samtech84

Members
  • Ilość treści

    645
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

97 Excellent

1 obserwujący

O samtech84

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Zależy od stanu bąka, jak jest w kiepskim stanie to ciśnienie po wymianie na przystawkę wzrośnie, jeśli natomiast stan bąka jest dobry to ciśnienie się praktycznie nie zmieni. Minimalne ciśnienie w tym silniku na rozgrzanym i wolnych obrotach to 0,8 bar, więc te 1,5 jest ok
  2. Puki co na kanale badana jest zmiana lepkości bezpłatnie. Cała analiza oleju w laboratorium to okolice 370 zł
  3. W tych silnikach ciśnienie powinno wynosić 0,8 do 6,7 bar. Te 0,8 na rozgrzanym silniku i obrotach biegu jałowego kwalifikuje silnik do naprawy. Na początek sprawdź bąka, może być już zużyty i będzie gubił ciśnienie.
  4. Te z foto to stara wersja tych opon i były z nimi problemy. Obecnie od kilku lat jest w sprzedaży wersja poprawiona jakościowo. Odróżnić można po dodatkowych wzorkach pomiędzy protektorami.
  5. samtech84

    Bizon Z056

    @MonteChristo W d byłeś i g widziałeś. Po kij wprowadzasz ludzi w błąd skoro nie masz odpowiedniej wiedzy?
  6. W kartach PDS masz parametr wskaźnika lepkości im większy tym mniejsza różnica lepkości pomiędzy olejem zimnym, a gorącym. A jak konkretnie chodzi o lepkość oleju to parametr lepkości kinematycznej w 100 stopniach sobie porównujesz im wyższy tym większe ciśnienie, ale parametr ten musi trzymać się w granicach danej specyfikacji SAE Jak chcesz dobrać najlepszy olej dla swojego silnika to lejesz nowy olej robisz np. 100 mth po czym dajesz próbkę do analizy i z każdym następnym olejem robisz tak samo, dzięki temu można sprawdzić jak konktetny olej sprawuje się w konkretnym silniku.
  7. Śmiało lej Platinum to porządne oleje, dobrze wycenione.
  8. Wiercenie otworków w termostacie to bardzo zły pomysł. Niedogrzany silnik zużywa się znacznie szybciej.
  9. W 385 i 8011 tata uszczelka powinna być. Odnośnie termostatów to termostaty w pudełkach zetora to Motorad z zaworkiem, ten zaworek często przyczynia się do wywalania płynu, gdyż blokuje możliwość odpowietrzenia się ukłądu.
  10. NIe dokręcasz przypadkiem chłodnicy na zbyt sztywno. Ona musi trochę pracować na gumach. Druga sprawa to niestety tanie chłodnice szału nie robią, jedynie waryński robi pożądne chłodnice na ten moment. Odnośnie korka chłodnicy to powinien trzymać ciśnienie w układzie na poziomie 0,4 - 0,5 bar inaczej ciepło jest słabo odbierane. Jaki termostat masz założony?
  11. Wykręć, potraktuj zmywaczem do hamulców i wkręć szpilki na klej do gwintów
  12. Akrylowy podkład na gołą blachę nie zabezpieczy przed rdzą.
  13. Te obrączki zawsze kupuję hartowane i hartowane koło na pompę.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj