Polecane posty

seweryn20    825

Ciągnik jeździ dużo to fakt i opony na pewno zedrę a ze starości się rozlecieć nie zdążą. Mimo to nawet gdyby to i tak wolał bym nowe kupić choć by nawet diagonalne jak pchać się w stare gumy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

kto napisał ze to stare gumy, równie dobrze mogą mieć 3-4 lata, więc jak najbardziej warto przemyśleć, szczególnie jeśli ciągnik do pomocy i pyrka kilkanaście godzin w roku

 

na obręcze w 360 nie założysz TL, jeden prosty powód- nitowane uchwyty

dwa to nie do każdej TL możesz założyć dętkę, może być tak że będzie ją ciąć 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Nowsze felgi są spawane, nitowanie nie przeszkadza. A czym ma ciąć?  

Edytowano przez volvo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Mam pytanie,te opony mają wyższy profil od standardowych 14.9/28?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120

Chodzilo mi ze w polu nowych radialek nigdy do zera nie zjade.

Predzej sie rozwala ze starosci.

Rocznie nie robie wiecej niz 150 200mtg.

Ten ciagnik co kupilem w 2002 r.

To od 93-02 zdarl ok 40 -50 procemt bieznika bo robil w transporcie w tartaku.walem wom to byl malo co uzywanynie.az zardzewiala koncowka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

właśnie o to chodzi byś ich nie zdarł. ja robię ok 300 mth i polecam każdemu radialki, zwrócą sie w paliwie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

To robiąc 200 mtg i jechać na łąki i do transport to Diagonalne wystarczą 16.9-28  za 1400 1500 powinieneś kupić oponę z średniej półki Cultor/Mitas,choć ja bym stawiał na twoi miejscu Radialne 14.9-28 Decyzja należy do ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzysiekC    18
Może ktoś powiedzieć coś o tych oponach dobre bo na zdjęciu świetnie wyglądają http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7062002534

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Sąsiad ma od wielu lat diagonalne alliance i chwali. Tylko że jego są made in izrael. Te pewnie indyjskie ale i tak lepsze od bkt czy innych tralalali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446
17 godzin temu, volvo napisał:

właśnie o to chodzi byś ich nie zdarł. ja robię ok 300 mth i polecam każdemu radialki, zwrócą sie w paliwie 

Że jak ? Niby w jaki sposób ?


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

@asharot co jak? opony radialne znacznie wolniej się zużywają niż diagonalne. widzę po swoich kormoranach. nie mówiąc o innych ich zaletach- większym uciągu, lepszy doleganiu do gleby, mniejszym zużyciu paliwa...

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Przy nowych mogę się zgodzić, choć nie do końca. Bez konkretnych danym producenta - subiektywna ocena, czyli szklana kula i fusy z kawy powiedzą to samo.

Przy tych konkretnych niemal łysych, mowa o uciągu to już majaczenie.

  • Like 1
  • Thanks 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Wiem, że są tacy ludzie co nie zwracają uwagi na dane producenta. Dla nich takie dane jak rozmiar, profil, skład mieszanki, max ciśnienie, zalecane ciśnienie, ilość płócien, rodzaj budowy, i wiele innych nic nie znaczy - słyszałem o takich.

  • Like 1
  • Thanks 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825
15 godzin temu, volvo napisał:

@asharot co jak? opony radialne znacznie wolniej się zużywają niż diagonalne. widzę po swoich kormoranach. nie mówiąc o innych ich zaletach- większym uciągu, lepszy doleganiu do gleby, mniejszym zużyciu paliwa...

Tak ale żeby w paliwie ci się zwróciły to trzeba jeździć.  Przy tylu godzinach rocznie doczekasz następnej ery a jeszcze ci się ta "droższa" inwestycja nie spłaci.

A żeby faktycznie opona miała wpływ na mniejsze spalanie ciągnika...... przeczytaj co napisał Alacapone. Może nie do wszystkich informacji jest dostęp i nie wszystkie coś mówią ale jednak. Od siebie polecił bym jeszcze obejrzeć  kształt bieżnika, porównać z konkurencją, wyciągnąć wnioski. A przeglądając najtańsze opony  ten co w nich ten bieżnik stworzył był obłąkany.  

  • Thanks 1

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120

Właśnie opona opona nierówna.

Niektóre maja tak ciulowy bieznik 

Smieszne i waskie .

Dla przykladu niektore firmy 14.9 wydaja sie węższe w balonie niz stare prlwskie.

Jak pamietam wto 4011 wydawaly sie ogromne.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Stare opony do 40-ki jeśli mnie pamięć nie myli to były 13-ki, do 60-ki miały już opis 14,9/13r28 nawet sam miałem tak opisane stomilki w 40-ce. Ostatnio da się zauważyć właśnie że producenci zaczęli  zwężać  opony nie wiedzieć dla czego. Miałem w swoim belshiny ich szerokość dosłownie książkowa 460 mm a nowe prawie 30 mm węższe. Wysokość bieżnika też w niektórych poleciała w dół a tu już jak dla mnie wytłumaczenia innego jak cygaństwo nie ma. No a kształt... wystarczy sobie na trayale popatrzyć.... że to ktoś w ogóle kupuje to się dziwię.

  • Like 1

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja biorę petlasy,a dużo jezdzę po lesie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak szukałem opon bkt i kultory odrzuciłem z miejsca, petlasy ładnie wyglądają ale z opinią o nich jest już  gorzej. Może na przód bym się zdecydował bo szybko się zużywa i teoretycznie nie powinny się rozlecieć. Stanęło na Taurusach.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

bkt to marna opona, widzę w mojej miejscowości jak szybko się zdzierają. do tego rozwarstwianie "gumy"

w życiu bym nie kupił tego badziewia, nie stać mnie na taki szajs.

a co do tanich radialek mam doświadczenie z kormoranami i firestone i obie robią świetną robotę. firestone w polu są niesamowite. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Mam prawie identyczne, ale nie Taurusa,

Klocki gęsto w środku i słabo się czyści ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj