John Deere 8RX 410
 

John Deere 8RX 410

  • 5118 wyświetleń

jako pierwsi w Polsce testowaliśmy nowego 8RX.
Rozwiązanie na wyłączenie SCR i tuning już gotowe.


Informacje o zdjęciu John Deere 8RX 410




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • kierowiec
  • 87 465

Ciągnik jeszcze na dobre nie zagościł na rynku sprzedaży a Wy już wiecie jak pozbyć się 10% jego wartości ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Jarecki21
  • 22 705

Po co chcesz wyłączać SCR? Kupiłeś traktor, ale na płyny eksploatacyjne Cię już nie stać?

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jaco512
  • 72 1112

Może w celu ominięcia durnych norm ekoterrorystów i poprawy osiągów silnika..

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cccepik
  • 7 191

I to mi się podoba że jest ktoś kto umie sobie poradzić żeby te zjeb.ne normy wyłączyć😁

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 23 338
20 minut temu, Jarecki21 napisał:

Po co chcesz wyłączać SCR? Kupiłeś traktor, ale na płyny eksploatacyjne Cię już nie stać?

Nie nastawiam się zupełnie na rynek Polski. Bo ile jest u Nas gospodarstw które kupią ten ciągnik.
Nastawiam się na Ukrainę, Rumunię, USA i Kanadę. I nie chodzi o te parę dolarów na SCR, a po prostu ciągnik dla dużych gospodarstw ma mieć jak najmniej ekologii.
W USA współpracuje z AG Power Solitions - 95% roboty to JD z silnikami 9.0l i 13.5l

41 minut temu, kierowiec napisał:

Ciągnik jeszcze na dobre nie zagościł na rynku sprzedaży a Wy już wiecie jak pozbyć się 10% jego wartości ;)

Trzeba być kroczek za producentem i krok przed konkurencją. 
U nas może ten ciągnik jeszcze na testach, ale USA i Kanada to co innego.
Jak popatrzycie na mojego FB to ja nie skupiam się tylko na Polsce. Tu ludzie mają nieco skażone pojęcie poprzez propagandę konkurencji.
Na szczęście jest cała masa dużych gospodarstw której tak łatwo bajki nie sprzedasz.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • johniy861
  • 75 724

a jak wypadł test tego jd? widać jakąś różnicę względem 8400R ? dpf egr też występuje w nowych modelach?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 820 5343
1 godzinę temu, AchimR napisał:

Na szczęście jest cała masa dużych gospodarstw której tak łatwo bajki nie sprzedasz.

Pełna zgoda. bajki nie sprzedasz i te gospodarstwa kupią sprzęt w którym nie trzeba nic wyłączać.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cccepik
  • 7 191

albo 60 konną Głupotę która te wszystkie dziadostwa ma. Jak dla mnie paranoja i popieram wymontowywanie tych Eko ściem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 820 5343

A dla mnie dłubanie w tym gdy ciągnik nowy i na gwarancji jest bez sensu. Poza tym wiele takich dużych firm gospodarstw wykupuje dłuższa gwarancję i mają to gdzieś.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 23 338
1 godzinę temu, johniy861 napisał:

a jak wypadł test tego jd? widać jakąś różnicę względem 8400R ? dpf egr też występuje w nowych modelach?

DPF i EGR też jest i też do opanowania tak w jeden max. dwa dni.
Względem 8400R to jest to zupełnie inny ciągnik. Dużo jeździłem 8-semkami, ale ta po prostu płynie. Zaś w porównaniu do 9RX to ten skręca "bardziej normalnie".
Komfort pracy w tym ciągniku to po prostu bajka. Wyjeżdżasz z pola na drogę i już szykujesz się bo zaraz tobą rzuci, a tu nic, lekko zabujało.

Uciąg jest mega, nie bez powodu JD w tych najmocniejszych poszedł w gąsienice

42 minuty temu, wyrzyk21 napisał:

Podaj link do fb.

https://www.facebook.com/TractorPowerPL/

4 minuty temu, hubertuss napisał:

A dla mnie dłubanie w tym gdy ciągnik nowy i na gwarancji jest bez sensu. Poza tym wiele takich dużych firm gospodarstw wykupuje dłuższa gwarancję i mają to gdzieś.

Byłeś na takich gospodarstwach, że piszesz? Bo ja tak: Ukraina (najmniejsze 7000ha), Chiny (zbiór bawełny - ponad 1980 kombajnów JD), Australia (najmniejsze 2000ha).

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 820 5343

No to chyba stać ich na nowy sprzęt na gwarancji na takich areałach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kierownik
  • 85 549

chlopie nie stac ich na przestoje w pracy. Wiesz na czym polegaja te systemy, co znacza dla silnika? bo jak tak czyta sie Twoje komentarze to nie masz zielonego pojecia. Tymbardziej ze chyba JD ma najwieksze problemy z ekologia

    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
AchimR

Napisano (edytowany)

  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 23 338
2 minuty temu, Kierownik napisał:

chlopie nie stac ich na przestoje w pracy.

Dokładnie tak.
Wyobraź sobie że na Ukrainie jak mają ponad 12000ha to niejednokrotnie ponad 1000ha leży nieobsiane bo nie zdążyli.

Przykład - ile gospodarstw ma w PL Quadtracka? 21000akrowa farma w USA ma ich 5. Na strzał we wszystkich SCR i moc

spacer.png

 

A tak się starsze Quadtrack'i dojeżdża na granicy Arkansas i Tennessee

spacer.png

Edytowano przez AchimR

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 820 5343

Wiem, ze nie stać ich na przestoje w pracy. Dlatego zgodziłem się z tym, że niektórym bajek nie sprzedasz. Zgoda, że jd ma największe problemy z ekologią. Bo inni nie pchali do ciągnika tyle bajerów ekologicznych co jd. Po prostu jedni kupują sprzęt dla magii nazwy a inni kupują to co jest prostsze i pozbawione kłopotliwych eko dodatków.

8 minut temu, Kierownik napisał:

chlopie nie stac ich na przestoje w pracy. Wiesz na czym polegaja te systemy, co znacza dla silnika? bo jak tak czyta sie Twoje komentarze to nie masz zielonego pojecia. Tymbardziej ze chyba JD ma najwieksze problemy z ekologia

Widać mało rozumiesz z tego co czytasz. Jak działają eko dodatki każdy już dzisiaj wie. Tak jak każdy wie, że ie wiedzieć czemu usługi wyłączania ich najczęściej dotyczą jd. bo inni tego nie mają. 

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 3991 14359
2 godziny temu, AchimR napisał:

ludzie mają nieco skażone pojęcie poprzez propagandę konkurencji.

Przez konkurencję dilerów maszyn czy inne firmy tuningowe?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 3991 14359

Na przyszlosc nie cytujpoprzedniego posta ;)

A co takiego robią, że wymaga to napiętnowania?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 23 338
4 minuty temu, sumek666 napisał:

Na przyszlosc nie cytujpoprzedniego posta ;)

A co takiego robią, że wymaga to napiętnowania?

np. naganianie klienta na siłę, tendencje że trzeba zrobić 4 maszyny dziennie bo będzie to premiowane, że jeżeli maszyna słabo przyjmuje tuning, to trzeba klientowi wytłumaczyć, że tak musi być, że to jest najbezpieczniejsza opcja, bo ważne żeby zapłacił.
Przez 4 lata robiłem dla takiej firmy i znam to od 2giej strony. Mały rolnik łyknie, duży niebardzo.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 23 338

Niestety moja umowa nie dość, że zakazywała mi przez 18 miesięcy bycia konkurencją dla byłego pracodawcy, to jeden z podpunktów zakazuje mi ujawniania danych i warunków.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grucha18
  • 5 337

A samo SCR zdaża się wam wyłączać? Np. NH T6  fabrycznie bez DPF. Warto w ogóle się w to bawić? Poprawi to jakoś charakterystykę silnika, przyrost mocy, sam dźwięk pracy silnika? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 3991 14359

Tak.

To zależy 

Nie,nie i nie ;)

AdB nie ma nic wspólnego z silnikiem. Wg mnie spoko rozwiązanie w maszynach pracujących cały rok

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 820 5343

Jeśli działa i nie ma problemów to po co wyłączać i ponosić koszty? SCR to układ całkowicie poza silnikiem nie ingeruje w żaden sposób w jego osiągi. Oczywiście o ile pracuje prawidłowo.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj