Skocz do zawartości

BIZULEK

Members
  • Zawartość

    193
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

10 obserwujących

O BIZULEK

  • Ranga
    Zaawansowany

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    lubelskie,małe miasto
  1. kontrolki w renault 103.14

    Spadł przewód z czujnika ciśnienia oleju , lub nie łączą kostki , uszkodzony czujnik ciśnienia ...
  2. Kilka problemów w Renault 90-34

    Jeśli kręci i nie puszcza dymu ,to filtr paliwa do wymiany i czyszczenie siateczki w pompie zasilającej , i odpowietrzenie układu
  3. Kilka problemów w Renault 90-34

    Wajcha jest od hamulca przyczepy ,nie od wolnego spływu, gdy przesuwasz ją do tyłu cały olej podawany jest do siłownika hamulcowego przyczepy . Wyjście tego systemu to najmniejsze złącze przy gniazdach zewnętrznej hydrauliki .
  4. Kilka problemów w Renault 90-34

    Mój posiada dwie dżwignie zewnętrznej hydrauliki , ale jedna obsługuje dwa wyjścia druga jedno , były wersje z wolnym spływem , wajcha z prawej strony tablicy od hamulców powinna być na max do przodu , inaczej olej nie dopłynie do rozdzielaczy .
  5. Podnośnik Renault 103.54

    Ciekawe czy tylko moja Renata posiada kilka otworów w dolnych cięgłach do przestawiania wieszaków , co umożliwia łatwo zmienić skok podnoszenia                                                    
  6. Podnośnik Renault 103.54

    Wysokość podnoszenia wyregulujesz długością wieszaków
  7. Radio new holland

    Podłącz do oprawki z żarówką kabelki i jeden odizolowany koniec wsuń do kostki dotykając czarnego  , drugim przewodem sprawdzasz gdzie jest napięcie , tu ma być podłączony żółty radia , drugi powinien posiadać prąd po włączeniu stacyjki , łączy się z czerwonym
  8. Radio new holland

    Najważniejszy ,,-,, masa  czarny kabel nie powinien być zamieniony , pisałem  dwa  kabelki (czerwony i żółty ) muszą mieć plus !
  9. Radio new holland

    Obejrzyj kolego bezpiecznik w skrzynce który zasila radio , i wybadaj przynajmniej żaróweczką z kabelkami czy masz napięcie w tej szarej kostce w miejscach gdzie mają być podpięte czerwone i żółte przewody
  10. Case IH Czy Renault

    W tym przedziale mocy to może być jedyna alternatywa - nowy-
  11. Case IH Czy Renault

    Renault odrobinę bardziej prosty
  12. Remont C-360

    Radzę żeby ścisnąć pierścienie na tłoku przed wciśnięciem do tulei przy pomocy obejmy lub stożkowej rury , montaż z użyciem śrubokręta wyszczerbia je. Zakładam że poprawnie zmontowałeś.  Zostaje wymiana prowadnicy zaworu wydechowego razem z zaworem , ssący dobry inaczej olej byłby na tłoku .
  13. Remont C-360

    Interesuje mnie jak były zakładane pierścienie ? Czy podczas montażu nie pękły?  
  14. Ceres 75 perkins

    Pierwsza przyczyna utrudnionego rozruchu to świeca płomieniowa , następnie zapowietrzenie . Ważne są czyste filtry paliwa , pompy wtryskowe do perkinsa i mwm produkował cav , prawdopodobnie miały różne parametry
  15. Remont C-360

    Tak , przy docieraniu trzeba pilnować temperatury , ponieważ za niska powoduje zakładanie pierścieni nagarem i unieruchomienie .
×