szczewko

Members
  • Ilość treści

    1990
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

33 Excellent

O szczewko

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 05/28/1983

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

25991 wyświetleń profilu
  1. szczewko

    Łubin

    U mnie Sonet wyglada identycznie po 80ml/ha chlomazonu. Inne moze bardziej ale Sonet nie jest odporny na dzialanie tego srodka. Ja przypaliłem 15ha ale juz wraca do formy, najgorzej oczywiscie na piaskach tam gdzie chlomazon łatwo sie przemieszcza do korzenia z deszczem.
  2. 6930 Comfort + Ibis XXLS 5x50 ,mokra ziemia, , non-stop blokada, prędkość 8.8km/h obrot 1750-1800, spalanie 20l/ha. Ktos napisze ze duzo, ale na warunki jakie zastałem na polu to i tak malo.
  3. U mnie obnizenie predkosci orki z 10km/h do 8.4 dalo oszczednosc rzędu 2l/ha(wiec podobnie jak MF kolegi)Pług 4x50 jest za malym obciazeniem do 6930 na moich ziemiach i spokojnie rozpoczynam poszukiwania 5 skibowego.
  4. 6830 Comfort + agregat 3m aktywny Lely z siewnikiem+Famarol 3m jakies 20 l/h czyli jakies 13l/ha. Ogolnie duzo i juz trwaja poszukiwania agregatu 4m aktywnego.
  5. Po drugie JD jest bardziej zwrotny niz 6030 wiec do tura lepiej sie nada. Tee pszemek testowales 4 i 6 cyl ciagniki przy pracy w ladowaczu czołowym czy znowu sie podpierasz jakimis tabelkami,opowiadaniami i wciskaniami gazu do podlogi na postoju?
  6. Testowanie z gazem w podlodze bez obciazenia to faktycznie bardzo miarodajne i rzetelne.
  7. szczewko

    Class Arion 620

    Pokazowy.
  8. szczewko

    Class Arion 620

    Plus agregat 6m.Pokazowy.
  9. szczewko

    Class Arion 620

    Pokazowy.
  10. szczewko

    Class Arion 620

    Pokazowy.
  11. Panowie mam taki problem gdyz mam podpietego tura pod jedno z gniazd hydrauliki a chcialbym miec na stale gdzies w obwodzie tylko nie wiem w ktorym miejscu.Tur jest sterowany linkami poprzez rozdzielacz dwusekcyjny z zaworem jesli to pomoze.
  12. Na pewno to swiata sa co roku w grudniu kolego :blink: . To ze duzo pala to slyszałes od włascicieli czy od "znajomych znajomy" bo to duza roznica. Po drugie moze chłopcy pokupili nowe JD bo lans na wiosce i wogole a zapomnieli o maszynach towazyszacych bo nie jeden kupil nowego JD 120kM a orze starym UG 4x30 albo 5x30 i jeczy ze duzo pali. Po trzecie duze spalanie tzn ze co zbiornik dziennie, tylko ile na tym zbiorniku mozna pola uprawic, w przeliczenbiu na ha na pewno wiecej niz stara 60 lub czyms podobnym. Moc nie bierze sie z powietrza
  13. Swieta racja @brzozak2. JD trzeba nauczyc sie jezdzic i zaczepiac odpowiednio dobrane maszyny. Wiem na swoim przykladzie ze te ciagniki musza byc obciazone dosłownie w 100% ,i nalezy odpowiednio dobrac przelozenie. Kiedys brat orał na 1 szosowej i jest ona niby tak samo szybka jak 4 terenowa ale na 4 silnik mniej spalał paliwa choc pracował na wyzszych obrotach(2100-2200) i zrobił prace w tym samym czasie a moze i predzej.
  14. Max to 80l ON na 3ha w agregacie aktywnym 3m, tj. 26.6 l/ha pola wiec sporo,ale uprawy na głebokosc 20cm pod ziemniaki.
  15. Wczorajsza orka.Kawałek 10ha 4 słupy na polu ,ciagnik zatankowany pod korek (120l) pług zwezony na 4x40 warunki raczej ciezkie bo sciernisko lezało od zniw nie ruszane i troszke zarosło.Obroty silnika ustawione na 2200,głebokosc orki 25cmwielokrotnie musialem schodzic na zajaca i obroty spadały do 1500-1600.Zaorałem całe pole na jednym baku i dojechałem normalnie do domu. W połowie orki chcialem zjechac dotankowac a tu psikus i poł baku ropy było jeszcze. Moze ktos ma logiczne wyjasnienie tego stanu rzeczy bo ostatnio w podobnych warunkach spalił mi 18l/ha.Jedyna roznica była w ustawieniu pługa i bieg. Na poprzednim polu orałem 1 szosową a teraz 4 terenową na zającu(troche szyciej niz owa jedynka).
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj