Polecane posty

kubatedi    0


Witam

Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto :( cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.

Proszę o porady :)

 

DSC_0029.JPG

DSC_0030.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    724

krzywa obręcz, zapewne nawet nowe nie wychodziły idealnie prosta, a co dopiero po tylu latach eksploatacji


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    457

krzywe felgi to raz a dwa to i opony same z siebie są krzywe a nalewki to już masakra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrzej78    72

Mogła się felga skrzywić , ale żeby wszystkie  ? No,chyba ,że przewrotka była. Bicie kół mogła spowodować również rdza powstała między płaszczyznami przylegania piasty bębna i koła. Najlepiej przełożyc takie koło do innej przyczepy( rozrzutnika ) i wtedy sprawdzić bicie. Kupić taka felgę na pewno bedzie problem , można założyć od np D47 ,wówczas zwiększy się rozstaw kół (wskazane  np przy remoncie i poszerzeniu skrzyni ładunkowej).Można tez dorobić i wspawać nowe tarcze do obecnych obręczy , koszt ok 100 zł , oczywiście nie będą wypukłe i także poszerzy się szerokość w kołach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    5445

A musisz mieć takie? @simson2812 dorobi ci 17,5cala, przyczepa będzie niższa, stabilniejsza

Od d47 kol nie założysz, inny rozstaw szpilek jest

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubatedi    0

Chciałbym ja zachować jak najbardziej w orginale :) A co myślicie o ich prostowaniu czy jakis zaklad podejmie sie czegos takiego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubatedi    0

Nie wiem czemu u mjie tak jest czemu zygzakuja :( mmoze zawioze do wulkanizatora niech sprawdzi czy to felgi bo moze one są proste a problem lezy w piascie badz lozysku :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A nie prościej wziąć podłożyć lewarek , dołożyć coś do felgi i zakręcić kołem? 

W tym momencie nawet nie wiesz co bije .

Załadować do pełna i w droge , zobaczyć co się urwie :D

Historia przyczepy znana ? 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    385

jak ktoś chętny na koła do takich przyczep to zapraszam na pw. lub 508879576 przerabiak felgi pod każde piasty


W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubatedi    0

Znana od nowości u nas :)
Od 81 roku u nas :) Nigdy żadnego wypadku i nigdy nie byla rozbierna w sensie jeśli chodzi o uklad jezdny, luzu na kolach brak wszystko jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    5445

Akurat staruszki d44 to chyba najsolidniejsze przyczepy w tej klasie ładowności, widziałem już ugięte czopy przy np. d47, ale w d44 jeszcze nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A piasty pod felgi też pserabiasz ? 

Bo ostatnio naszła taka potrzeba i musiałem wykonać , nawet dość dobrze to wyszło jak na 8 szpilek ;)

1 minutę temu, bratrolnika napisał:

Akurat staruszki d44 to chyba najsolidniejsze przyczepy w tej klasie ładowności, widziałem już ugięte czopy przy np. d47, ale w d44 jeszcze nie

Mam wygięta ośkę , nie czop , ale tak jak napisałes D 44 proste ;)

 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    385

jak można tarcze dopasować to po co ruszać piasty

  • Like 1

W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    385
wszystko zależy jaki rozmiar jaki typ czy felga płaska czy wypukła najlepiej napisz na pw to pogadamy o szczegółach

W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2089

A moze opony mają juz swoje lata i po dluzszym postoju odksztalcają się ?

Ja zauwazylem ze po zmianie kola w d-50 zaczela skakać , 3 stowy dalem za samą oponę i jest gorzej niz na starej nalewce ;)

Znowu D-46 zaladowana szacunkowo na ponad 5 ton pod wplywem predkosci powyzej 30km/h zaczyna wpadac w rezonans i skacze przodem jak glupia tlucząc w zaczep ciagnika a opony od nowosci tj 84 roku , z fabrycznym powietrzem jeszcze  .

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubatedi    0

Problem został zdiagnozowany to krzywe opony :) W tantych latach nikt niekontrolowal opon i jie wywarzal i dlatego zostaje tak jak jest na starych :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez center
      Czym pryskacie pszenice na miotełkę i chwasty żeby było tanio i przelecieć raz ??
    • Przez Rolniczek95
      W tym roku będę pierwszy raz zakiszał żyto w baloty, co sądzicie czy po skoszeniu przewracać pokos po kosiarce czy odrazu na wałki i pod prasę, czy macie jakieś rady, doświadczenia na temat zakiszania żyta w baloty. Pozdrawiam
    • Przez przekręt
      https://www.olx.pl/oferta/kola-420-85r34-i-340-85r24-16-9r34-13-6r24-komplet-nowe-felgi-opony-CID757-IDzLlu9.html
    • Przez gintekk
      Witam mam taki problem z ursusem 4011 silnik po kapitalnym remoncie a z okolic sprzęgła dochodzi dudnienie. Zwłaszcza jest to słyszalne w kabinie. Co zauważyłem od razu po odpaleniu świeżo złożonego silnika że koło zamachowe ma bicie na boki. Jeszcze co zauważyłem że po naciśnięciu sprzęgła te dudnienie prawie ustaje. Mechanik mówił że takie objawy daje luźne koło zamachowe, ale jestem na 100% pewien że koło nie jest luźne. Moje pytanie brzmi czy bijące koło zamachowe może dać efekt dudnienia, dodam że przed remontem też tak dudniło. Myślałem że to tak dudni któryś wyrobiony tłok w tulei, ale to nie to skoro na nowych zestawach naprawczych jest to samo. Czy jest możliwe że nowy wał może być krzywo wytoczony w miejscu gdzie przykręca się koło zamachowe. Czy może koło zamachowe jest zwichrowane, bo płaszczyzna gdzie przylega tarcza jest popękana i była przetaczana bo się ślizgało sprzęgło. Najgorzej że nie zwróciłem uwagi czy na starym wale też takie bicie było. Proszę o jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny tego dudnienia bo to jest uciążliwe podczas pracy.
    • Przez niuniofon1
      Wywioze pszczoły na różne uprawy miarodajne rzepak, facelia, gryka,itp.Szukam także miejsca pod pasiekę ugór,łąka, sad,las,ogród, itp. Nawiąże współpracę z rolnikami.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.