Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 godzin temu, piotrp88 napisał:

MItasy radialne 28 cali z 2008 roku: To już śmieci czy jeszcze mogą polatać? Są takie na sprzedaż i nie wiem czy w ogóle warto wybierać się obejrzeć je.

Zależy czy chodziły na przedniej osi czy tylnej 

Opublikowano
6 godzin temu, M-A-T-E-U-S-Z napisał:

Ma ktoś założone do c-360 opony na tył 13,6 28 ? Jak tak to dajcie foto .

Widziałem w C330 opony Goodyear w takim rozmiarze,ale do 60- tki stanowczo za małe. Jeżeli potrzeba węższych opon to można zamontować opony 12,4-32 ( oczywiście łącznie  z obręczami .

Opublikowano

Próbować ktoś przerobić w c 360 na bezdętkowe? Ciągam nią beczkę 6 i ciągle mam problem bo dętki się przecierają w 80 mam nowe opony radialne i ta sama bajka jak nie przód to tył z tymi dętkami jest coś nie tak?

Opublikowano

jeśli masz współczesne ogólnodostępne dętki to coś z nimi jest nie tak, bo to jest ponad połowę cieńsze niż te co były ze 25lat wstecz

złożyć bez dętki możesz próbować, nie jeden już tak robił i mimo nitowanej obręczy bez problemu trzyma, oczywiście kwestia tylko stanu rantu

Opublikowano
Dnia 10.03.2024 o 12:19, tomek510 napisał:

Próbować ktoś przerobić w c 360 na bezdętkowe? Ciągam nią beczkę 6 i ciągle mam problem bo dętki się przecierają w 80 mam nowe opony radialne i ta sama bajka jak nie przód to tył z tymi dętkami jest coś nie tak?

Jak masz uchwyty gwiazdy spawane a nie nitowane to bez problemu zakładasz bez dętki. A jeśli są nitowane to musisz sprawdzić po montażu czy nie puszcza... Do opon Tubeless gdy zakładamy dętkę to nie żałować talku...

Opublikowano

Nie wynika to z opisu problemu, ale opcje są dwie jeśli opony są już stare dętkowe (tube type), to mogą być „wysznurowane” po prostu wewnętrzna warstwa gumy, jest przytarta i przeciera dętkę oplotem opony, w takim wypadku jak opona była jeszcze z dobrym bieżnikiem to rozcinało się starą dętkę i w nią wkładało się dętkę i montowało się taką nią w oponę. Jeśli w traktorze są opony tubeless to mogą być one nie takie gładkie wewnątrz i z czasem powodować przetarcie dętki. Beczka 6 będzie ważyła pełna z 7500-8000kg a to już trochę na sześćdziesiątkę i jej opony może by było wygodniej i nawet bardziej ekonomicznie latać z beczką 80, ze względu na zapas mocy, jeszcze w kwestii opon to może być winne również nieodpowiednie ciśnienie powietrza w kołach.  

Opublikowano

Powaznie tylko 7,50? Wyglądają na o wiele szersze niż błotniki. 9.00 normalnie wchodzą na felgę ursusowską? Chociaż w sumie ja mam eksport i bardziej przypomina felgę z zetora 

Opublikowano

tylko 7,50 i to okrojone jak większość współczesnych wyrobów
na obręcz z 330 pasuje jak widać na zdjęciach, choć pytanie czy zmieści się w zwrotnicy, na pełnej 5.50 już ładnie leży

360.webp

image.webp

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v