
uzytkowniq
Members-
Ilość treści
59 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
5 NeutralO uzytkowniq
-
Ranga
Użytkownik
Ostatnio na profilu byli
Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.
-
Kuhn HR 3020 + Sitera 3030 z Massey Ferguson 5s
uzytkowniq skomentował piterq1991 obrazek galerii w Zestawy uprawowo-siewne Kuhn
-
Kuhn HR 3020 + Sitera 3030 z Massey Ferguson 5s
uzytkowniq skomentował piterq1991 obrazek galerii w Zestawy uprawowo-siewne Kuhn
-
Trzeba rozebrać i podszlifować miejsca gdzie rozpierak ma kontakt z korpusem, ciężko to wytłumaczyć a rozbierać mi sie nie chce dla zdjęcia. w tsa to robił mi mechanik, a w 1523 sam to zrobiłem po zakupie i wszystko było lux. Z orbitrolem to nie wiem od czego to zależy, siedziałem w kilku i leciutko się kręciło, a u mnie dość ciężko. nie potrafie ci pomóc i doradzić w tej kwesti.
-
Co do problemu pierwszego, winą są zbyt ciasno spasowane zaciski hamulcowe, trzeba je lekko podszlifować ponieważ klinują się o obudowę i dlatego nie odbijają, poza tym po dłuższym postoju zawsze ciagnik agresywnie hamuje a to przez korozje na tarczach hamulcowych. AD2. norma w każdym ciagniku ze wspomaganiem opartym na orbitrolu, jeśli kręci się lekko to i tak masz szczęście. Ad3. pływak może być uszkodzony i po zalaniu do pełna "napił się ON" i będzie wariował. wymiana pływaka powinna pomóc. Co do kontrolek to wiele kontrolek jest nieaktywnych, najważniejsze to ciśnienie oleju, temp płynu chłodniczego, czasem może ci się przydać ciśnienie w układzie pneumatycznym, kontrolki od świateł i kierunkowskazów. Poza tym rzadko tam coś działa jak powinno. Co do schematu to jest on z tyłu w instrukcji obsługi.
-
uzytkowniq zaczął obserwować Rolmako 4 m
-
-
-
-
-
Narazie zrobiłem ledwie 50h ale żadnych błędów więcej nie ma. Co do JD to ogólnie ciągnik jest poprawny, kabina jest zrobiona dość dobrze, sekwencje fajnie działają, jest mocny i ciężki, wypalanie DPF raz na 100-150h nie jest upierdliwe, zazwyczaj podczas pracy więc nawet tego nie zauważam. Słabo oceniam za to tylny tuz, wydaje się dość delikatny i już miałem przypadki że ledwie podnosił maszyny które miał zapięte, hydraulikę, mimo 110l/min nie jest w stanie podać pełnego wydatku na złącze hydro i podnosić w tym czasie TUZ (nie da sie ustawić priorytetu), a w MF mogę to ustawić bez problemu, i odpowietrznik tylnego mostu/skrzyni wymaga poprawy, poza tym robi co ma robić.
-
hubertus to że JD to złom to ja pisałem po pierwszym sezonie użytkowania tego ciagnika więc fanatyzmu nie możesz mi zarzucić. @johniy861 tak wymienili turbo w ramach akcji serwisowej, nie wiem jak to wyszło dokładnie i czemu się załapałem, ale ciągnik u mnie nie ma jeszcze 3 lat, a 2 lata gwarancji było na silnik i osprzęt więc może przychylnie na to spojrzeli i przebieg zaledwie 900h podczas wystąpienia pierwszego komunikatu., tak czy inaczej firma podeszła do mnie po ludzku w tym wypadku.
-
-
@hubertuss Widzisz jak to wytykasz innym a sam nie rozumiesz tego co napisałem. Podaj mój konkretny komentarz gdzie napisałem że JD jest super, lepszy, świętość? Czekam na to aż pokażesz mój błąd gdzie niesłusznie pochwaliłem to zielone padło. Ja natomiast pisze że nie ma się nad czym zachwycać u innych producentów i zostaje nazwany nierozumnym, no wybacz to od Ciebie trąci od Ciebie awersją do JD, a nie ode mnie fanatyzmem.
-
Wstawiłem zdjęcie informacji i kawałku złomu a tutaj o mało się nie pobili.... Co do zachwytu kolegi hubertussa to mam od pół roku nowego MF5710S i nie widzę efektu wow nad ani tym silnikiem ani ogólnie ciągnikiem, złom jak złom. Silnik NEF w NH TC (wiem że to nie ciągnik) jest poprawny i nic więcej nie powiem. Ja tu widzę tylko chęć udowodnienia że JD jest złom a sisu i fpt są cudowne, a to błąd wszystkie to złomy w chwili obecnej zależnie od mocny uzbrojone w SCR DOC/DPF.
-
-
John Deere 6140r i Horsch Terrano 3FX
uzytkowniq skomentował yacenty obrazek galerii w John Deere 6R / 6M