Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Zgadza się, akurat znalazłem karteczkę. Dzięki wielkie.

Warto zaznaczyć, że były dwa rodzaje zależne od wysokości. Jeden - OC 604 125 mm i drugi - OC 603 202 mm. Wystarczy zmierzyć obudowę i będzie wiadomo jaki jest.

Edytowane przez uzytkownik77
Opublikowano

@TurekR  16 będzie dobra wiatr na połowę

@poprostumateo bokiem po zdjęciu wszystkich kół napędzających bęben

@Massey38 co potrzeba z instrukcji mam po niemiecku

Opublikowano (edytowane)

Spawa dotyczy pompy wtryskowej bosch do silnika mercedesa OM352 - na zdjęciu. Gdzie są punkty obsługowe to jest: spust oleju, wlew oleju i kontrola ilości oleju w pompie. Jak często wymieniacie olej i jaki olej.

 

post-9688-0-40161400-1499758794_thumb.jpg

Edytowane przez fza
Opublikowano

Żeby wymienić pasy napędu młocarni trzeba zdejmować koła młocarni ?? .

 

Nie trzeba zdejmować. musisz tak ustawić koła aby paski były mocno wciśnięte do środka następnie zablokować koła klinami aby się nie schodziły do środka, przestawić dźwignię od obrotów młocarni aby pas się zluzował i brać się za wymianę na nowe. Mi tw wymiana zajęła jakieś 2 godziny.

 

Opublikowano

farba Claas mercator

 

Kolory claas:

  1. czerwony: (rot) = RAL 2002

  2. zielony : (saatengrün) tj. zieleń ziarna, RAL 6320 (brak polskiego odpowiednika), zbliżony kolor zielonego groszku

  3. jasna szara (srebrna): (silber) = RAL 9006

 

Opublikowano

@fza

Zerknij gdzie masz podpięty zaznaczony przewód i rozwiejesz wszystkie swoje wątpliwości. Ten silnik to przemyślana konstrukcja :)

 

post-196175-0-94317200-1499777045_thumb.jpg

 

@wot29

A o tutaj masz filtr oleju hydraulicznego, nr 13:

 

post-196175-0-90407800-1499777625_thumb.png

 

Upuść sobie oleju ze zbiornika (wężykiem), tak żeby było poniżej poziomu filtra, odkręć śruby dookoła (podłóż sobie jakąś szmatkę pod spód, żeby przypadkiem nie polać olejem pasów), wyciągasz w bok, ściągasz zabezpieczenia, wycierasz do sucha, zakładasz nowy filtr, składasz, dokręcasz (tylko z czuciem) i gotowe.

Opublikowano

Panowie co może powodować,ze jeden pas młocarni "podskakuje"i jest luźniejszy, oba pasy zakładane razem ponadto wydaje mi się jakby coś stukało delikatnie  w ubiegłym roku nie zaobserwowałem tego.

Jak sprawdzić czy przypadkiem nie walnęło łożysko? luzu nie mogłem wyczuć

Opublikowano

Luz sprawdzałeś góra/dół  a  czy sprawdzałeś do siebie i od siebie może trzeba tylko dociągnąć. W kolach też są tulejki plastykowe może one są wyrobione. albo koło od odrzutnika słomy ma luz i klekocze.

 

Opublikowano (edytowane)

No to mam zagwozdkę. Po prawej stronie kombajnu oraz po lewej stronie silnika czuć spaleniznę. Zapach palonej gumy, tak jakby pas się palił. Czuć dopiero po włączeniu młocarni, gdy pracuje sam silnik jest w porządku. Wszystkie koła kręcą się, nic nie dymi, żadnych objawów wysokiej temperatury. Nie przypominam sobie, żebym w zeszłym roku coś wyczuwał. Pasy nie były zmieniane. Nie mam pojęcia gdzie szukać powodu, na pierwszy rzut oka wszystko gra. Macie jakiś pomysł?

 

Edytowane przez uzytkownik77
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez BenQ
      Witam.Kolejny problem z renatą.Pytanie czy dostane gdzieś docisk sprzęgła (nie wiem jak sie to poprawnie nazywa) cały komplet w sklepie kosztuje 2600zł.Może któryś z panów wymieniał. Z góry dziękuję za odpowiedź .Na dole zdjęcia o co chodzi
    • Przez Adek123rolnik
      Witam forumowicze, bardzo prosze o porade... mam wyciek w Reni-cieknie na laczeniu skrzyni I sprzegla (zalaczam zdjecie, oznaczone rozowa strzalka) myslalem ze poszedl uszczelniacz na walku sprzegla ale najciekawsze jest to ze nic nie kapie z "zawleczek" ktore sa zaraz pod sprzeglem... po popuszczeniu dekielka oznaczonego zielona strzalka wyciekal olej (zeszlo 20l I lecialo dalej) mysle ze tam oleju nie powinno byc bo nad tym dekielkiem jest dojscie do docisku sprzegla, jesli sie myle to mnie poprawcie... dodam ze cala akcja z wyciekiem na laczeniu skrzyni I sprzegla zaczela sie od wyniany oleju w skrzyni (starego bylo 35l wlalem swiezy 58l)

      jutro wyjade w pole sprawdzic czy ze sprzeglem wszystko ok a puki co prosze o jakies porady...

      Dlaczego cieknie olej (rozowa strzalka)?
      Co jest za dekielkiem (zielona strzalka)?
    • Przez byczek1999
      Witam
      mam pytanie mam na oku ciągnik ford 6610 i chciałbym poznac jakie są opinie o tym ciagniku 
      Jeszcze jest jedna sprawa otóż ma cos chyba ze sprzeglem poniewaz bierze raptownie przy samym końcu.czy duzo by wyniosla naprawa? I czy ciągnik by sie dobrze sprawowal w pracy z turem ?
      Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    • Przez antonio8
      Mam problem ze sprzeglem w lamborghini lampo. Jest to sprzeglo dwustopniowe i drugi stopien (wom) jest rozlaczany za pomoca dzwigni. I wlasnie problem jest ze sprzeglem od wom, a mianowicie nie mozna do konca wylaczyc walka za pomoca dzwigni(walek sie kreci po zaciagnieciu dzwigni i niby mozna zatrzymac reka ale bardzo trudno. Calkowite zatrzymanie wom nastepuje po wcisnieciu sprzegla jezdnego  ). Sprzeglo zostalo wymienione na nowe razem z dociskiem ale problem pojawial sie tez przed wymiana sprzegla. Regulowane bylo sprzeglo zgodnie z wytycznymi jak rowniez i linka od dzwigni sprzegla.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v