Polecane posty

PRIMO    8061
3 minuty temu, michal8011 napisał:

Jak ciągnik nie chodzi w transporcie tylko w polu to mogą być diagonalne.

Większych bzdur to jeszcze nie słyszałem. 🤦‍♂️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1004

Na potwierdzenie cytat "

budowa opony radialnej sprawia, iż jest ona bardziej wytrzymała od diagonalnej (opony radialne są trwalsze o około 30 proc. – lepsza przyczepność powoduje wolniejsze ścieranie się bieżnika). Wzmocnione czoło pozwala na stosowanie mniejszego ciśnienia w oponach bez obawy odkształceń, co zdecydowanie wpływa na zmniejszenie poślizgu i zużycie opony.

Zakładając, że mamy taką samą maszynę, z takim samym obciążeniem itd., to ślad opony o konstrukcji radialnej jest o 25-30 proc. szerszy niż opony diagonalnej, co przekłada się na lepszą przyczepność i trakcję. Nie do przecenienia jest także fakt mniejszego ugniatania gleby.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8061
Przed chwilą, MafiaPstrągowa napisał:

sporo chodzi w lesie, a radialne szkoda niszczyć na pniakach, pola ornego to raptem 2 ha obrabiam, to myślę że diagonalne dadzą rade.

To już bardzo tzw. forestery ale to już inne pieniądze. 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    51
6 minut temu, MafiaPstrągowa napisał:

sporo chodzi w lesie, a radialne szkoda niszczyć na pniakach, pola ornego to raptem 2 ha obrabiam, to myślę że diagonalne dadzą rade.

No to bierz te diagonalne SEHA/ OZKA. Będą na pewno wytrzymalsze w takich warunkach niż radialki.

8 minut temu, PRIMO napisał:

Większych bzdur to jeszcze nie słyszałem. 🤦‍♂️

Radialki w takim małym ciągniku to są dobre tylko na asfalt. W polu nie ma różnicy.

  • Haha 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konteno    1777

diagonalne to po kosztach ciągnik na kołach postawić do obornika wypychania, wozu paszowego czy jako pomocnik do prac gdzie uciąg i przyczepność nie są wymagane a traktor jest dociążany zagregatowaną maszyną 

Edytowano przez konteno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, michal8011 napisał:

No to bierz te diagonalne SEHA/ OZKA. Będą na pewno wytrzymalsze w takich warunkach niż radialki.

zastanawiałem się też nad oponami farmking, ale również mało o nich informacji po forach

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    51
1 minutę temu, MafiaPstrągowa napisał:

zastanawiałem się też nad oponami farmking, ale również mało o nich informacji po forach

 

Nie polecam. SEHA/OZKA jakoś tak lepiej i solidniej wyglądają. U mnie w okolicy 70% ludzi kupuje Kabaty, 20% SEHA/OZKA a reszta to jakieś wynalazki jak np. ten FARMKING.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, michal8011 napisał:

Nie polecam. SEHA/OZKA jakoś tak lepiej i solidniej wyglądają. U mnie w okolicy 70% ludzi kupuje Kabaty, 20% SEHA/OZKA a reszta to jakieś wynalazki jak np. ten FARMKING.

dzięki, właśnie na takie opinie czekam, w takim razie te farmkingi odpuszczam, poczekam, może ktoś jeszcze coś napisze o ozkach 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    51
5 minut temu, MafiaPstrągowa napisał:

dzięki, właśnie na takie opinie czekam, w takim razie te farmkingi odpuszczam, poczekam, może ktoś jeszcze coś napisze o ozkach 

A np. Cultor w tym rozmiarze? Dużo droższe od tych tureckich?

28 minut temu, konteno napisał:

diagonalne to po kosztach ciągnik na kołach postawić do obornika wypychania, wozu czy jako pomocnik do prac gdzie uciąg i przyczepność nie są wymagane a traktor jest dociążany zagregatowaną maszyną 

Mądrego to aż miło posłuchać... 🤣

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154
1 godzinę temu, MafiaPstrągowa napisał:

owszem, diagonalna 

to po co piszesz r28 ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stodoła    69

Pany niby to samo ale rozmiar rozmiarowi nie równy więc bez sensu rozpisywanie o przyczepnościach uciągu itd. Akurat nie dawno mierzyłem ten rozmiar i tak Olsztynki nasze 2 cm węższe w bieżniku od petlasów  natomiast Goodyear radialne są szersze o 4 cm od Olsztynek. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biszu    7
Dnia 10.04.2023 o 12:14, MafiaPstrągowa napisał:

witam, miał ktoś styczność z oponami firmy seha, dokładnie z OZKA KNK-50 14.9 r28 w c360? jak się sprawują, stoję przed zakupem i rozważam zakup właśnie tych opon.

 

 

 

https://www.hurtopony.pl/Seha-14.9-28-SH-38-14PR-id-1152360BSHA.html

 

Mam takie oponki od nie całego roku i póki co to jestem. zadowolony.  Duzo w transporcie robi (wozenie drewna). 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrp88    175
Dnia 10.09.2022 o 14:31, piotrp88 napisał:

Kabaty po 5 latach: pajęczynka po bokach i szpary między klockami bieżnika. To normalne?

No i zakończyły żywot. Grubość w miejscu pęknięć 5,5mm.

WP_20230705_07_47_47_Pro.jpg

WP_20230705_07_52_30_Pro.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

w tym miejscu jeszcze bez problemu można kleić łatę


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrp88    175

Problem  w tym, że praktycznie każde takie miejsce jest spękane i prześwitujące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120

Na starych stomilach radialnych były powierzchniowe pęknięcie między bieżnikiem i długo chodziły , pewnie jeszcze u kogoś jeszcze dalej . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    102

Te z foto to stara wersja tych opon i były z nimi problemy. Obecnie od kilku lat jest w sprzedaży wersja poprawiona jakościowo. Odróżnić można po dodatkowych wzorkach pomiędzy protektorami.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinC360    33

Może ktoś doradzi czy do resorowanej osi c-4011 z piastami nowszego typu 60tkowymi da rade założyć felgi zetorowskie od 7211 z oponami 7,5-16? Chodzi mi o to czy opona nie bedzie dotykać zwrotnicy. 60tkowe felgi 16tki z oponą 7,50 napewno się nie zmieszczą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120

Między felga 4.5 a 5.5 całą przy oponie 7.50 jest jakieś 3/4 cm różnicy luzu od zwrotnicy do opony przy c360 os nowego typu . Gdzie 4.50 opona 7.50 mało co jest luzu . 

Ostatecznie możesz odwróć felgi . 

Też zakładają opony 7.50-18 na felge od c4011 . 

Edytowano przez mf362

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

przy sztywnej zwrotnicy na obręczy 162/362 jest już ciasno z takim kołem, więc w miękkie z pewnością się nie zmieści, chyba że trafisz czop z większym kątem

za to opona 7.50x18 mieści się w miękkie zwrotnice ;)
kabat_7_50x16_l_4655504f11ab1618afe857cce7a64677.jpg

603cca16ac26e_p.jpg

  • Like 1

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120

To najlepiej felgi 18 jak masz w dobrym stanie przerobić na piastę 6 śrub albo dać normalnie piasty orginalne na 4 śruby .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinC360    33

Panowie, dziękuję za wypowiedzi :) Zastanowię się jeszcze co tu zrobić ale jednak wolałbym uniknąć felg 18tek bo podobnież lubią pękać. A felgi 16tki mam z szerokimi nowymi oponami i piasty do nich, piasty do 18tek tez mam tylko felg 18tek brakuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120

To najtaniej wychodzi odwrócić te felgi 16 

Jak wszystko już jest , po co wchodzić w koszta 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

fabryczne obręcze z 330 też potrafią pękać


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj