Mmaciekdd

Mercedes, czy Perkins

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

@wlkpmder Rozmawiałem z gościem na temat perkinsa, silnik 6cyl. nie jest wcale oszczędny, 4cyl. powiedział owszem jest. Kilku sasiadów to potwierdziło, oczywiście mam 2 perkinsy.. i powiem tak, że moim zdaniem w Ferdku 6180 silnik no nie spali dużo ani nie oszczędza..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11

:rolleyes: szkoda tylko, że dużo opinii na temat tych dwóch typów silników, wypowiadają się z reguły dzieciaki co nawet ich nie widziały, i nie znają ich parametrów tech.Ale zawsze wszystko wiedzą najlepiej :blink: . Tematem tym powinnii być zainteresowani co mają w swym kombajnie taki silnik lub zamierzają nabyć :mellow: Ja, jako właściciel Claas-a z silnikiem Perkinsa mam takie prawo, tak jak to Perkinsy jak mają, lekko palą b. mało średnio ok. 8l/ha jęczmienia jarego bez cięcia, do 18l/ha pszenicy ozimej mocnej z cięciem :mellow: wiem co piszę bo jestem praktykiem, a nie, to co ktoś mówił, czy to sąsiad, czy to wójek z "sąsiedniej wsi". :lol: Jak to już kultowe "duże" spalanie w ciągnikach JD :D


Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

To kolego co ty masz za silnik że przy koszeniu z sieczkarnią spalanie wzrasta o 110%??


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wszystko dobrze napisał, a zużycie paliwa podał nie na godzinę jak Ci się wydaje, a na hektar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Zenas ma rację. W perkinsie 6 cyl. wyszło w jęczmieniu ozimym w granicach 18 l, bez sieczkarni, więc to troche sporo :o . To były pierwsze żniwa nim to takie trochę bawitko było ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    80

Witam, może ktoś z kolegów podać jakie powinno być ciśnienie wtryskiwaczy w silniku Perkins 6-cylindrowy w mercatorze, szukałem w kilku różnych tematach ale nic nie znalazłem, a muszę ustawić wtryski, mam próbnik ale nie wiem jakie ma być ciśnienie.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Mi gość ustawiał do deutza 6 to ustawił na 180 i mówił że do wszystkich silników ustawia tak samo.


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    80

Witam ,mam pytanie koledzy takie, co za przyczyna że silnik póki ma temperaturę 80 stopni wszystko z płynem jest dobrze, jak złapie 90 st.gdy chłodnica plewkami i kurzem się zabrudzi automatycznie przelewem z chłodnicy wyrzuci ok.2 litry płynu, korek jest szczelny, z silnikiem wszystko ok. ,płynu za wiele nie wlewam ok. 3cm. od górnej płaszczyzny chłodnicy, i jak napisałem do 80 i 80st dobrze nic się nie dzieje, kilka godzin ,a nawet cały dzień pracuje i jest dobrze, dopiero jak ma 90st. płyn wy***prza, co za cholera ma na to wpływ nie wiem tylko czy jest termostat czy nie bo nie zaglądałem z braku czasu :rolleyes: Pozdrawiam.edit. dodam że silnik Perkins

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hiszpi    4

Słuchajcie mam pytanie. Mowa tu o silniku MB OM 366 LA 163 Kw. Co to jest?

post-63005-0-63381300-1394908726_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hiszpi    4

Dzięki wielkie też właśnie tak myślałem ale nigdzie nie mogłem znaleźć info nawet w instrukcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qunie    7

witam w dominatorze 76 z silnikiem mercedesa pompa paliwa smarowana jest olejem z silnika? czy ma własne smarowanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jaki model silnika tam jest? Jakiej mocy? OM352?

Widać po pompie, jeśli ma przykręcony przewód z bloku albo filtra do swojego korpusu, wtedy jest z centralnym smarowaniem. Przykręcone zaraz przy pompce zasilającej-ręcznej.

Raczej na 99% będzie miała centralne smarowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    8013

w 76 siedzi najprawdopodobniej wolnossacy OM352 bez turba , pompa ma centralne smarowanie olejem z silnika w takim silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qunie    7

dzięki wielkie za odpowiedź jest centralne smarowanie bo przewód idzie z filtru oleju do pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

wolnossacy OM352 bez turba

 

Kolego @Uziu92 wolnossący to właśnie bez turba, wynika samo przez się.

To tak dla :D :D :D :D :D :D :D

Pozdrawiam. ;)

 

A model OM352A z turbo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonybrawo8    0

Z tym spalaniem perkinsa to u mnie to wygladalo tak 17-18 l na ha z sieczkarnia przy wydajnosci ok 7t/h tylko ten pomiar robilem 13lat temu jak kupilem kombajn claas maercator 75 ok 115km teraz nie mierzylem i nie zmierze bo go sprzedalem. Teraz kupilem dominatora z silnikiem merca ok 160km identyczny jak na zdjeciu uzytko. Hiszpi. No i mam nowy problem bo kombajn jest z 94r niby 2700mth ogolnoe bardzo zadbana kazsy mowi ze jak lalka ale ta oto lalka dymi mi na niebiesko po starcie później czysto i przy obciazeniu zaczyna puszczać chmurę wiec mam zagadke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    8013

jaki kolor dymu przy obciazeniu ? ja bym koncowki wtryskow sprawdzil, jak oleju nie pobiera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Damianek20
      Witam, może już był taki temat ale zapytam ponownie może coś się ciekawszego dowiem od ludzi bogatszych w doświadczenia. 
      Któren z nich będzie lepszy praktyczniejszy, prostszy w naprawie i mniej awaryjny . 
    • Przez dominator85
      Witam. Posiadam dominatora 85 i chciałbym wyregulować klepisko. A dokładnie szczeline pomiędzy klepiskiem a cepami. Chodzi mi o to jaka powinna byc dokładnie ta szczelina, jaka powinna być odległość pomiędzy klepiskiem a cepem . Jaka powinna być szerokość szczeliny na wlocie i wylocie.
    • Przez Artur312
      Witam .niema ktoś z użytkowników dominatora 76 schematu jak jest w środku w kabinie te cięgiełko  do rozdzielacza rury . Po prostu rozpadła mi się ta blaszka umocowana do dźwigni. I nie umie znalesc na internecie jej ? Może ktoś przerabiał temat ? 
    • Przez AndrzejG1972
      Może ktoś pomoże. Awaria rozdzielacza objawia się tym że dźwignia rozdzielacza (wajcha) w momencie uruchomienia silnika gdy jest w położeniu neutralnym ustawionym w pozycji na sterowaniu wysokością hedera samoczynnie ustawia się w pozycji podnoszenia tzn tłoczek wraz w wajchą wciągany jest do wewnątrz i heder się podnosi na maxa i dalej daje ciśnienie na tłoczyska. 
    • Przez AndrzejG1972
      Może ktoś pomoże. Awaria rozdzielacza objawia się tym że dźwignia rozdzielacza (wajcha) w momencie uruchomienia silnika gdy jest w położeniu neutralnym ustawionym w pozycji na sterowaniu wysokością hedera samoczynnie ustawia się w pozycji podnoszenia tzn tłoczek wraz w wajchą wciągany jest do wewnątrz i heder się podnosi na maxa i dalej daje ciśnienie na tłoczyska. Poproszę o poradę a nie jak jedna osoba napisała ,,no to musisz naprawić'' .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj