Ładowacz czołowy do C-330 [połączone]
Przez
abuk14, w Ursus C-325 do C-335
-
Podobna zawartość
-
Przez Jasioodtraktora
Witam. Mam problem z kontrolkami od kierunkowskazów przyczepy a mianowicie kiedy włączę lewy kierunkowskaz z podłączoną przyczepą to świecą się dwie kontrolki tak jak powinno być, ale kiedy włączę prawy kierunkowskaz to ok. 3 razy zamigają 2 kontrolki a potem tylko jedna.
Dodam że żarówki jak i w ciągniku tak i w przyczepie są "P21W" czyli takie jakie powinny być. Proszę o szybką pomoc.
Pozdrawiam
-
Przez ŻakowskiSławomir
Witam, mam nietypowy problem z moją c330. Ciągnik jest po generalnym remoncie, pracuje normalnie ale osiąga zdecydowanie za wysoką temperaturę. Gdy jest założony termostat to po ok.10 min gotuje płyn w górnej części chłodnicy, obstawiłem więc że termostat się nie otwiera, po założeniu drugiego jest to samo, ciągnik przepracuje 15 min na pusto i płyn się gotuje a dolna część jest zimna. Po całkowitym wywaleniu termostatu idzie pracować, ale mam wrażenie że temperatura i tak jest zdecydowanie za wysoka. Chłodnica czysta, przewody czyste, termostat i obudowa czyste, nowa pompa wody. Miał ktoś podobny przypadek?
-
Przez Jasioodtraktora
Witam. Ostatnio założyłem do Ursusa C-330 3 kontrolki od kierunkowskazów czyli ciągnika, pierwszej przyczepy i drugiej przyczepy. I kiedy np. jadę i jest nierówna powierzchnia to kontrolka od kierunkowskazu ciągnika zaczyna migać na ok. 50% lub też jak włączam zapłon albo światła to też zapala się na 0.01s i też na ok. 50%. Czy wie ktoś jaka może być tego przyczyną?
Jak by miało to coś pomóc to dam link do kontrolki od kierunkowskazów: https://allegro.pl/oferta/kontrolka-led-12v-zielona-prostokarna-15020812687
Pozdrawiam
-
Przez MateuszToczek
Witam, chciałbym się dowiedzieć jaki olej oprócz hipola stosujecie do skrzyni ursusa c385. Zrobiłem generalny remont I zastanawiam się czy można było by ją zalać np 8Fuchs Agrifarm Utto MP 5 l 10W-30. Czy nie będzie za rzadki dla wzmacniacza momentu i wałka wom.
-
Przez rou1234
Witam , mam problem z ciśnieniem oleju w c 330 m. Po wymianie olej na wiosnę było na zimnym na wolnych obrotach 4 bar po dodaniu gazu około 5 bar , po przepracowaniu parenastu godzin było podobnie . Ostatnio zauważyłem że jest maks 4 bary nawet po dodaniu gazu na nie rozgrzanym silniku na wolnych utrzymywało się 1,5 do 2 barów na ciepłym silniku. Dziś po odpaleniu było na zimnym 3 bary , po dodaniu gazu ciśnienie spadło do 2,5 2 barów po zejściu na wolne obroty wróciło na 3 bary . Gdzie szukać przyczyny? Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
-