Skocz do zawartości

AchimR

Tak nasza robota wygląda w pełnej okazałości.
Poprawka po konkurencji z Czech!!!
Pełne usuniecie DPF i EGR a jednocześnie w 100% odwracalne. Bez niszczenia DPFa!!!
100% nierdzewka, spawana metodą TIG.




Rekomendowane komentarze

2 godziny temu, dasiu1987 napisał:

czemu usówałeś

Bo konkurencja wybiła wkład z filtra i źle zrobiła program. Po miesiącu od ich pseudo dezaktywacji ciągnik rzechodził w tryb awaryjny

Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, Roman176 napisał:

ale ogólnie po co wyłączać coś daje czy lepiej zostawić ?

Nie musisz uważać na wypalanie i w górnym zakresie obrotow ciagnik troche odżyje. W przypadku awarii filtra masz zawsze kilka tys w kieszeni

Odnośnik do komentarza

myślę że jak działa to kosztów nie generuje  albo znikome a jak  będzie szwankował to wtedy można usunąć , a  myślę że kiedyś będą  sprawdzać emisję na przeglądach 

Odnośnik do komentarza

Jak twoje rośliny produkują tlen to unia tego nie widzi ,jak jest silnik zdrowy to powinien przejść przegląd bez tej ekologi a jak nie to nie trzeba podbijać przeglądu   

Odnośnik do komentarza
44 minuty temu, przybyslawice5211 napisał:

Jak twoje rośliny produkują tlen to unia tego nie widzi ,jak jest silnik zdrowy to powinien przejść przegląd bez tej ekologi a jak nie to nie trzeba podbijać przeglądu   

Zdrowy silnik na biegu jałowym  spełnia minimum normę Euro3

Odnośnik do komentarza

Na dodatek te nowsze silniki mają tak skonstruowaną mapę że mimo wyłączenia adblue dymu czarnego nie ujrzysz, mam taki przykład w valtrze t171 i t173, dwa lata różnicy produkcji, silnik wręcz identyczny, a mimo wszystko że w t173 mam wyłączone adblue to nie puści dymka czarnego na przegazówce jak stare sisu w t171, czy N101 które identycznie się zachowuje

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, dasiu1987 napisał:

myślę że jak działa to kosztów nie generuje  albo znikome a jak  będzie szwankował to wtedy można usunąć , a  myślę że kiedyś będą  sprawdzać emisję na przeglądach 

Już to miało być, w 2012 roku chyba były zapowiedzi że na 2019 r. sprawdzanie emisji i rejestracja kombajnów aby właśnie w nich też sprawdzać spaliny.

Odnośnik do komentarza

Tak, juz to widze, 80% traktorów i przyczep rolniczych przechodzi lewe przeglądy (albo ich wcale nie ma na skp, albo sa sprawdzane pobieżnie, nikt sie nie bawi w spaliny etc rzeczy), a wprowadzonoby rekestracje kombajnów po to, by wymusić przeglądy. Dobre sobie.

To w takim razie dlaczegózby nie rejestrowac wszelkich ładowarek czy miniładowarek.

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, PATr napisał:

Na dodatek te nowsze silniki mają tak skonstruowaną mapę że mimo wyłączenia adblue dymu czarnego nie ujrzysz, mam taki przykład w valtrze t171 i t173, dwa lata różnicy produkcji, silnik wręcz identyczny, a mimo wszystko że w t173 mam wyłączone adblue to nie puści dymka czarnego na przegazówce jak stare sisu w t171, czy N101 które identycznie się zachowuje

na przegazówce  nie ale moja n114 ja k się przymuli to buchnie czarnym dymem i t 144 ma to samo

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, przybyslawice5211 napisał:

Jak twoje rośliny produkują tlen to unia tego nie widzi ,jak jest silnik zdrowy to powinien przejść przegląd bez tej ekologi a jak nie to nie trzeba podbijać przeglądu   

jak się mieszka na bezludziu to może przegląd niepotrzeby  a ja mieszkam na obrzezach miasta to inna sprawa w tym roku dwie kontrole miałem  a co dopiero kolizja czy wypadek,

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, nunu85 napisał:

Tak, juz to widze, 80% traktorów i przyczep rolniczych przechodzi lewe przeglądy (albo ich wcale nie ma na skp, albo sa sprawdzane pobieżnie, nikt sie nie bawi w spaliny etc rzeczy), a wprowadzonoby rekestracje kombajnów po to, by wymusić przeglądy. Dobre sobie.

To w takim razie dlaczegózby nie rejestrowac wszelkich ładowarek czy miniładowarek.

To nie zależy od twojego widzenia tylko od przepisów unijnych i tej całej ekologii. Unia w którymś momencie przyciśnie tą sprawę dadzą 2 lata na wprowadzenie i pozamiatane. Do tego wszystkiego bardo drogie ubezpieczenia dla maszyn generujących największe zanieczyszczenia. I tym sposobem pozbędą się ursusów i starych kombajnów.

Jedynie lewizna nierejestrowana zostanie.

Odnośnik do komentarza

narazie nie ma droższego ubezpieczenia nawet od starych aut, wiec mysle, ze jeszcze troche minie, zanim dojda do traktorów a tym bardziej kombajnów,.

 

edit

i na jakiej podstawie ubezpieczenie miałoby byc droższe ze względu na spaliny?

co one maja do ubezpieczeństwa?

jak juz, to musiała by wejsc jakas nowa opłata ekologiczna.

 

NArazie to myske, ze masz bujną wyobraźnie.

Choc ta cała unia, ze swoimi absurdami, mogłaby kiedys do tego dojsc.

Niemniej w najblizszym czasie sie nie spodziewam.

A jesli sadzisz inaczej, to zalinkuj jakies projekty rozporzadzen czy chociazby wypowiedzi prominentnych polityków.

Edytowane przez nunu85
Odnośnik do komentarza
Gość

Opublikowano (edytowane)

Jak to nie ma? Ubezpiecz diesla z 2018 r a zapłać OC od takiego z 2000r.

 

No miejmy nadzieję że za czym do tego dojdzie to UE się rozpadnie.

Edytowane przez damianzbr
Odnośnik do komentarza
10 minut temu, PATr napisał:

To masz coś nie tak bo u mnie ani t173 ani t234 dymem czarnym nie bucha

to  obejrzyj dokładnie  w mojej okolicy kazda tak ma 

 

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, nunu85 napisał:

narazie nie ma droższego ubezpieczenia nawet od starych aut, wiec mysle, ze jeszcze troche minie, zanim dojda do traktorów a tym bardziej kombajnów,.

 

edit

i na jakiej podstawie ubezpieczenie miałoby byc droższe ze względu na spaliny?

co one maja do ubezpieczeństwa?

jak juz, to musiała by wejsc jakas nowa opłata ekologiczna.

 

NArazie to myske, ze masz bujną wyobraźnie.

Choc ta cała unia, ze swoimi absurdami, mogłaby kiedys do tego dojsc.

Niemniej w najblizszym czasie sie nie spodziewam.

A jesli sadzisz inaczej, to zalinkuj jakies projekty rozporzadzen czy chociazby wypowiedzi prominentnych polityków.

Masz google to poszukaj, ja nie znam tak dobrze angielskiego.. Ale może i po Polsku coś będzie.

I właśnie tak to miało być, opłata ekologiczna zawarta w opłacie OC.

Odnośnik do komentarza

W mojej okolicy najbliższa stacja co podbija ciągniki powyżej 3,5 t jest 25 km i jedz kombajnem tyle km  

A też słyszałem ze unia chce zakazać zaprawiania ziarna przez rolników tylko mają to robić wykwalifikowane firmy kolejny apsurt zeby zgnoić biedniejsze kraje  

Edytowane przez przybyslawice5211
Odnośnik do komentarza

różnica jest  jan mam citroena c5 2,0hdi  z 2009r  i peugeot 508 z 2015 i od 508 prawie 100 zł mniej a silniki identyczne   ale może być to przyczyna że mniej kradną

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v