Polecane posty

Lewy91    2

sprawdzę właśnie te luzy ale wydaje mi się że nie ma a jakby okazało się że trzeba wymienic tulejki to pompę trzeba zdejmować dużo z tym roboty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

15 minut. Poza tym nie da się jej źle założyć więc nic nie zepsujesz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam taki problem u siebie w w class mercator silnik perkins 6 że ciągle trzyma bardzo wysoka temperatura w przedziale 90-100 stopni . Chlodnica czysta czyszczona codziennie, filtr powietrza nowe wkłady, pasek napedu wentylatora ok, co może być przyczyną. Silnik ładnie pali nie dymi , nie bierze oleju. Spalanie w granicach 10l na hektar. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9347

patrzyłeś termostat ? druga sprawa - weryfikowałes to wskazanie? może tylko zegar prekłamuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81

Chłodnice to trzeba wyjąć zdjąć z niej osłonę wentylatora i tam jest mega dużo syfu do umycia. U mnie po takim zabiegu plus odpowiednim naciągu paska temperatura z sieczkarnia w południe nie przekracza 90stopni a wcześniej dochodziła do 120 i musiałem robić przerwę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9347

Można od środka dmuchac sprężarką, tylko nie jakąś popierdółką. Wtedy nawet nie trzeba ściągać osłony.

Niestety, jak jest wieloletni brud w żeberkach, to zostaje tylko moczenie i mycie myjką po demontażu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1872
Dnia 7.07.2021 o 07:02, jahooo napisał:

Tak pracuje po poprawkach, między innymi zawieruszyła się dodatkowa podkładka pod jeden wtrysk, wyjąłem ją

Ograniczyłem też obroty silnika, było prawie 2900 , do 2100

Dawno tu nie zaglądałem.

Tak z ciekawości, dlaczego tak niskie obroty  ustawiłeś, i jakie teraz masz na wytrząsaczach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9347

Podniosłem trochę obroty na 2300 i na wytrząsaczach jest 210 

Edytowano przez jahooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Claa    0

Witam odsiwiezam temat kasowania luzu na walkach I mam pytanie jak to zrobic. Rozkrecac trzeba cala oslone rozrzadu czy mozna  przez to okienko na 4 srobach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    798

Panowie, problem mam z claasem senatorem, silnik perkins 6 potrafi sam z siebie podczas pracy zgasnąć, zapowietrzyć się. I to nie że traci moc tylko po prostu gaśnie. Jak zgaśnie i pompuje pompką to w obudowie filtrów powietrze. Wymieniłem filtry, nowe uszczelki, nowe podkładki, odstojnik wyczyszczony, przewody paliwowe przedmuchane, wszędzie sucho brak wycieku. Co może być? Dzisiaj na 3 ha dwa razy tak zrobił. Boję się nim wyjeżdźać bo jak mi stanie na ulicy to będzie problem. Pomóżcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9347

Sprawdź układ paliwowy sprężarką u mydlinami. Wystarczy 1bar i mydliny, żeby wiedzieć, gdzie jest problem.

Ja bym zaczął od przejrzenia metalowych, lutowanych przewodów - sam miałem taki problem, że przewód się rozlutował i kombajn się zapowietrzał w dziwnych momentach. Na etapie podciśnienia (między zbiornikiem a pompką) nie będzie widać wycieku.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    798

tzn proponujesz aby wykręcić rurkę z pompy i tam wpuszczać sprężone powietrze i mydlinami patrze gdzie bulki? czy odwrotnie wpuszczać powietrze od przewodu ze zbiornika a przy pompie nie odkręcać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9347

trzeba zacząć od zbiornika, z tego co pamiętam rurka ma łączenie nad zbiornikiem, podpiąć pompkę od roweru z manometrem, zrobić lekkie nadciśnienie i szukać, innej rady nie ma, musi być lewe powietrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam . Ja proponuje omiń odstojnik przed pompką zasilająca miałem ten sam problem łapał tam powietrze . Podłączyłem prosto paliwo do pompki i po problemie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9347

Do tego może dojdzie, jak posprawdza wszystko po kolei. A odstojnik jakby co, jak szklanka nie ukruszona - wystarczy zmienić uszczelkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    798

Dzisiaj z tym odstojnikiem walczyłem może z godzinę, kiedyś chciałem kupić tą uszczelkę ale nie mogłem dostać już mnie szlak trafia. Z 15 ha wyciąłem bez problemu a teraz maniana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    80

Zamiast tego odstojnika zamontuj duży filtr na wzór jak kiedyś były montowane w maluchach tylko sporo większy, ja taki kupiłem na stacji benzynowej,pomiń odstojnik i kup zawór zwrotny i zaraz za tym filtrem daj ów zawór,kolejno wszystkie połączenia paliwowe dokręcaj dość mocno również załóż na wężyki przelewowe opaski zaciskowe ,ponadto sprawdż najpierw rurkę na zbiorniku paliwa którą dochodzi paliwo, u mnie ta rurka się luzowała nie wiedzieć czemu i musiałem mocno ją dokręcić,,po zamontowaniu filtra i zaworka oraz opasek, jest spokój z zapowietrzaniem od kilu już lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrz17xd
      Witam wszystkich tutaj na forum. Piszę tutaj bo chciałbym się was poradzić w pewnej sprawie, a szczególnie chodzi mi o użytkowników którzy posiadają kombajn claas dominator 85. Chciałbym się dowiedzieć od czego służy lampka zaznaczona w kółeczko na zdjęciu. Domyślam się, że służy ona do retromatu, ale chciałbym się dowiedzieć co dokładnie ona sygnalizuje?


    • Przez marekkucybala2
      Witam, posiadam od kilku lat kombajn zbożowy Claas Dominator 98sl. Nie było z nim wcześniej żadnych większych problemów. W tym roku problem polega na tym że kiedy chciałem wyjechać kombajnem to odpala ale nie chce jechać. Co może być przyczyną?
    • Przez klakiergsi
      Witam.chciałbym opisać mój problem z zetorem proxima 90 2014 rok. A mianowicie po pięciu latach użytkowania i 1500mtg remont silnika.pierwszą objawą był dziwny gwizd silnika i to nie Turbo ale okazało się że wałki wyważające silnik.przy okazji wymienili pierścienie na tłokach bo troszkę dmuchał odmą no i sprzęgło bo ciężko się zmieniało biegi.czyli ciągnik rozebranyna dwie części....co wy o tym myślicie...? Z czego i jak oni robią te ciągniki!dodam że zetor pracował z turem i nie wykonywał ciężko prac i był ciągnikiem pomocniczym w gospodarstwie.
       
       
    • Przez Grzechooo
      Witam, Urwał mi się wytrząsacz w Senatorze i mam pytanie czy może ktoś wie czy taki wytrząsacz pasuje np z Mercatora lub protektora? czy były jakieś różnice w wytrząsaczach? jeśli tak to z czego jeszcze mogę go dobrać.?
    • Przez Szron88
      Witam.
      Sąsiad poprosił mnie o pomoc przy kupnie kombajnu. Sam posiadam JD 1065 i z Claasem nigdy nie miałem doczynienia. Prosiłbym użytkownikow dominatorów na co zwrócic szczególnie uwage bo jednak claas sie troszke różni od JD. Wyjazd na oględziny jutro rano więc mało czasu na zbieranie informacji. Z góry dzieki za pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj