AchimR

Members
  • Ilość treści

    328
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

22 Excellent

O AchimR

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 21.04.1983

Kontakt

  • ICQ
    501 923 349
  • Skype
    mr-apsik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Racibórz
  • Zainteresowania
    ECO Tuning i podnoszenie mocy w maszynach rolniczych

Ostatnio na profilu byli

4269 wyświetleń profilu
  1. Wykres przedstawia moc 7260R po usunięciu DPF i tuningu, a linie przerywane to moc seryjnego 8320R w celu porównania. TAK, to są dwa różne ciągniki, ale OBA mają silniki 9.0l. Niestety żadnego słabszego 9.0l nie miałem pod ręką. PROSZĘ zwrócić uwagę na przebieg mocy i momentu tego 7260R !!! Klasyczny 9 litrowy silnik ma spory spadek momentu obrotowego powyżej 1700rpm, a tutaj moment jest bardzo płaski w zakresie 1550-1950rpm i maleje w tym przedziale tylko o 100Nm. W efekcie mamy jednakowy uciąg ciągnika w zakresie obrotów powyżej 1550rpm. Nie jest to klasyczne podniesienie mocy o 10-15% jak robi konkurencja, ale prawdziwy tuning, dokładnie pod wymagania właściciela. A założenie było proste, osiągi do 1500rpm nas nie interesują, ale uciąg ma być do 2000rpm
  2. AchimR

    Claas Arion 510

    To czarne całkiem po lewej to czujnik temperatury
  3. AchimR

    Claas Arion 510

    Te bez zmiennej geometri są tak proste w budowie, że tam się nie ma co zepsuć
  4. ... a niektóre badania z poważnych uczelni przechodzą bez echa. https://www.wprost.pl/polityka/10212447/ekolodzy-w-szoku-elektryki-emituja-wiecej-dwutlenku-wegla-niz-diesle.html
  5. Normalna proceura na wypozyczalniach
  6. Bzdura. Skrzynia manualna nie ma znaczenia. Ogranicznik obrotów na biegu jałowym może być przy prędkości 0kmh. Robię dla wypożyczalni ograniczniki do 1000rpm na biegu jałowym w osobówkach! 99% skrzynie manualne. Da się to zmienić.
  7. najprostsza odpowiedz - wszystko wychodzi w praniu... Teoretycznie o te 20% zawsze się podnosi. Ale jedne silniki reagują dobrze na tuning, a drugie nie. Całe te tabelki i szacowanie mocy po tuningu przez "wielkie" strony internetowe to pic na wode, tak samo jak podawanie mocy na silnik ... jakies przeliczniki ... nie ma czegos takiego. Po pomiarze można określić czy silnik trzyma moc. Po wstępnej obróbce mapy, powiem Ci jak silnik przyjmuje tuning. Reszta do zrobienia z głową lub do konkretnego wyniku (o ile jest rozsądny)
  8. piatek/czwartek do Radomia jade. Napisz mi lub zadzwon to jak bede wracał to mógłbym podjechac
  9. Mam propozycję. Skonstruuj taki silnik by spełniał normy spalin, nie był skomplikowany, a jednocześnie trwały i wydajny. Na cos takiego 100% znajdziesz inwestora, przecież wiesz więcej niż inżynierowie JD.
  10. Najczęściej 2500zł i zazwyczaj kilka pomiarów i 2-3 korekty, bo lubię "dolizane" wykresy, a nie góry i doliny.
  11. Od gościa z JD USA dowiedziałem się tylko tyle że mogę sobie kupić oryginalny interface u wybranego dealera i tez tak zrobiłem. Dostęp w postaci konta i hasła dostałem "przy okazji" A moje kontakty w USA to nie tylko ten jeden inżynier. Prawie rok temu znajomi z USA szykowali 8 kombajnów na export do Brazylii. Wszystkie przerobił lokalny dealer na Tier2. I stąd jestem w posiadaniu konfiguracji przed i po przeróbce. Jasno już?
  12. Ale się uśmiałem. Silniki serii 6068HRxxx pochodzą z czasów przed DPF. Zarówno w Claas'ie jak i JD 7x30 Premium występowały bez DPFa, a z VGT i EGR. Claas niczego nie uprościł. Tyle masz wiedzy.
  13. Najlepiej pompe przerobić - góre zmienić żeby boost pin był. Ewentualnie jak masz turbo z WG to wstępny naciąg zwiększ o 1mm. a kali2107 86-320, może by sie tak zgadać i pod koniec miesiąca do Was bym podjechał
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj