-
Ilość treści
338 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
24 ExcellentO AchimR
-
Ranga
Zaawansowany
- Urodziny 04/21/1983
Kontakt
-
ICQ
501 923 349
-
Skype
mr-apsik
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Racibórz
-
Zainteresowania
ECO Tuning i podnoszenie mocy w maszynach rolniczych
Ostatnio na profilu byli
7594 wyświetleń profilu
-
JANCZAK1176 zaczął obserwować AchimR
-
-
-
np. naganianie klienta na siłę, tendencje że trzeba zrobić 4 maszyny dziennie bo będzie to premiowane, że jeżeli maszyna słabo przyjmuje tuning, to trzeba klientowi wytłumaczyć, że tak musi być, że to jest najbezpieczniejsza opcja, bo ważne żeby zapłacił. Przez 4 lata robiłem dla takiej firmy i znam to od 2giej strony. Mały rolnik łyknie, duży niebardzo.
-
-
Dokładnie tak. Wyobraź sobie że na Ukrainie jak mają ponad 12000ha to niejednokrotnie ponad 1000ha leży nieobsiane bo nie zdążyli. Przykład - ile gospodarstw ma w PL Quadtracka? 21000akrowa farma w USA ma ich 5. Na strzał we wszystkich SCR i moc A tak się starsze Quadtrack'i dojeżdża na granicy Arkansas i Tennessee
-
DPF i EGR też jest i też do opanowania tak w jeden max. dwa dni. Względem 8400R to jest to zupełnie inny ciągnik. Dużo jeździłem 8-semkami, ale ta po prostu płynie. Zaś w porównaniu do 9RX to ten skręca "bardziej normalnie". Komfort pracy w tym ciągniku to po prostu bajka. Wyjeżdżasz z pola na drogę i już szykujesz się bo zaraz tobą rzuci, a tu nic, lekko zabujało. Uciąg jest mega, nie bez powodu JD w tych najmocniejszych poszedł w gąsienice https://www.facebook.com/TractorPowerPL/ Byłeś na takich gospodarstwach, że piszesz? Bo ja tak: Ukraina (najmniejsze 7000ha), Chiny (zbiór bawełny - ponad 1980 kombajnów JD), Australia (najmniejsze 2000ha).
-
-
Nie nastawiam się zupełnie na rynek Polski. Bo ile jest u Nas gospodarstw które kupią ten ciągnik. Nastawiam się na Ukrainę, Rumunię, USA i Kanadę. I nie chodzi o te parę dolarów na SCR, a po prostu ciągnik dla dużych gospodarstw ma mieć jak najmniej ekologii. W USA współpracuje z AG Power Solitions - 95% roboty to JD z silnikami 9.0l i 13.5l Trzeba być kroczek za producentem i krok przed konkurencją. U nas może ten ciągnik jeszcze na testach, ale USA i Kanada to co innego. Jak popatrzycie na mojego FB to ja nie skupiam się tylko na Polsce. Tu ludzie mają nieco skażone pojęcie poprzez propagandę konkurencji. Na szczęście jest cała masa dużych gospodarstw której tak łatwo bajki nie sprzedasz.
-
-
AchimR zaczął obserwować John Deere 8RX 410
-
-
Kompleksowe rozwiązanie - wyłączenie VGT w John Deere
AchimR odpisał na AchimR temat w John Deere 6x30-8x30
Fabryczne turbiny tak mają. -
-
Wykres przedstawia moc 7260R po usunięciu DPF i tuningu, a linie przerywane to moc seryjnego 8320R w celu porównania. TAK, to są dwa różne ciągniki, ale OBA mają silniki 9.0l. Niestety żadnego słabszego 9.0l nie miałem pod ręką. PROSZĘ zwrócić uwagę na przebieg mocy i momentu tego 7260R !!! Klasyczny 9 litrowy silnik ma spory spadek momentu obrotowego powyżej 1700rpm, a tutaj moment jest bardzo płaski w zakresie 1550-1950rpm i maleje w tym przedziale tylko o 100Nm. W efekcie mamy jednakowy uciąg ciągnika w zakresie obrotów powyżej 1550rpm. Nie jest to klasyczne podniesienie mocy o 10-15% jak robi konkurencja, ale prawdziwy tuning, dokładnie pod wymagania właściciela. A założenie było proste, osiągi do 1500rpm nas nie interesują, ale uciąg ma być do 2000rpm
-
-
-