Skocz do zawartości
JarekTymiski

Klima słabo chłodzi

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Klima

Witam. Ma problem z Klimą. Sprawdzili szczelność i nabili gazu do pełna i słabo dmucha. Są 4 otwory w podsufitce od nawiewow. I jak otworzę wszystkie to nie czuć prawie wiatru. Jak zamknę 3 i zostawię jedno otwarte to trochę czuć że zimnym wieje ale słabo. Wentylator działa na każdym biegu. Jak wyjme filtry to tak samo jest. Z filtrami też. Nie ma różnicy.
Wie ktoś w czym może być problem? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    2

Ja jestem też na etapie zmagania z Klima. Możliwe ze masz zapchane chłodnice w podsufitce. Ja co prawda w fordzie 8240 odkrecam wlaz na dachy na 4 środki 6 potem sciagasz blachę z chłodnic i spróbuj ja wyczyścić. Ja pytam się użytkowników AF czy w fordzie 8240 lub ts bo można powiedzieć że modele prawie bliźniacze czy jest jakiś dodatkowy przekaźnik zalanczajacy sprezarke od klimy, lub jakiś newralginy punkt instalacji. A więc nie działała bo niebylo czynnika. Po nabiciu za żadne skarby nie chce się włączyć niema prądu na cewce sprężarki. Co do wlacznika pokrętła prąd dochodzi i jest zmienna rezystancja czyli włącznik teoretycznie sprawny. Czujnik ciśnienia w obwodzie sprężarki zmostkowany i bez rezultatów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem w agrotronie 150. klima nabita 1500g a powinno byc 1425g. slabo chlodzi a gdy na zewnatrz zrobi sie chlodniej przestaje dzialac. dodam ze co troche sie wylacza sprezarka. Co moze byc nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Merlinko    5

Masz wbite za dużo czynnika , maksymalne widełki po nabiciu to +/- 40 za dużo jest i dlatego może ja wyłączać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    710

@up to jedno a zarypany syfem parownik to drugie jak również uszkodzony czujnik temperatury na parowniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    710

raczej powinna być sprawna i co jakiś czas używana bo kompresory padają przez to (smarowanie olejem ) ja nie.mowie ze po roku ale może dojść do takiej sytuacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gotchisc    52

tak pod sufitka jest chłodnica bynajmniej u mnie w nh tak było musiałem zdjąć dach wyczyścić chłodnice i jak ręką odjąć zaczęło działać, bo wcześniej jak tu mowa była dmuchawa na max czynnika dosyć i nic nie leciało z wylotow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeczyscilem te chłodnice w nagrzewnicy i działa jak należy tylko sprężarka od klimy się załącza na jakieś 5 sekund i wyłącza i tak w kółko .Możliwe że jakiś czujnik padł? Czy tak ma być? Nie rozwali sprzegielka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    2

Nie sprzezarka wlancza się pulsacyjnie. Więc jeśli wlancza się na chwilę i chłodzi to jest właściwie. częstotliwość wlanczania zależy od tego jaka temp. się ustawi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    28

Na 5 sekund to za krótko, znajdź czujnik ciśnienia i go omiń i zobaczysz czy on rozłącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Temperaturę ustawiłem na maksa zimne i traktor pracował z 15 min i sprężarka się włączyła i wyłączyła i tak w kółko. Takim powietrzem z klimy nie dmuchało . Jak wygląda taki czujnik? Nigdy przy klinice jeszcze nie grzebalem, i nie za bardzo wiem co i jak :)
Jak co ominąć? Już wiem gdzie on jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    2

Będzie na rurce prawdopodobnie w okolicach sprężarki i jak w moim przypadku drugi w podsufitce obok parownika. Wygląda jak nakręcona przyspawana nakrętka na rurce z 2 wychodzącymi przewodami. Ominąć czyli złączyć przewody do które idą do czujnika razem.

Edytowano przez rabit500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Adii
      Witam mam małe pytanko dziś podczas pracy w moim nh wyskoczył mi parę razy taki błąd . Co on moze oznaczac ?bo w ksiazce nic na ten temat nie mogę znaleźć
       

    • Przez Ares1x
      Witam, mam następujący problem otóż mój NH TS135A najprościej mówiąc "gwiżdże", gwizd wydobywa się z  tłumika, jest słyszalny po przekroczeniu przez silnik +/- 1500 obrotów
      Czym jest to spowodowane? Jest jakaś prosta metoda aby temu zaradzić? 
    • Przez Marekk12
      do czego służą przyciski przy dźwigniach hydraulicznych new holland  t6080
    • Przez gr_rat
      Witam czy uszczelniał ktoś tylny wom ? Czy po odkręceniu tych 4 śrub na imbus dostanę się do jakiegoś uszczelniacza ? Czy muszę spuścić olej z skrzyni ? 

    • Przez damianjarosz11
      Witam,
      Mam problem z ciągnikiem NH 6030 Plus z przednim napędem i wymuszoną blokadą mechanizmu różnicowego.
      Pierwszy problem polega na tym że po włączeniu napędu przedniego nie da się go wyłączyć nieważne czy jest na automacie (który powinien wyłączyć przedni napęd po przekroczeniu kąta skrętu- czego nie robi) czy na pozycji wymuszającej działanie cały czas. Czasami nawet na wyłączonym napędzie włączy się sam. Dodatkowo hamując nie załącza sie przedni napęd. Aby wyłączyć przedni napęd muszę wyłączyć i włączyć ciągnik i wszystko działa przez chwile 1-5 min i wraca do włączonego non stop przedniego napędu. 
      Przedni napęd działa cały czas było sprawdzane czy napęd jest przekazywany na przednie koła.
      Na zaciągniętym ręcznym przedni napęd jest aktywny, a przynajmniej tak wskazuje kontrolka.
       
      Drugi problem polega na tym że włączając blokadę mechanizmu różnicowego w pozycji automatu wszystko działa gdy przełączę na pozycję wymuszającą pracę cały czas blokada nie uruchamia się.
      Nie mam pojęcia czy te problemy są ze sobą połączone czy są to osobne usterki.
      Wszystkie bezpieczniki sprawdzone, przekaźników narazie nie ruszałem ale skoro działa przez chwilę napęd to chyba nie jest ich wina.
       
      Proszę o pomoc, nakierowanie na prawdopodobne miejsca usterki, ewentualnie jakąś książkę serwisową na PW gdzie będę mógł znaleźć miejsca usterki.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.