kierowiec 112 Opublikowano 21 Marca 2020 Ciągnik jeszcze na dobre nie zagościł na rynku sprzedaży a Wy już wiecie jak pozbyć się 10% jego wartości Odnośnik do komentarza
Jarecki21 35 Opublikowano 21 Marca 2020 Po co chcesz wyłączać SCR? Kupiłeś traktor, ale na płyny eksploatacyjne Cię już nie stać? 1 Odnośnik do komentarza
jaco512 1135 Opublikowano 21 Marca 2020 Może w celu ominięcia durnych norm ekoterrorystów i poprawy osiągów silnika.. 1 Odnośnik do komentarza
cccepik 33 Opublikowano 21 Marca 2020 I to mi się podoba że jest ktoś kto umie sobie poradzić żeby te zjeb.ne normy wyłączyć😁 Odnośnik do komentarza
AchimR 24 Opublikowano 21 Marca 2020 20 minut temu, Jarecki21 napisał: Po co chcesz wyłączać SCR? Kupiłeś traktor, ale na płyny eksploatacyjne Cię już nie stać? Nie nastawiam się zupełnie na rynek Polski. Bo ile jest u Nas gospodarstw które kupią ten ciągnik. Nastawiam się na Ukrainę, Rumunię, USA i Kanadę. I nie chodzi o te parę dolarów na SCR, a po prostu ciągnik dla dużych gospodarstw ma mieć jak najmniej ekologii. W USA współpracuje z AG Power Solitions - 95% roboty to JD z silnikami 9.0l i 13.5l 41 minut temu, kierowiec napisał: Ciągnik jeszcze na dobre nie zagościł na rynku sprzedaży a Wy już wiecie jak pozbyć się 10% jego wartości Trzeba być kroczek za producentem i krok przed konkurencją. U nas może ten ciągnik jeszcze na testach, ale USA i Kanada to co innego. Jak popatrzycie na mojego FB to ja nie skupiam się tylko na Polsce. Tu ludzie mają nieco skażone pojęcie poprzez propagandę konkurencji. Na szczęście jest cała masa dużych gospodarstw której tak łatwo bajki nie sprzedasz. Odnośnik do komentarza
johniy861 78 Opublikowano 21 Marca 2020 a jak wypadł test tego jd? widać jakąś różnicę względem 8400R ? dpf egr też występuje w nowych modelach? Odnośnik do komentarza
hubertuss 5030 Opublikowano 21 Marca 2020 1 godzinę temu, AchimR napisał: Na szczęście jest cała masa dużych gospodarstw której tak łatwo bajki nie sprzedasz. Pełna zgoda. bajki nie sprzedasz i te gospodarstwa kupią sprzęt w którym nie trzeba nic wyłączać. Odnośnik do komentarza
cccepik 33 Opublikowano 21 Marca 2020 albo 60 konną Głupotę która te wszystkie dziadostwa ma. Jak dla mnie paranoja i popieram wymontowywanie tych Eko ściem Odnośnik do komentarza
hubertuss 5030 Opublikowano 21 Marca 2020 A dla mnie dłubanie w tym gdy ciągnik nowy i na gwarancji jest bez sensu. Poza tym wiele takich dużych firm gospodarstw wykupuje dłuższa gwarancję i mają to gdzieś. Odnośnik do komentarza
AchimR 24 Opublikowano 21 Marca 2020 1 godzinę temu, johniy861 napisał: a jak wypadł test tego jd? widać jakąś różnicę względem 8400R ? dpf egr też występuje w nowych modelach? DPF i EGR też jest i też do opanowania tak w jeden max. dwa dni. Względem 8400R to jest to zupełnie inny ciągnik. Dużo jeździłem 8-semkami, ale ta po prostu płynie. Zaś w porównaniu do 9RX to ten skręca "bardziej normalnie". Komfort pracy w tym ciągniku to po prostu bajka. Wyjeżdżasz z pola na drogę i już szykujesz się bo zaraz tobą rzuci, a tu nic, lekko zabujało. Uciąg jest mega, nie bez powodu JD w tych najmocniejszych poszedł w gąsienice 42 minuty temu, wyrzyk21 napisał: Podaj link do fb. https://www.facebook.com/TractorPowerPL/ 4 minuty temu, hubertuss napisał: A dla mnie dłubanie w tym gdy ciągnik nowy i na gwarancji jest bez sensu. Poza tym wiele takich dużych firm gospodarstw wykupuje dłuższa gwarancję i mają to gdzieś. Byłeś na takich gospodarstwach, że piszesz? Bo ja tak: Ukraina (najmniejsze 7000ha), Chiny (zbiór bawełny - ponad 1980 kombajnów JD), Australia (najmniejsze 2000ha). Odnośnik do komentarza
hubertuss 5030 Opublikowano 21 Marca 2020 No to chyba stać ich na nowy sprzęt na gwarancji na takich areałach. Odnośnik do komentarza
Kierownik 462 Opublikowano 21 Marca 2020 chlopie nie stac ich na przestoje w pracy. Wiesz na czym polegaja te systemy, co znacza dla silnika? bo jak tak czyta sie Twoje komentarze to nie masz zielonego pojecia. Tymbardziej ze chyba JD ma najwieksze problemy z ekologia 1 Odnośnik do komentarza
AchimR 24 Opublikowano 21 Marca 2020 (edytowane) 2 minuty temu, Kierownik napisał: chlopie nie stac ich na przestoje w pracy. Dokładnie tak. Wyobraź sobie że na Ukrainie jak mają ponad 12000ha to niejednokrotnie ponad 1000ha leży nieobsiane bo nie zdążyli. Przykład - ile gospodarstw ma w PL Quadtracka? 21000akrowa farma w USA ma ich 5. Na strzał we wszystkich SCR i moc A tak się starsze Quadtrack'i dojeżdża na granicy Arkansas i Tennessee Edytowane 21 Marca 2020 przez AchimR Odnośnik do komentarza
hubertuss 5030 Opublikowano 21 Marca 2020 (edytowane) Wiem, ze nie stać ich na przestoje w pracy. Dlatego zgodziłem się z tym, że niektórym bajek nie sprzedasz. Zgoda, że jd ma największe problemy z ekologią. Bo inni nie pchali do ciągnika tyle bajerów ekologicznych co jd. Po prostu jedni kupują sprzęt dla magii nazwy a inni kupują to co jest prostsze i pozbawione kłopotliwych eko dodatków. 8 minut temu, Kierownik napisał: chlopie nie stac ich na przestoje w pracy. Wiesz na czym polegaja te systemy, co znacza dla silnika? bo jak tak czyta sie Twoje komentarze to nie masz zielonego pojecia. Tymbardziej ze chyba JD ma najwieksze problemy z ekologia Widać mało rozumiesz z tego co czytasz. Jak działają eko dodatki każdy już dzisiaj wie. Tak jak każdy wie, że ie wiedzieć czemu usługi wyłączania ich najczęściej dotyczą jd. bo inni tego nie mają. Edytowane 21 Marca 2020 przez hubertuss Odnośnik do komentarza
sumek666 5096 Opublikowano 21 Marca 2020 2 godziny temu, AchimR napisał: ludzie mają nieco skażone pojęcie poprzez propagandę konkurencji. Przez konkurencję dilerów maszyn czy inne firmy tuningowe? Odnośnik do komentarza
sumek666 5096 Opublikowano 21 Marca 2020 Na przyszlosc nie cytujpoprzedniego posta A co takiego robią, że wymaga to napiętnowania? Odnośnik do komentarza
AchimR 24 Opublikowano 21 Marca 2020 4 minuty temu, sumek666 napisał: Na przyszlosc nie cytujpoprzedniego posta A co takiego robią, że wymaga to napiętnowania? np. naganianie klienta na siłę, tendencje że trzeba zrobić 4 maszyny dziennie bo będzie to premiowane, że jeżeli maszyna słabo przyjmuje tuning, to trzeba klientowi wytłumaczyć, że tak musi być, że to jest najbezpieczniejsza opcja, bo ważne żeby zapłacił. Przez 4 lata robiłem dla takiej firmy i znam to od 2giej strony. Mały rolnik łyknie, duży niebardzo. Odnośnik do komentarza
AchimR 24 Opublikowano 21 Marca 2020 Niestety moja umowa nie dość, że zakazywała mi przez 18 miesięcy bycia konkurencją dla byłego pracodawcy, to jeden z podpunktów zakazuje mi ujawniania danych i warunków. Odnośnik do komentarza
grucha18 15 Opublikowano 21 Marca 2020 A samo SCR zdaża się wam wyłączać? Np. NH T6 fabrycznie bez DPF. Warto w ogóle się w to bawić? Poprawi to jakoś charakterystykę silnika, przyrost mocy, sam dźwięk pracy silnika? Odnośnik do komentarza
sumek666 5096 Opublikowano 21 Marca 2020 Tak. To zależy Nie,nie i nie AdB nie ma nic wspólnego z silnikiem. Wg mnie spoko rozwiązanie w maszynach pracujących cały rok 1 Odnośnik do komentarza
hubertuss 5030 Opublikowano 21 Marca 2020 Jeśli działa i nie ma problemów to po co wyłączać i ponosić koszty? SCR to układ całkowicie poza silnikiem nie ingeruje w żaden sposób w jego osiągi. Oczywiście o ile pracuje prawidłowo. 1 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się