Jaca303

Wymiana panewek korbowodowych bez szlifu wału?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
wymiana
Jaca303    0

Witam serdecznie poproszę o poradę w mojej c330 poszła woda do oleju przez oringi na tulejach. Oringi wymienione ale przy demontażu zauważyłem że panewki korbowodowe są zużyte. Wał nie porysowany bez luzów. Niestety nie mam narzędzi zeby dokonać jego pomiaru. Czy złożyć go na starych panewkach czy założyć nowe? Panewki nominał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

BIZULEK    7

Jeśli nie masz narzędzi , to jak poznałeś bez pomiarów że panewki zużyte ? Gdy było ciśnienie to nie wymieniaj , tylko zakładaj nowe śruby z nakrętkami do korbowodów , będzie ok. Niskiego ciśnienia nie podniesiesz wymianą panewek , w takim przypadku szlifujesz wał i majster dopasuje panewki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaca303    0

Panewki na całej wewnętrznej stronie są koloru złotego w dodatku jedna posiada dość głębokie rysy

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Wymień na nowe tylko o takim samym wymiarze możesz sprawdzić też panewki główne.Jak posiadają zarysowania i złoty kolor możesz wymienić.Nigdy to nie zaszkodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaca303    0

Panowie dziękuję wszystkim za poświecenie swojego czasu i porady. Raczej założę nowe ze względu na rysy. Mam jeszcze małe pytanko czym czyścicie blok przed montażem głowicy? Jeszcze raz Dziękuje wszystkim za pomoc.

Edytowano przez Jaca303

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    102

Nożem, a potem papierem sciernym a potem umyj rozpuszczalnikiem.Koledzy nie dodali abys kupił panewki z BIMET-u to wazne!!! nie kupuj panewek innych producentów bo długo się nie pocieszysz nimi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1373

Tulejki korbowodowe  panewki główne  czy korbowodowe tylko z Bimetu  on dostarczał na I montaż kiedyś  a pierścienie np na tłoki to tylko z Primy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mich9
      Akumulator naładowany, jeśli postoi np 2 dni to trzeba trochę nim pokręcić, głowica, pompa, wtryski były robione, czy przyczyną może być brak świec żarowych tak jak w c 330? W sumie jest nowa instalacja i nie wiem czy jest sens je dokładać i czy c 328 zawsze na początku tak ciężko palą, jak już raz zapali to potem cały czas pali na strzała, nawet po 2,3 godzinach, tylko problem jest po dłuższym postoju.
    • Przez 330CUrsus
      Witam. Czy orientujecie się jakie są najlepsze i lepsze zestawy naprawcze do C-330(chodzi o silnik).Bo w dzisiejszych czasach to można kupić i za 120 zł ale to Chińskie i nie chcę nawet na to patrzeć.Myślałem o tych z Krotoszyna.Czy do wyjęcia tłoków trzeba zdejmować wał korbowy?I czy da się ocenić jego kondycję bez zdejmowania go? Z góry dzięki.Pozdro
    • Przez Arektoma
      Witam tak jak w tytule co może być przyczyną? 
      Same antares II 1997r. silnik chłodzony powietrzem na elektrycznym regulator obrotów. Faluje obrotami od 500-750 na biegu jałowym, po dodaniu gazu w zakres 1500 i więcej problem ustępuje. Wymienione i wyregulowane rozpylacze na nowe, zawory również ustawione co prawda nie wiem jaki powinna być wartość ustawienia zaworów ale ustawiłem 0.35mm na zimnym wszystkie równo. Pompka zasilająca paliwo sprawdzona oraz wyczyszczona. Odpala po 2-3 obrotach rozrunika za każdym razem czyli moim zdaniem normalnie. Jest mała zależność jak był mróz tak około minus 7 to falowanie było zdecydowanie mniejsze a jak złapał lekko wyższa temp. To wracał do zakresu jak pisałem wcześniej. Błagam pomocy 😉
    • Przez Nasters
      Witam ustawiał ktoś może luz zaworowy w włoskim silniku 6T stosowanym w deutz oraz same i lamborghini ??
      Model: LAMBORGHINI 1060
      Jaka kolejność ??
      ile luzu ??
      Proszę o odpowiedzi
      Z góry Dzięki 
    • Przez Nasters
      Witam  mam problem Lamborghini 1060 otóż do 1 tys obrotów z odmy leci delikatnie biały dymek lecz pod za dużym ciśnieniem po zwiększeniu obtotów z odmy zaczyna kapać olej czym większe obroty więcej oleju ?? ktoś może już to przerabiał ?? uszczelka ?? pierścienie ??
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.