AchimR

Members
  • Ilość treści

    338
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

23 Excellent

O AchimR

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 04/21/1983

Kontakt

  • ICQ
    501 923 349
  • Skype
    mr-apsik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Racibórz
  • Zainteresowania
    ECO Tuning i podnoszenie mocy w maszynach rolniczych

Ostatnio na profilu byli

5253 wyświetleń profilu
  1. AchimR

    John Deere 8RX 410

    na szczęście internet działa też w innych krajach niż Polska, a Polacy mają gospodarstwa w Białorusi, na Ukrainie, Australii...
  2. AchimR

    John Deere 8RX 410

    Niestety moja umowa nie dość, że zakazywała mi przez 18 miesięcy bycia konkurencją dla byłego pracodawcy, to jeden z podpunktów zakazuje mi ujawniania danych i warunków.
  3. AchimR

    John Deere 8RX 410

    np. naganianie klienta na siłę, tendencje że trzeba zrobić 4 maszyny dziennie bo będzie to premiowane, że jeżeli maszyna słabo przyjmuje tuning, to trzeba klientowi wytłumaczyć, że tak musi być, że to jest najbezpieczniejsza opcja, bo ważne żeby zapłacił. Przez 4 lata robiłem dla takiej firmy i znam to od 2giej strony. Mały rolnik łyknie, duży niebardzo.
  4. AchimR

    John Deere 8RX 410

    Dokładnie tak. Wyobraź sobie że na Ukrainie jak mają ponad 12000ha to niejednokrotnie ponad 1000ha leży nieobsiane bo nie zdążyli. Przykład - ile gospodarstw ma w PL Quadtracka? 21000akrowa farma w USA ma ich 5. Na strzał we wszystkich SCR i moc A tak się starsze Quadtrack'i dojeżdża na granicy Arkansas i Tennessee
  5. AchimR

    John Deere 8RX 410

    DPF i EGR też jest i też do opanowania tak w jeden max. dwa dni. Względem 8400R to jest to zupełnie inny ciągnik. Dużo jeździłem 8-semkami, ale ta po prostu płynie. Zaś w porównaniu do 9RX to ten skręca "bardziej normalnie". Komfort pracy w tym ciągniku to po prostu bajka. Wyjeżdżasz z pola na drogę i już szykujesz się bo zaraz tobą rzuci, a tu nic, lekko zabujało. Uciąg jest mega, nie bez powodu JD w tych najmocniejszych poszedł w gąsienice https://www.facebook.com/TractorPowerPL/ Byłeś na takich gospodarstwach, że piszesz? Bo ja tak: Ukraina (najmniejsze 7000ha), Chiny (zbiór bawełny - ponad 1980 kombajnów JD), Australia (najmniejsze 2000ha).
  6. Jest do zrobienia jak najbardziej
  7. AchimR

    John Deere 8RX 410

    Nie nastawiam się zupełnie na rynek Polski. Bo ile jest u Nas gospodarstw które kupią ten ciągnik. Nastawiam się na Ukrainę, Rumunię, USA i Kanadę. I nie chodzi o te parę dolarów na SCR, a po prostu ciągnik dla dużych gospodarstw ma mieć jak najmniej ekologii. W USA współpracuje z AG Power Solitions - 95% roboty to JD z silnikami 9.0l i 13.5l Trzeba być kroczek za producentem i krok przed konkurencją. U nas może ten ciągnik jeszcze na testach, ale USA i Kanada to co innego. Jak popatrzycie na mojego FB to ja nie skupiam się tylko na Polsce. Tu ludzie mają nieco skażone pojęcie poprzez propagandę konkurencji. Na szczęście jest cała masa dużych gospodarstw której tak łatwo bajki nie sprzedasz.
  8. Da rade Jak Ładowarka, producent model? W nowych Manitou z SCR zwiększałem kilkukrotnie. Tak samo JCB.
  9. AchimR

    John Deere 8RX 410

    jako pierwsi w Polsce testowaliśmy nowego 8RX. Rozwiązanie na wyłączenie SCR i tuning już gotowe.
  10. Wykres przedstawia moc 7260R po usunięciu DPF i tuningu, a linie przerywane to moc seryjnego 8320R w celu porównania. TAK, to są dwa różne ciągniki, ale OBA mają silniki 9.0l. Niestety żadnego słabszego 9.0l nie miałem pod ręką. PROSZĘ zwrócić uwagę na przebieg mocy i momentu tego 7260R !!! Klasyczny 9 litrowy silnik ma spory spadek momentu obrotowego powyżej 1700rpm, a tutaj moment jest bardzo płaski w zakresie 1550-1950rpm i maleje w tym przedziale tylko o 100Nm. W efekcie mamy jednakowy uciąg ciągnika w zakresie obrotów powyżej 1550rpm. Nie jest to klasyczne podniesienie mocy o 10-15% jak robi konkurencja, ale prawdziwy tuning, dokładnie pod wymagania właściciela. A założenie było proste, osiągi do 1500rpm nas nie interesują, ale uciąg ma być do 2000rpm
  11. AchimR

    Claas Arion 510

    To czarne całkiem po lewej to czujnik temperatury
  12. AchimR

    Claas Arion 510

    Te bez zmiennej geometri są tak proste w budowie, że tam się nie ma co zepsuć
  13. ... a niektóre badania z poważnych uczelni przechodzą bez echa. https://www.wprost.pl/polityka/10212447/ekolodzy-w-szoku-elektryki-emituja-wiecej-dwutlenku-wegla-niz-diesle.html
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj