Skocz do zawartości

Polecane posty

arek116    3

co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6441    2

Lepiej dołożyć i kupić stomil albo barum. Szkoda kasy na tą chińszczyznę są tańsze, ale tylko przy zakupie na stomilach pojeździsz dużo więcej a te chińskie to rok, dwa i po oponie. Nie wiem ile tam jest płócien, ale pewnie mniej żeby wyszło jak najtaniej, wykonane są słabo, zdecydowanie lepiej dołożyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arniormo    0

witam nie radze takich opon kupować ponieważ ja miałem takie bo trzeba było szybko a nie było kasy za bardzo pół roku nie wytrzymały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetor    3

popieram kolegów wyżej, kupić raz opony stomila wyjdzie taniej niż 2 razy kupować chińszczyzne... co tanie to drogo wychodzi.


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1538

Ja też stanowczo odradzam :) no wiadomo trochę głupio jak nie ma kasy na lepsze ale to już lepiej kupić chociaż jedną stomila a za jakiś czas drugą niż obie już chinskie :D

ja mialem w przetrząsaczu chinska - pojechałem na łaki ok 5 km a jak wróciłem połowy bieżnika nie było :0 szkoda tyko roboty .

polecam kormoran land pro 14,9-28 - mialem w 360 3p i były spoko :) teraz mam tej samej firmy w 330. ewentuaklnie może rozejżyj się za czeskimi ? chyba tańsze są trochę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrax12    2

Ja mam na przodzie w 330 opony chińskie już 2 rok i nic się nie dzieje.Nawet w orce przodu tak nie ściaga. :D


U-R-S-U-S C-330 , John Deere wśród Ursusów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1538

tak ?

ja w 3p z przodu miałem tez hinskie i sie zdarły szybko :D

no ale moze były innej firmy niż twoje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Ja mam przy c-360 i zetorze tureckie Petlasy, naprawde warte polecenia, tańsze od polskich i lepsze. Wiem bo przy drugiej c-360 mam stomila.

  • Like 1

 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Ja moge polecic Baruma. Mamy w 3p juz dobre 8 lat i duzo bieżnika jeszcze zostało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    119

Ja polecam do przodu Petlasy jak kolega @zbigi123. U nas chodzą w 330 która jest uzbrojona w tura. Transportu też się trochę robi ale przy stałym ciśnieniu ponad 0,4 MPa nawet się nie uginają przy ładowaniu obornika czy balotów. Szkoda że nie są np rozmiaru 7.50, ale za 130 zł za sztukę nic więcej nie potrzeba :D


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david85    1

ja mam w c 360 indyjskie opony 16.9-28 i jak na razie nie narzekam a już na pewno godne polecenia są tureckie petlasy mam takie w u 1201 cztery lata i bardzo dobrze się spisują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

chyba faktycznie zdecyduje się na PETLAS-y ale rozejrzę się jeszcze po okolicy jakie są ceny bo na razie pytałem się u jednego wulkanizatora. a może mi ktoś podać ceny opon 14.9-28 poszczególnych firm???? nie musi być dokładnie ale w przybliżeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie kupuj chińskich, znajomy do ciapka założył i po roku zaczęły się rozłazić! Co jeden protektor był wytarty a przez rok to co on wypracował? :D

Masz petlaski >link<

Do innych ceny powinieneś ceny znaleźć tu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    290

U mnie od 3 lat są opony serbskie i nie mam do nich zastrzeżeń. Były tańsze od polskich, facet je chwalił i ojciec kupił. Ale jak rok temu lukałem na ceny to PETLAS-y były tańsze od serbskich wiec lepiej brać turki.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    119

@david85 Sąsiad przy C-360 ma właśnie indyjskie firma BKT rozmiar 16.9 - 28. Bardzo je chwali szkoda że nie nagrałem filmu jak ciągnął pod górę pełną 4 osiową gruszkę tylko przód się unosił nie wspominając o tym że ciagnik zyskał na prędkości w transporcie :D Też byśmy się z ojcem skusili na takie tylko nie wiem czy sprzęgło w 3P da radę


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martin68    2

Ja w ursusie c-330 mam opony mitas i bardzo je polecam to jest rozwiązanie pomiędzy Chińskimi a Polskimi oponami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david85    1

sprzęgło c 360 z oponami 16.9 28 wytrzymuje spokojnie kumpel ma takie odkąd pamiętam jeżeli już to prędzej obawiał bym się o wał koła bo już trzeci raz zmieniał w tej samej zwolnicy (w ciągu 10 lat) ale to może też wina części być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    119

Powiem Wam coś o oponach BKT (indyjskie). Widziałem że firma Kvernaland montuje je w swoich maszynach. Zauważyłem to oglądając ostatnio agregat ścierniskowy 5 metrów szerokości roboczej pobliskiej hodowli roślin "Danko"


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    106

ja mam bkt w ciagniku 2 lata i moge powiedziec ze nadaja sie na smietnik a nie do jazdy, ktos w kwernelandzie zglupial-czytaj szuka idiotycznych oszczednosci, chyba ze dla nich robia na oddzielnych liniach produkcyjnych i z innych materialow


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    14

Również mogę polecić opony MITAS'a. Bardzo wytrzymałe. Mitas są turekie i indyjskie.

 

Mitas 16,9 R28 założone są w koparce JCB CX4 i operator lepiej sobie je chwali niż oryginalne GoodYear

 

Kormoran Land Pro równiez ok tylko że trochę droższe rozwiązanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrax12    2

A ja z tyłu w 330 mam opony firmy Trayal. Już 2 rok i narazie bez zastrzeżeń :( Wiem ,że były tańsze od polskich


U-R-S-U-S C-330 , John Deere wśród Ursusów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POLKOP    2

Mam obecnie opony z tyłu 14,9 r28 ,ale chciałbym mieć szersze, które wejdą na obecną felge.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

Mój sasiad ma w c 360 zamontowane 16.9/28 ale z tego co widze to też wiele wiecej na nich nie pokarze jest wiekszy poślizg i tyle trzeba by tyłeczek dociążać bardziej


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fento    1

W Ursusie C-360-3P mam opony 480/70-R28 (zamiennik 16,9-R28). Kupiliśmy je używane z takim bieżnikiem że na milimetry mieszczą się przy błotniku. Są idealne do przedsiewnego wysiewu nawozów bo nie zostawiają prawie żadnych kolein na zaoranym polu. Siejemy na nich nawóz także wczesną wiosną, do innych zabiegów są wąskie koła 9,5-R36. A najszerszą oponą zamiast 14,9-R28 jest 480/65-R28.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Ci którzy mają lub jeżdżą tym URSUSEM jaka wygoda jazdy czy da sie radia słuchać jak idzie w polu itp. itd.
    • Przez c330ursus
      Fajnie się pracuje maszyną która fajnie wygląda. Dlatego zakładam ten temat bo chyba każdy coś zmienił w swojej C-330. Choćby najgłupszy szczegół ale ciągnik już lepiej wygląda piszcie nawet takie szczegóły (oczywiście coś większego niż śrubka czy podkładka <_< )
       
      Ja zaczne:
       
      Radio
      Kontrolka hamulca
      tapicerka na syficie
       
      Nie wiecie jak umyć opon żeby były umyte ja na tym zdjęciu (link poniżej)
      http://www.agrofoto.pl/forum/gallery-image40045.html
       
      przynajmniej te z tyłu bo zwykłą wodą pod ciśnieniem i płynem do naczyń sie nie da <_<
    • Przez c330ursus
      Zamierzam kupić glebogryzarkę do mojego Ursusa C-330 tylko nie wiem ile metrów może być żeby C-330 ją pociągną i jakie zapotrzebowanie mocy na ile metrów glebogryzarki?
       
      Takie mam na oku Która waszym zdaniem będzie najlepsza i którą uciągnie Ursus C-330
       
      http://www.allegro.pl/item346301100_glebog...anio_slask.html
       
      http://www.allegro.pl/item338616663_glebog...sus_zetor_.html
       
      http://www.allegro.pl/item345489219_glebog..._90mokazja.html
       
      I jeszcze będę potrzebował wałek przekaźnika, ponieważ jest to moja pierwsza maszyna na wałek Coś takiego będzie pasować?
       
      http://www.allegro.pl/item344553143_walek_przekaznika.html
    • Przez HorPol65
      Witam!! Mam takie pytanie jaki tur da rade zalozyc do 60-tki??
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
×