JarekTymiski

Klima słabo chłodzi

Polecane posty

Witam. Ma problem z Klimą. Sprawdzili szczelność i nabili gazu do pełna i słabo dmucha. Są 4 otwory w podsufitce od nawiewow. I jak otworzę wszystkie to nie czuć prawie wiatru. Jak zamknę 3 i zostawię jedno otwarte to trochę czuć że zimnym wieje ale słabo. Wentylator działa na każdym biegu. Jak wyjme filtry to tak samo jest. Z filtrami też. Nie ma różnicy.
Wie ktoś w czym może być problem? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    12

Ja jestem też na etapie zmagania z Klima. Możliwe ze masz zapchane chłodnice w podsufitce. Ja co prawda w fordzie 8240 odkrecam wlaz na dachy na 4 środki 6 potem sciagasz blachę z chłodnic i spróbuj ja wyczyścić. Ja pytam się użytkowników AF czy w fordzie 8240 lub ts bo można powiedzieć że modele prawie bliźniacze czy jest jakiś dodatkowy przekaźnik zalanczajacy sprezarke od klimy, lub jakiś newralginy punkt instalacji. A więc nie działała bo niebylo czynnika. Po nabiciu za żadne skarby nie chce się włączyć niema prądu na cewce sprężarki. Co do wlacznika pokrętła prąd dochodzi i jest zmienna rezystancja czyli włącznik teoretycznie sprawny. Czujnik ciśnienia w obwodzie sprężarki zmostkowany i bez rezultatów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem w agrotronie 150. klima nabita 1500g a powinno byc 1425g. slabo chlodzi a gdy na zewnatrz zrobi sie chlodniej przestaje dzialac. dodam ze co troche sie wylacza sprezarka. Co moze byc nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Merlinko    15

Masz wbite za dużo czynnika , maksymalne widełki po nabiciu to +/- 40 za dużo jest i dlatego może ja wyłączać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

@up to jedno a zarypany syfem parownik to drugie jak również uszkodzony czujnik temperatury na parowniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

raczej powinna być sprawna i co jakiś czas używana bo kompresory padają przez to (smarowanie olejem ) ja nie.mowie ze po roku ale może dojść do takiej sytuacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    12

Podpowie ktoś z forumowiczów gdzie szukać przekaźnika do wlanczania sprężarki w moim przypadku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gotchisc    56

tak pod sufitka jest chłodnica bynajmniej u mnie w nh tak było musiałem zdjąć dach wyczyścić chłodnice i jak ręką odjąć zaczęło działać, bo wcześniej jak tu mowa była dmuchawa na max czynnika dosyć i nic nie leciało z wylotow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeczyscilem te chłodnice w nagrzewnicy i działa jak należy tylko sprężarka od klimy się załącza na jakieś 5 sekund i wyłącza i tak w kółko .Możliwe że jakiś czujnik padł? Czy tak ma być? Nie rozwali sprzegielka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    12

Nie sprzezarka wlancza się pulsacyjnie. Więc jeśli wlancza się na chwilę i chłodzi to jest właściwie. częstotliwość wlanczania zależy od tego jaka temp. się ustawi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    55

Na 5 sekund to za krótko, znajdź czujnik ciśnienia i go omiń i zobaczysz czy on rozłącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Temperaturę ustawiłem na maksa zimne i traktor pracował z 15 min i sprężarka się włączyła i wyłączyła i tak w kółko. Takim powietrzem z klimy nie dmuchało . Jak wygląda taki czujnik? Nigdy przy klinice jeszcze nie grzebalem, i nie za bardzo wiem co i jak :)
Jak co ominąć? Już wiem gdzie on jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    12

Będzie na rurce prawdopodobnie w okolicach sprężarki i jak w moim przypadku drugi w podsufitce obok parownika. Wygląda jak nakręcona przyspawana nakrętka na rurce z 2 wychodzącymi przewodami. Ominąć czyli złączyć przewody do które idą do czujnika razem.

Edytowano przez rabit500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj