John Deere 7260R bez DPF i EGR
 

John Deere 7260R bez DPF i EGR

  • 6213 wyświetleń

Tak nasza robota wygląda w pełnej okazałości.
Poprawka po konkurencji z Czech!!!
Pełne usuniecie DPF i EGR a jednocześnie w 100% odwracalne. Bez niszczenia DPFa!!!
100% nierdzewka, spawana metodą TIG.



Informacje o zdjęciu John Deere 7260R bez DPF i EGR




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338
2 godziny temu, dasiu1987 napisał:

czemu usówałeś

Bo konkurencja wybiła wkład z filtra i źle zrobiła program. Po miesiącu od ich pseudo dezaktywacji ciągnik rzechodził w tryb awaryjny

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • BoRuT
  • 23 126
po co komu ekologia w ciągniku? bo jak dla mnie jest tam tylko po to żeby dodatkowe koszty generować.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338
9 godzin temu, Roman176 napisał:

ale ogólnie po co wyłączać coś daje czy lepiej zostawić ?

Nie musisz uważać na wypalanie i w górnym zakresie obrotow ciagnik troche odżyje. W przypadku awarii filtra masz zawsze kilka tys w kieszeni

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • dasiu1987
  • 5 66

myślę że jak działa to kosztów nie generuje  albo znikome a jak  będzie szwankował to wtedy można usunąć , a  myślę że kiedyś będą  sprawdzać emisję na przeglądach 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przybyslawice5211
  • 537 4647

Jak twoje rośliny produkują tlen to unia tego nie widzi ,jak jest silnik zdrowy to powinien przejść przegląd bez tej ekologi a jak nie to nie trzeba podbijać przeglądu   

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338
44 minuty temu, przybyslawice5211 napisał:

Jak twoje rośliny produkują tlen to unia tego nie widzi ,jak jest silnik zdrowy to powinien przejść przegląd bez tej ekologi a jak nie to nie trzeba podbijać przeglądu   

Zdrowy silnik na biegu jałowym  spełnia minimum normę Euro3

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PATr
  • 409 4263

Na dodatek te nowsze silniki mają tak skonstruowaną mapę że mimo wyłączenia adblue dymu czarnego nie ujrzysz, mam taki przykład w valtrze t171 i t173, dwa lata różnicy produkcji, silnik wręcz identyczny, a mimo wszystko że w t173 mam wyłączone adblue to nie puści dymka czarnego na przegazówce jak stare sisu w t171, czy N101 które identycznie się zachowuje

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
3 godziny temu, dasiu1987 napisał:

myślę że jak działa to kosztów nie generuje  albo znikome a jak  będzie szwankował to wtedy można usunąć , a  myślę że kiedyś będą  sprawdzać emisję na przeglądach 

Już to miało być, w 2012 roku chyba były zapowiedzi że na 2019 r. sprawdzanie emisji i rejestracja kombajnów aby właśnie w nich też sprawdzać spaliny.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • nunu85
  • 499 3098

Tak, juz to widze, 80% traktorów i przyczep rolniczych przechodzi lewe przeglądy (albo ich wcale nie ma na skp, albo sa sprawdzane pobieżnie, nikt sie nie bawi w spaliny etc rzeczy), a wprowadzonoby rekestracje kombajnów po to, by wymusić przeglądy. Dobre sobie.

To w takim razie dlaczegózby nie rejestrowac wszelkich ładowarek czy miniładowarek.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • dasiu1987
  • 5 66
1 godzinę temu, PATr napisał:

Na dodatek te nowsze silniki mają tak skonstruowaną mapę że mimo wyłączenia adblue dymu czarnego nie ujrzysz, mam taki przykład w valtrze t171 i t173, dwa lata różnicy produkcji, silnik wręcz identyczny, a mimo wszystko że w t173 mam wyłączone adblue to nie puści dymka czarnego na przegazówce jak stare sisu w t171, czy N101 które identycznie się zachowuje

na przegazówce  nie ale moja n114 ja k się przymuli to buchnie czarnym dymem i t 144 ma to samo

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PATr
  • 409 4263

To masz coś nie tak bo u mnie ani t173 ani t234 dymem czarnym nie bucha

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • dasiu1987
  • 5 66
3 godziny temu, przybyslawice5211 napisał:

Jak twoje rośliny produkują tlen to unia tego nie widzi ,jak jest silnik zdrowy to powinien przejść przegląd bez tej ekologi a jak nie to nie trzeba podbijać przeglądu   

jak się mieszka na bezludziu to może przegląd niepotrzeby  a ja mieszkam na obrzezach miasta to inna sprawa w tym roku dwie kontrole miałem  a co dopiero kolizja czy wypadek,

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
13 minut temu, nunu85 napisał:

Tak, juz to widze, 80% traktorów i przyczep rolniczych przechodzi lewe przeglądy (albo ich wcale nie ma na skp, albo sa sprawdzane pobieżnie, nikt sie nie bawi w spaliny etc rzeczy), a wprowadzonoby rekestracje kombajnów po to, by wymusić przeglądy. Dobre sobie.

To w takim razie dlaczegózby nie rejestrowac wszelkich ładowarek czy miniładowarek.

To nie zależy od twojego widzenia tylko od przepisów unijnych i tej całej ekologii. Unia w którymś momencie przyciśnie tą sprawę dadzą 2 lata na wprowadzenie i pozamiatane. Do tego wszystkiego bardo drogie ubezpieczenia dla maszyn generujących największe zanieczyszczenia. I tym sposobem pozbędą się ursusów i starych kombajnów.

Jedynie lewizna nierejestrowana zostanie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • nunu85
  • 499 3098

narazie nie ma droższego ubezpieczenia nawet od starych aut, wiec mysle, ze jeszcze troche minie, zanim dojda do traktorów a tym bardziej kombajnów,.

 

edit

i na jakiej podstawie ubezpieczenie miałoby byc droższe ze względu na spaliny?

co one maja do ubezpieczeństwa?

jak juz, to musiała by wejsc jakas nowa opłata ekologiczna.

 

NArazie to myske, ze masz bujną wyobraźnie.

Choc ta cała unia, ze swoimi absurdami, mogłaby kiedys do tego dojsc.

Niemniej w najblizszym czasie sie nie spodziewam.

A jesli sadzisz inaczej, to zalinkuj jakies projekty rozporzadzen czy chociazby wypowiedzi prominentnych polityków.

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość

Napisano (edytowany)

  • Gość

Jak to nie ma? Ubezpiecz diesla z 2018 r a zapłać OC od takiego z 2000r.

 

No miejmy nadzieję że za czym do tego dojdzie to UE się rozpadnie.

Edytowano przez damianzbr

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • dasiu1987
  • 5 66
10 minut temu, PATr napisał:

To masz coś nie tak bo u mnie ani t173 ani t234 dymem czarnym nie bucha

to  obejrzyj dokładnie  w mojej okolicy kazda tak ma 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
3 minuty temu, nunu85 napisał:

narazie nie ma droższego ubezpieczenia nawet od starych aut, wiec mysle, ze jeszcze troche minie, zanim dojda do traktorów a tym bardziej kombajnów,.

 

edit

i na jakiej podstawie ubezpieczenie miałoby byc droższe ze względu na spaliny?

co one maja do ubezpieczeństwa?

jak juz, to musiała by wejsc jakas nowa opłata ekologiczna.

 

NArazie to myske, ze masz bujną wyobraźnie.

Choc ta cała unia, ze swoimi absurdami, mogłaby kiedys do tego dojsc.

Niemniej w najblizszym czasie sie nie spodziewam.

A jesli sadzisz inaczej, to zalinkuj jakies projekty rozporzadzen czy chociazby wypowiedzi prominentnych polityków.

Masz google to poszukaj, ja nie znam tak dobrze angielskiego.. Ale może i po Polsku coś będzie.

I właśnie tak to miało być, opłata ekologiczna zawarta w opłacie OC.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • nunu85
  • 499 3098

ciężar dowodu spoczywa na tym, ktory sugeruje, ze coś takiego istnieje.

Ja nigdy o tym nie słyszałem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przybyslawice5211
  • 537 4647

W mojej okolicy najbliższa stacja co podbija ciągniki powyżej 3,5 t jest 25 km i jedz kombajnem tyle km  

A też słyszałem ze unia chce zakazać zaprawiania ziarna przez rolników tylko mają to robić wykwalifikowane firmy kolejny apsurt zeby zgnoić biedniejsze kraje  

Edytowano przez przybyslawice5211

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Aktis
  • 319 1348

hmm - póki co to nie we wszystkich krajach unii rejestruje się ciągniki rolnicze.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • dasiu1987
  • 5 66

różnica jest  jan mam citroena c5 2,0hdi  z 2009r  i peugeot 508 z 2015 i od 508 prawie 100 zł mniej a silniki identyczne   ale może być to przyczyna że mniej kradną

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj