Jaca303

Wymiana panewek korbowodowych bez szlifu wału?

Polecane posty

Jaca303    0

Witam serdecznie poproszę o poradę w mojej c330 poszła woda do oleju przez oringi na tulejach. Oringi wymienione ale przy demontażu zauważyłem że panewki korbowodowe są zużyte. Wał nie porysowany bez luzów. Niestety nie mam narzędzi zeby dokonać jego pomiaru. Czy złożyć go na starych panewkach czy założyć nowe? Panewki nominał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

Jeśli nie masz narzędzi , to jak poznałeś bez pomiarów że panewki zużyte ? Gdy było ciśnienie to nie wymieniaj , tylko zakładaj nowe śruby z nakrętkami do korbowodów , będzie ok. Niskiego ciśnienia nie podniesiesz wymianą panewek , w takim przypadku szlifujesz wał i majster dopasuje panewki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaca303    0

Panewki na całej wewnętrznej stronie są koloru złotego w dodatku jedna posiada dość głębokie rysy

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Wymień na nowe tylko o takim samym wymiarze możesz sprawdzić też panewki główne.Jak posiadają zarysowania i złoty kolor możesz wymienić.Nigdy to nie zaszkodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaca303    0

Panowie dziękuję wszystkim za poświecenie swojego czasu i porady. Raczej założę nowe ze względu na rysy. Mam jeszcze małe pytanko czym czyścicie blok przed montażem głowicy? Jeszcze raz Dziękuje wszystkim za pomoc.

Edytowano przez Jaca303

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Nożem, a potem papierem sciernym a potem umyj rozpuszczalnikiem.Koledzy nie dodali abys kupił panewki z BIMET-u to wazne!!! nie kupuj panewek innych producentów bo długo się nie pocieszysz nimi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Tulejki korbowodowe  panewki główne  czy korbowodowe tylko z Bimetu  on dostarczał na I montaż kiedyś  a pierścienie np na tłoki to tylko z Primy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj