7260R Tuning + usunięcie DPF vs 8320R
 

7260R Tuning + usunięcie DPF vs 8320R

  • 282 wyświetleń

Wykres przedstawia moc 7260R po usunięciu DPF i tuningu, a linie przerywane to moc seryjnego 8320R w celu porównania.

TAK, to są dwa różne ciągniki, ale OBA mają silniki 9.0l. Niestety żadnego słabszego 9.0l nie miałem pod ręką.

PROSZĘ zwrócić uwagę na przebieg mocy i momentu tego 7260R !!! Klasyczny 9 litrowy silnik ma spory spadek momentu obrotowego powyżej 1700rpm, a tutaj moment jest bardzo płaski w zakresie 1550-1950rpm i maleje w tym przedziale tylko o 100Nm. W efekcie mamy jednakowy uciąg ciągnika w zakresie obrotów powyżej 1550rpm. 

Nie jest to klasyczne podniesienie mocy o 10-15% jak robi konkurencja, ale prawdziwy tuning, dokładnie pod wymagania właściciela.

A założenie było proste, osiągi do 1500rpm nas nie interesują, ale uciąg ma być do 2000rpm



Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj