Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U siebie na zwykłej pompie i oryginalnych siłownikach bez problemu podnosiłem bb wapna czy maszyny ważące ponad 500kg. Ja stawiam na zawór w rozdzielaczu. U mnie kiedyś się przyciął i ciągnik nie mógł podnieś 100kg jedynie częściowo odrywał od ziemi 

Opublikowano
Dnia 19.03.2022 o 20:04, atrol123 napisał:

Ogólnie 500kg   udźwigu c330 ma w dolnym zakresie ruchu tura tzn od ziemi dźwignie 500kg im wyżej tym słabiej  a że bb jest dosyć długi to na tej wysokości ma pewnie z 400kg udziwigu .Nie bardzo zrozumiałem jak to masz podłączone . U siebie mam w c 330 klasycznej tak podłączone . Bezpośrednio z pompy idzie na rozdzielacz tura powrót na rozdzielacz orginalny . Orginalny rozdzielacz na błotniku mam odłączony . Wcześniej podłączyłem w miejsce tego na błotniku rozdzielacz od tura i średnio to się sprawdzało. Teraz jest dużo lepiej te 500kg w całym zakresie jest a z ziemi podejrzewam że w granicach 700kg jest .Tur jednosekcyjny pompa standardowa

IMG_20220319_195155.jpg

Tak to jest kolego u mnie rozwiązane może to być przyczyną?

Screenshot_20220415-124843_Gallery.jpg

Screenshot_20220415-124838_Gallery.jpg

Opublikowano (edytowane)

Obstawiam że zużyty zmęczony życiem jest zawór bezpieczeństwa w rozdzielaczu Archimedesa . Pompa może dawać fajne ciśnienie ale po przejściu przez orginalny rozdzielacz robi się dużo mniejsze. Więc można zrobić : a popodkrecic zawór bezpieczeństwa podkładkami (nie robiłem nie wiem co i jak ale wiem że się da )  b zasilić rozdzielacz tura bezpośrednio z pompy a powody dać na Archimedesa . W pierwszym przypadku sprawdzimy zawór  w drugim pompę.  

Chyba że rozdzielacz tura nie halo 

Edytowane przez atrol123
Opublikowano (edytowane)
57 minut temu, atrol123 napisał:

Obstawiam że zużyty zmęczony życiem jest zawór bezpieczeństwa w rozdzielaczu Archimedesa . Pompa może dawać fajne ciśnienie ale po przejściu przez orginalny rozdzielacz robi się dużo mniejsze. Więc można zrobić : a popodkrecic zawór bezpieczeństwa podkładkami (nie robiłem nie wiem co i jak ale wiem że się da )  b zasilić rozdzielacz tura bezpośrednio z pompy a powody dać na Archimedesa . W pierwszym przypadku sprawdzimy zawór  w drugim pompę.  

Chyba że rozdzielacz tura nie halo 

Pompa nówka 32l  wzmocniona hylmet dziwi mnie tez dziwne bujanie tura tzn. jak wezmę ręką to tur lata gora dół gdzie powienin się trzymać sztywno wedlug mnie.. żeby zasilić teraz tura bezpośrednio z pompy musiałbym dać trójnik z tej rurki co wychodzi do rozdzielacza?

Edytowane przez Pawelek01111111
Opublikowano

U mnie też buja tur ale to delikatna nieszczelność na rozdzielaczu tura i się zapowietrza układ . Że tak się wyrażę na żywca rurka z deklu skrzyni jako zasilanie bez trójnika cały przepływ na zasilanie tura , powrót w miejsce gdzie wkręca się ta rurka  tzn na Archimedesa  , bądź na próbę odkręci korek wlewu oleju w skrzyni i tam żeby olej spływał z rozdzielacza tura . Zapiąć coś ciężkiego skręcić bezpośrednio z pompy i wytestowawac czy coś da czy nie . W rozdzielaczu tura też jest zawór bezpieczeństwa 

Opublikowano

Waryński to nie takie cudo, też bez kontroli jakości, ale super, że mają wersje z eliminatorem ciśnienia i dla tego warto kupić np. do osprzętu ładowacza jak chwytak, krokodyl lub przy ładowaczu jak ktoś często odpina w upalne dni. Jak ładowacza nie odpinasz od ramy, to na krótko połącz bez złącz może pomoże?. Mi połowa cieknie a połowa nie zwykłych. Przypuszczam, że to też przez przeciążanie siłownika w skrajnych położeniach tłoka w cylindrze przytrzymując chwile aż zasyczy.

Opublikowano

Witam, mam pytanie odnośnie wycieku oleju z tzw odpowietrznika siłownika (NA ZDJĘCIU), podczas podnoszenia maszyny wydostaję się olej (psika) i mam pytanie czy to się wymienia i czy znajduję się pod tym gwint żeby założyć ewentualnie drógi wąż. Pozdrawiam 

IMG_20230508_195134.jpg

Opublikowano

Gwint tam raczej być powinien bo jakoś ten odpowietrznik zamontowali. Jak go wykrecisz to można tam dopasować jakiś przewód , ale to raczej w formie odprowadzenia przecieków do jakiegoś zbiornika, żeby na boki nie pryskał. Nie zmieni to faktu że uszczelnienia są do wymiany i do sprawdzenia stan cylindra w środku. W siłownikach tego typu często zdarza się korozją wewnątrz cylindra i wymiana samych uszczelnień daje krótkotrwałe efekty...

Opublikowano

Jakie macie balasty do pracy c 330 z turem? Mam zamiar założyć po 3  oryginalne obciążniki na koło po 23kg każdy co daje prawie 140 kg przeciwwagi dla tura na dwóch kołach , wystarczy ?

Opublikowano

Panowie potrzebuję rozdzielacz 3 sekcyjny do c-330. Potrzebna jest jedna sekcja do siłownika jednostronnego działania do podnoszenia tura. Druga sekcja  do siłownika 2 stronnego  do łyżki i jedno gniazdo do przyczepy. Podeślecie jakiś link żebym wiedział czego szukać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



    • Przez Jamalek
      Witam
      W najbliższym czasie chciałbym pomalować felgi w ursusie 4514 rok produkcji 2000. Wie ktoś jaki kolor RAL mają oryginalnie te felgi. Chciałbym pomalować w kolor oryginału. Temat był już poruszany na forum ale nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v