Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Co wy za brednie piszecie co opona ma do mocy ciągnika ma lepszy uciąg na szerszej to nie znaczy że jest słabszy tylko ma dobrą przyczepność i nie mieli kołami w miejscu.

Opublikowano
1 godzinę temu, coffey23 napisał:

Co wy za brednie piszecie co opona ma do mocy ciągnika ma lepszy uciąg na szerszej to nie znaczy że jest słabszy tylko ma dobrą przyczepność i nie mieli kołami w miejscu.

Brednie to ty piszesz...

Większe koła obciążają ciągnik ale w przypadku C360 i przeskoku z rozmiaru 14,9 na 16,9 nie będzie problemu. Uciągu nie mierzyłem ale szersza opona to lepszy uciąg ale pod warunkiem odpowiedniego dociążenia tej że opony. 

Opublikowano

Ta opona jest nie tylko szersza ale i wyższa więc moment jest przenoszony na grunt przez dłuższe ramie co wymaga większej siły.  Szersza opona stawia również większe opory toczenia. W 60-ce  jak ma się dobre porównanie można odczuć tą zamianę.  Osobiście wybrał bym szersze opony.

Opublikowano

Już nie przesadzajcie że o rozmiar szersza opona i silnik będzie zdychał Na eksport do Hollandi 16.9 szło fabrycznie,po 2 ile jest filmów na YT gdzie c-360 idzie normalnie i nikt się nie skarżył że siada sprzęgło

Opublikowano

Maja niektórzy teorie . Aż dziw bierze że zmieniają łyse opony na takie z grubym bieżnikiem . Przecież wtedy obwód opony też się zwiększy .:D

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Adi96 napisał:

Już nie przesadzajcie że o rozmiar szersza opona i silnik będzie zdychał Na eksport do Hollandi 16.9 szło fabrycznie,po 2 ile jest filmów na YT gdzie c-360 idzie normalnie i nikt się nie skarżył że siada sprzęgło

Przez te szersze opony to silnik i sprzęgło się psuje, o łożyskach w zwolnicy to nawet nie mówię bo na oryginalnych kołach z dodatkowymi obciążnikami psują się łożyska a co dopiero z takimi walcami... Ja bym jednak raczej polecał założyć opony od C330,  u mnie sąsiad jak takie założył do C360 to pługiem 3 skibowy po samej ramie orze na 3 biegu. Mówił mi że jak założy turbo i podkręci pompę to będzie miał coś około 80 koni to tym pługiem na 4 biegu będzie orał.

Edytowane przez bears
  • Haha 2
Opublikowano

Rowerowe niech se założy , wtedy to piątki będzie targał :D.

Opublikowano

Kto nic nie wie, ten musi wierzyć we wszystko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v