Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano


Witam

Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto :( cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.

Proszę o porady :)

 

DSC_0029.JPG

DSC_0030.JPG

Opublikowano

Mogła się felga skrzywić , ale żeby wszystkie  ? No,chyba ,że przewrotka była. Bicie kół mogła spowodować również rdza powstała między płaszczyznami przylegania piasty bębna i koła. Najlepiej przełożyc takie koło do innej przyczepy( rozrzutnika ) i wtedy sprawdzić bicie. Kupić taka felgę na pewno bedzie problem , można założyć od np D47 ,wówczas zwiększy się rozstaw kół (wskazane  np przy remoncie i poszerzeniu skrzyni ładunkowej).Można tez dorobić i wspawać nowe tarcze do obecnych obręczy , koszt ok 100 zł , oczywiście nie będą wypukłe i także poszerzy się szerokość w kołach

Opublikowano

Nie wiem czemu u mjie tak jest czemu zygzakuja :( mmoze zawioze do wulkanizatora niech sprawdzi czy to felgi bo moze one są proste a problem lezy w piascie badz lozysku :/

Opublikowano

Znana od nowości u nas :)
Od 81 roku u nas :) Nigdy żadnego wypadku i nigdy nie byla rozbierna w sensie jeśli chodzi o uklad jezdny, luzu na kolach brak wszystko jest ok

Opublikowano

A piasty pod felgi też pserabiasz ? 

Bo ostatnio naszła taka potrzeba i musiałem wykonać , nawet dość dobrze to wyszło jak na 8 szpilek ;)

1 minutę temu, bratrolnika napisał:

Akurat staruszki d44 to chyba najsolidniejsze przyczepy w tej klasie ładowności, widziałem już ugięte czopy przy np. d47, ale w d44 jeszcze nie

Mam wygięta ośkę , nie czop , ale tak jak napisałes D 44 proste ;)

 

  • Like 1
Opublikowano

A moze opony mają juz swoje lata i po dluzszym postoju odksztalcają się ?

Ja zauwazylem ze po zmianie kola w d-50 zaczela skakać , 3 stowy dalem za samą oponę i jest gorzej niz na starej nalewce ;)

Znowu D-46 zaladowana szacunkowo na ponad 5 ton pod wplywem predkosci powyzej 30km/h zaczyna wpadac w rezonans i skacze przodem jak glupia tlucząc w zaczep ciagnika a opony od nowosci tj 84 roku , z fabrycznym powietrzem jeszcze  .

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez Miki7211
      Po wstępnych oględzinach działu zboża stwierdziłem ze jest masa podobnych tematów. Dla tego zakładam ten temat i go przyklejam po to zeby wszystkie wasze problemy dotyczace zbóż ozimych opisywac własnie tu
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v