Polecane posty

arek116    3

co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6441    2

Lepiej dołożyć i kupić stomil albo barum. Szkoda kasy na tą chińszczyznę są tańsze, ale tylko przy zakupie na stomilach pojeździsz dużo więcej a te chińskie to rok, dwa i po oponie. Nie wiem ile tam jest płócien, ale pewnie mniej żeby wyszło jak najtaniej, wykonane są słabo, zdecydowanie lepiej dołożyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arniormo    0

witam nie radze takich opon kupować ponieważ ja miałem takie bo trzeba było szybko a nie było kasy za bardzo pół roku nie wytrzymały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetor    3

popieram kolegów wyżej, kupić raz opony stomila wyjdzie taniej niż 2 razy kupować chińszczyzne... co tanie to drogo wychodzi.


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1943

Ja też stanowczo odradzam :) no wiadomo trochę głupio jak nie ma kasy na lepsze ale to już lepiej kupić chociaż jedną stomila a za jakiś czas drugą niż obie już chinskie :D

ja mialem w przetrząsaczu chinska - pojechałem na łaki ok 5 km a jak wróciłem połowy bieżnika nie było :0 szkoda tyko roboty .

polecam kormoran land pro 14,9-28 - mialem w 360 3p i były spoko :) teraz mam tej samej firmy w 330. ewentuaklnie może rozejżyj się za czeskimi ? chyba tańsze są trochę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrax12    2

Ja mam na przodzie w 330 opony chińskie już 2 rok i nic się nie dzieje.Nawet w orce przodu tak nie ściaga. :D


U-R-S-U-S C-330 , John Deere wśród Ursusów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1943

tak ?

ja w 3p z przodu miałem tez hinskie i sie zdarły szybko :D

no ale moze były innej firmy niż twoje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Ja mam przy c-360 i zetorze tureckie Petlasy, naprawde warte polecenia, tańsze od polskich i lepsze. Wiem bo przy drugiej c-360 mam stomila.

  • Like 1

 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    120

Ja polecam do przodu Petlasy jak kolega @zbigi123. U nas chodzą w 330 która jest uzbrojona w tura. Transportu też się trochę robi ale przy stałym ciśnieniu ponad 0,4 MPa nawet się nie uginają przy ładowaniu obornika czy balotów. Szkoda że nie są np rozmiaru 7.50, ale za 130 zł za sztukę nic więcej nie potrzeba :D


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david85    1

ja mam w c 360 indyjskie opony 16.9-28 i jak na razie nie narzekam a już na pewno godne polecenia są tureckie petlasy mam takie w u 1201 cztery lata i bardzo dobrze się spisują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

chyba faktycznie zdecyduje się na PETLAS-y ale rozejrzę się jeszcze po okolicy jakie są ceny bo na razie pytałem się u jednego wulkanizatora. a może mi ktoś podać ceny opon 14.9-28 poszczególnych firm???? nie musi być dokładnie ale w przybliżeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie kupuj chińskich, znajomy do ciapka założył i po roku zaczęły się rozłazić! Co jeden protektor był wytarty a przez rok to co on wypracował? :D

Masz petlaski >link<

Do innych ceny powinieneś ceny znaleźć tu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    291

U mnie od 3 lat są opony serbskie i nie mam do nich zastrzeżeń. Były tańsze od polskich, facet je chwalił i ojciec kupił. Ale jak rok temu lukałem na ceny to PETLAS-y były tańsze od serbskich wiec lepiej brać turki.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    120

@david85 Sąsiad przy C-360 ma właśnie indyjskie firma BKT rozmiar 16.9 - 28. Bardzo je chwali szkoda że nie nagrałem filmu jak ciągnął pod górę pełną 4 osiową gruszkę tylko przód się unosił nie wspominając o tym że ciagnik zyskał na prędkości w transporcie :D Też byśmy się z ojcem skusili na takie tylko nie wiem czy sprzęgło w 3P da radę


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martin68    2

Ja w ursusie c-330 mam opony mitas i bardzo je polecam to jest rozwiązanie pomiędzy Chińskimi a Polskimi oponami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david85    1

sprzęgło c 360 z oponami 16.9 28 wytrzymuje spokojnie kumpel ma takie odkąd pamiętam jeżeli już to prędzej obawiał bym się o wał koła bo już trzeci raz zmieniał w tej samej zwolnicy (w ciągu 10 lat) ale to może też wina części być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    120

Powiem Wam coś o oponach BKT (indyjskie). Widziałem że firma Kvernaland montuje je w swoich maszynach. Zauważyłem to oglądając ostatnio agregat ścierniskowy 5 metrów szerokości roboczej pobliskiej hodowli roślin "Danko"


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    194

ja mam bkt w ciagniku 2 lata i moge powiedziec ze nadaja sie na smietnik a nie do jazdy, ktos w kwernelandzie zglupial-czytaj szuka idiotycznych oszczednosci, chyba ze dla nich robia na oddzielnych liniach produkcyjnych i z innych materialow


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    20

Również mogę polecić opony MITAS'a. Bardzo wytrzymałe. Mitas są turekie i indyjskie.

 

Mitas 16,9 R28 założone są w koparce JCB CX4 i operator lepiej sobie je chwali niż oryginalne GoodYear

 

Kormoran Land Pro równiez ok tylko że trochę droższe rozwiązanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrax12    2

A ja z tyłu w 330 mam opony firmy Trayal. Już 2 rok i narazie bez zastrzeżeń :( Wiem ,że były tańsze od polskich


U-R-S-U-S C-330 , John Deere wśród Ursusów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POLKOP    2

Mam obecnie opony z tyłu 14,9 r28 ,ale chciałbym mieć szersze, które wejdą na obecną felge.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

Mój sasiad ma w c 360 zamontowane 16.9/28 ale z tego co widze to też wiele wiecej na nich nie pokarze jest wiekszy poślizg i tyle trzeba by tyłeczek dociążać bardziej


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fento    2

W Ursusie C-360-3P mam opony 480/70-R28 (zamiennik 16,9-R28). Kupiliśmy je używane z takim bieżnikiem że na milimetry mieszczą się przy błotniku. Są idealne do przedsiewnego wysiewu nawozów bo nie zostawiają prawie żadnych kolein na zaoranym polu. Siejemy na nich nawóz także wczesną wiosną, do innych zabiegów są wąskie koła 9,5-R36. A najszerszą oponą zamiast 14,9-R28 jest 480/65-R28.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez KubAE86
      Witam czy na taką felgę mogę zakładać oponę 360/70/r20? Czy lepiej 320/70 ?

    • Przez grzechu_master
      Witam,
      Od jakiegoś czasu walczę w problemem w moim Urusie 1934 (2007r). Mianowicie pod dużym obciążeniem podnośnika pojawiają się problemy z rozdzielaczem EHR Bosch. Po przełączeniu w skrajne położenie ( podnoszenie lub opuszczanie) potrafi się zaciąć. Objawia się to tym, że nie ma płynnej regulacji wysokości (na maksa podnosi i nie chce opuścić lub opuści i nie chce podnieść). Wymieniłem czujnik wysokości podnośnika ale też nie mam pewności czy on działa jak trzeba. Zachowuje się czasami jakby nie odczytywał odpowiedniego napięcia i nie przekazywał do sterownika. Dodatkowo jak już
      rozdzielacz się zatnie to jedynym rozwiązaniem jest ręczne przesunięcie suwaka w rozdzielaczu ( na cewkach są odpowiednie popychacze).
      Może ktoś z Was miał taki problem. Jeśli jest to możliwe może ktoś ma taki ciągnik i jest w stanie przesłać mi zdjęcia całej instalacji hydraulicznej przy rozdzielaczu. Proszę o pomoc.
    • Przez zenek22
      Sprzedam opony do k700 k701
      28.1 r26 stan jak na zdjeciach
      Dorzucę 3 dętki
      Cena za kpl 4 szt 1200zl do negocjacji 
      Szamotuly wielkopolskie 
      Tylko odbiór osobisty 
      725969586



    • Przez PrzemuJadewski
      Witam. 
      Mam problem ze złożeniem zwolnicy w Ursus C385. Wiem że się składa tak jak się rozbiera ale właśnie mam z tym problem. Problem jest z założeniem pokrywy zwolnicy do tylnego mostu, brakuje 0,5cm do końca a nie chce skręcać żeby niczego w środku nie zerwać. Jeśli ktoś wie co może być to proszę o pomoc. Pozdrawiam. 
    • Przez Jurasik
      Witam kolegów,chciałbym założyć do 385 na przód koła od stara 660
      Problem w tym że piasta od 80 ma 6 szpilek a felga od stara 8 otworów 
      Pytanie moje to jak to zrobić żeby to jakoś weszło,czytałem o flanszach ale za bardzo nie wiem jak one wyglądają 
      Jak by jakiś kolega miał poratować zdjęciem takiej o to flanszy albo wytłumaczenie jak ją wykonać 
      To z góry dziękuję  
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.