adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

Tracer93    8

Tylko przez to, że tak długo się z brandzlują to, też tracą kasę. Ja mimo tego, że jest bardzo za marką Ursus, nowego traktora od nich nie kupię. Nie wiem jak u innych ale na moim sentymencie do marki nie zarobią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tutaj inny przykład można dać. Jak byli pierwszy raz na Agritechnice  zaprezentowali model C-385 na transmisji carraro 24x12 (power shuttle) zetor mniej więcej w tym samym momencie napisał wzmiankę o tym że chcę na tej skrzyni biegów wprowadzić majora. I co mamy? Ursus pokazał ciągnik, do tej pory pokazuje, ciągnik "teoretycznie" jest w sprzedaży, ale nie ma homologacji (czyli go nie ma) ;) A zetor nie krzyczał nie trąbił na prawo i lewo i Major HS jest w sprzedaży i na dodatek będzie pierwszym seryjnym w nowym designie ;) Ja nie wiem dlaczego naszym tak ciężko wszytko przychodzi? Czy to brak kapitału? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tracer93    8

Kapitał jest, tylko oni bawią się w ekopierdoły. Nastawili się na to, że zarobią na tym kokosy. Zapomnieli chyba, jaką markę mają na posiadaniu. Ursus to nie busy, samochody i osprzęt do uprawy roli. Klepią wszystkiego po trochu i zaś wychodzi to jak wychodzi. Na jednym pokazie DemoTour prasa nie mogła przeciąć siatki. Robią wszystkiego dużo, chyba nikt tego zbytnio nie kontroluje.

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

Ursus może nie ale polmot zawsze wszystko klepał więc tylko malowanie i znaczek zmienili i już rozpoznawalność produktów wzrosła. Poza tym jest ta afryka. Póki zyski stamtąd idą to ursus nie będzie się z niczym na siłę śpieszył. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O to chyba właścicielom Polmotu chodziło... Dadzą znaczek i odpowiednie nazewnictwo modeli na swoje ciągniki, napaleńcy z internetu zrobią reklamę firmy i voilà... "Sukces" murowany.
C-380 pierwsze na podium sprzedaży tylko i wyłącznie przez stare normy emisji spalin tyle rejestracji uzyskało...
Ja będę zawsze to podkreślał współczesny Ursus to jest jak krowa co dużo ryczy i przez to mało mleka daje. Dużo krzyku i obietnic, wiele zaprezentowanych modeli i coo?  I nic nie ma. Od lat to samo się powtarza. tak jak na tym filmiku z tym 11034 na podstawie Landini. W ubiegłym roku na Kielcach pokazane modele C-3105 i C-3115 na podstawie TYMa... Mieli w tym roku je wprowadzić... jakoś nie widzę rezultatów... Na budują tych prototypów, na robią szumu, "smaka" ludziom, wielu pewnie się zainteresuję takim ciągnikiem bo skoro prezentują to można kupić no nie? A tu bida. Tylko takie fejk ciągniki...

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tracer93    8

Ktoś kiedyś, na tym forum w dziale z prototypami Ursusa napisał: Ursus zrobił więcej prototypów, niż wprowadził traktorów do produkcji. Także kontynuują wieloletnią tradycję.

Ursus robił kiedyś naprawdę fajne traktory. Na tamte czasy, lata 1970 - 1985 to były solidne, proste i niezawodne maszyny. Czasy się zmieniają, klienci coraz bardziej wymagający a Ursus stał w miejscu. Szansą był model 1414s, ale stwierdzono, że będzie za drogi. Jakoś Case i Steyr nie mieli problemu, żeby go sprzedać. Także, jeśli Ursus nie trafi w poważne ręce, to nie mamy co liczyć na traktory z prawdziwego zdarzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

I ten ursus (1414s) był nowocześniejszy niż ten co ma wejść teraz do produkcji. Trochę to jeszcze słabo wygląda zwłaszcza jak porówna się wnętrza bo o ile kojarzę to 1414s był odpowiednikiem case cs tak? 

EDIT: Znalazłem dane techniczne to w sumie ta sama skrzynia ZF którą ursus do c3150 power chce montować tylko bez super reduktora.

Edytowano przez Agrotron155

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja serio patrząc na poczynania Ursusa zaczynam tracić w nich wiarę... Chyba rzeczywiście kupić takiego McCormicka do ładowacza. Może też składak jak ursus, ale przynajmniej ma kabinę jak należy wykończoną i komfort podczas prac z ładowaczem będzie lepszy. i cena też bardzo atrakcyjna . Model X4.60 fabrycznie nowy z 2015 roku za 150 tyś netto z kompletnym wyposażeniem (szerokie opony, pakiet obciążników, zaczepów 3 sekcje hydr, ehr, skrzynia 32x32 power shuttle + creeper, siedzenie pneumatyczne). Jak dla mnie luksus. Ursus się przy nim chowa...

Zdjęcia użyte w poście nie należą do mnie tylko do ogłoszeniodawcy z otomoto.
 

875424640_24_1080x720_nowy-bogato-wypozazony-faktura-vat-_rev020.jpg

875424640_26_1080x720_nowy-bogato-wypozazony-faktura-vat-_rev020.jpg

xd.jpg

875424640_7_1080x720_nowy-bogato-wypozazony-faktura-vat-_rev020.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tracer93    8
47 minut temu, Agrotron155 napisał:

I ten ursus (1414s) był nowocześniejszy niż ten co ma wejść teraz do produkcji. Trochę to jeszcze słabo wygląda zwłaszcza jak porówna się wnętrza bo o ile kojarzę to 1414s był odpowiednikiem case cs tak?

To są odpowiedniki Ursusa 1414s

https://konedata.net/traktorit/steyr/steyr-m-9105-m-9145/

https://konedata.net/traktorit/case-ih-traktorit/case-ih-cs-110-150/

Moim zdaniem, ten McCormick to lux. Ergonomia na świetnym poziomie.  Rozważałeś Zetora Majora 80 HS ?? Jak to cenowo wychodzi przy podobnym wyposażeniu.

 

P.S Producenci traktorów, mogliby mieć na swoich stronach internetowych, takie konfiguratory do traktorów jak są do samochodów osobowych. Wtedy wybierasz co chcesz i masz podgląd jak to wygląda.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat mieli same Majory 80 zwykłe na placu (i inne modele zetora) i dwa McC X4 z 2015 roku. Majorem nawet jechałem i nie czuję się w nim jakoś komfortowo. Jak kupujesz samochód za 130 koła to masz w nim luksus a za majora czy c-380 zapłacisz tyle samo i masz go wykończonego na poziomie fiata 126p. to jest coś nie halo... A McC jest taki pośredni między marką JD a zetor. Wykonanie wnętrza W McC jak widać tak jak w samochodzie. Dźwignia zmiany biegów na podwyższeniu (bardzo duży plus za to) fajnie rozmieszczone dźwignie zaworów hydr. podnośnik od mechanicznego po ehr (dużo opcji przekładni) Ja nie rozumiem czemu McCormick i Landini nie są zauważane przez naszych rolników... 

https://mccormick.romanowski.pl/download2/pdf/mccormick/108/X4.pdf 

Edytowano przez Adrian_URSUS_1999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz44    7

Ktoś może z was wie z jakiej serii MF może być wzór 8024-11024 ursusa  bo po 1000mth padła przekładnia planetarna nadaje się na złom , sprawdziłem MF 699-698 i nie pasuje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dotyczy to ciągników już wyprodukowanych przez polmot? (dokładny model podaj) jeżeli tak to byś musiał zorientować się od jakiego producenta nabywali podzespoły ... kontaktowales się z dilerem? jak nie wiedzą to na infolinię do Ursusa zadzwoń albo napisz na meila do odpowiedniej osoby z Ursusa z dokładnym opisem nawet zdjęciami zaistniałej awarii. http://www.rynek-rolny.pl/artykul/ciagnik-ursus-11024-najwazniejsze-dane-techniczne-i-charakterystyka.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w artykule podają transmisja carraro 12x4 (dokładnego modelu skrzyni nie napisali). próbuj przez dealera, jak nie da rady u niego (bo z nimi to różnie) dzwoń do centrali Ursus. ostatecznościa jest kontakt z samą centralną carraro. strona internetowa http://carraro24.pl na niej masz podany numer infolinii kontaktowej. zadzwoń zapytaj się czy to ta skrzynia, może coś pomogą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lukejro   
Gość lukejro

Chyba po to ludzie kupują te "ursusy" żeby mieć łatwo dostępny, tani serwis i części... Dzwoń do najbliższego dealera...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

Ciekaw jestem informacji o skrzyni bezstopniowej a mianowicie kto jest jej producentem. Poza tym jakby jedną skrzynie skończyli i wprowadzili powinni iść w tym kierunku. SDF już robi swoje skrzynie bezstopniowe ale tylko w modelach od 6120 do 6140 ale nadal reszta skrzyń bezstopniowych to produkt od zf. Ciekawe czy w ursusie również.

Edytowano przez Agrotron155

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz44    7

Firma produkująca uklad napędowy 8024-11024 nie istnieje tyle się dowiedziałem i zostałem z ciągnikiem na lewarku dziękuję ci "ursusie"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28760

przecież sprzedawca ma obowiązek zagwarantować dostęp do części nawet po zakończeniu produkcji, z tego co pamiętam jest to 10 albo 15 lat (choć mogę się mylić), Ursus nie może się na ciebie wypiąć, odpłatnie, ale musi załatwić części

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj