Polecane posty

skok    1

Witam

Mam dwie przyczepy D-47 i osobno każda z nich hamuje a po połączeniu ich razem do ciągnika  hamuje tylko przednia nie zależnie od tego która bedzie pierwsza co morze być przyczyną ?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

jak hamujesz to odcinasz dopływ powietrza to wychodzi na to że ta co hamuje ta z przodu przepuszcza powietrze do tej drugiej i nie zahamuje , gdzieś jest przeciek ,

A próbowałeś zamienic przyczepy , a może powietrza na drugą Ci wcale nie nabija spróbój przewód odłączyc jak są dwie zczepione od tej ostatniej powinna wtedy zahamować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skok    1

Zamiana miejscami nic nie daje a powietrze w tylnej przyczepie jest bo jak sciągne przewód to zahamuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A gdzie masz podłączone wyjście na drugą przyczepę... do zaworu przy dyszlu czy z węża przez trójnik?  Ja miałem wyjście na drugą wyprowadzone z zaworu przyczepy i też szwankowało. Dałem trójnik na węży zasilającym przyczepę w powietrze, z trójnika poprowadziłem na drugą i chodzi jak złoto.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skok    1

pod łączone mam przez zawór a jak po odłączeniu  połącze to hamulce sie zwalniaja w tylnej przyczepie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

Ja jak robiłem hamulce w d47 to miałem podłączone jak Ty,czyli pod zawór(po prostu jak wcisnąłem hamulec w ciągniku to nie odcinało  powietrza)  dopiero jak zastosowałem trójnik tak jak pisał Seweryn,druga przyczepa zaczęła hamować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skok    1

a przy zaworze w miejscu gdzie było podłączone wyjscie na drugą przyczepe co podczepiłeś ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Przy zaworze nie ma wyjścia na drugą przyczepę.

Starowanie na pierwszą i drugą przyczepę jest z tego samego przewodu co podpina się pod szybkozłącze ciągnika.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

W oryginale było właśnie jak pisali koledzy zasilanie z ciągnika poprzez wąż na wężu pierwszy był ten filterek przewodowy i za nim trójnik i widziałem dwa rozwiązania że ten trójnik był na dyszlu i od niego już jednym wężem było odejście na zawór a drugim na wyjście drugiej przyczepy. Co do drugiego rozwiązania też za tym filterkiem był trójnik tylko był już on bezpośrednio wkręcony jednym końcem bezpośrednio w zawór a drugim bocznym wyjściem podpięte do wyjścia drugiej przyczepy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcin00
      Witam. Mam problem z moim MF bo coś szwankują mi hamulce. Mam go już z 4 lata i wszystko było ok i nagle pedał hamulca zrobił się miękki i wpada w podłogę. Hamować coś tam hamuje ale to już nie jest to. I teraz takie pytanie za co najpierw się złapać bo tu są chyba te hamulce hydrauliczne bez zbiorniczka i wogole nie tak jak w moim starym ursusie 1012. I tak naprawdę nigdy nie miałem doczynienia z takimi hamulcami. Szukałem czegoś na forum i w Googlach ale nic nie znalazłem. Może ktoś coś podpowie co z tym zrobić. Teraz jesień jeszcze przemęczenie ale na wiosnę pasuje to ogarnąć.
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam.
      Jak odpowietrzyć hamulce w tym masseyu? Dodam że na ręcznym hamuej ostro a na nożnym na prawe w miare a na lewe wogóle. I dodam jeszcze że posiada on pneumatyke dwuobwodową. 
    • Przez lukaszfolusz
      witam wszystkich 
      szukam schematow budowy ciagnika renault 981-4 lub moze ktos cos wie na temat ciagnika. ponieważ jest teraz troche czasu bo zima wiec chcialbym go troche wyremontować a mianowicie czasami wyskakuje rewers na dłuższych odcinkach i najczęściej jak zdejmuje noge z gazu, ktorys wtrysk juz leje i zaczyna brac olej no i lewa strona juz slabo hamuje poza tym kilka wyciekow ktore trzeba bedzie uszczelnic a no i musze wymienic walek przekazu mocy bo jest na wiekszej srednicy i musze dostac sie po lacznik ktory znajduje sie w sktzyni 
      bardzo prosze o pomoc jak ktos cos wie z gory dziekuje
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez MateuszCiurysek
      Witam mam problem z Zetorem 5340 z przejściem powietrza do układu hamulcowego przyczepy 
      Włączyłem sprężarkę w ciągniku i napompował na 6 atmosfer po podczepieniu węża przyczepy ciśnienie spało do 0,5 i nie chce iść wyżej brak jakichkolwiek nieszczelności i nie wiem co może być w zetorze od nowości nie była podpięta żadna przyczepa z hamulcami więc może coś się zastało dodam że ostatnio zmieniłem gniazdo w ciągniku które jest dobre a co do przyczepy to do innego ciągnika podpinałem hamulce i działały i nigdzie nie uciekało powietrze co może być przyczyną tego 
    • Przez seat1Leon
      Witam ,mam pytanie jaka jest zasada działania hamowania przedniej osi w zetorze Proxima przy skrzyni 40
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj