uzytkowniq

Members
  • Ilość treści

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

O uzytkowniq

  • Ranga
    Użytkownik

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. @johniy861 tak, mam mocniejsze siłowniki i pompe 114l bo tylko taka wtedy była dostępna, (teraz już 154l jest możliwość wziąć). Ogólnie gdyby nie ta akcja z turbo to ciągnik pracuje, większych zastrzeżeń do niego nie mam. tylko brał bym teraz 6155R bo ma mocniejsze sprzęgło.
  2. Narazie zrobiłem ledwie 50h ale żadnych błędów więcej nie ma. Co do JD to ogólnie ciągnik jest poprawny, kabina jest zrobiona dość dobrze, sekwencje fajnie działają, jest mocny i ciężki, wypalanie DPF raz na 100-150h nie jest upierdliwe, zazwyczaj podczas pracy więc nawet tego nie zauważam. Słabo oceniam za to tylny tuz, wydaje się dość delikatny i już miałem przypadki że ledwie podnosił maszyny które miał zapięte, hydraulikę, mimo 110l/min nie jest w stanie podać pełnego wydatku na złącze hydro i podnosić w tym czasie TUZ (nie da sie ustawić priorytetu), a w MF mogę to ustawić bez problemu, i odpowietrznik tylnego mostu/skrzyni wymaga poprawy, poza tym robi co ma robić.
  3. hubertus to że JD to złom to ja pisałem po pierwszym sezonie użytkowania tego ciagnika więc fanatyzmu nie możesz mi zarzucić. @johniy861 tak wymienili turbo w ramach akcji serwisowej, nie wiem jak to wyszło dokładnie i czemu się załapałem, ale ciągnik u mnie nie ma jeszcze 3 lat, a 2 lata gwarancji było na silnik i osprzęt więc może przychylnie na to spojrzeli i przebieg zaledwie 900h podczas wystąpienia pierwszego komunikatu., tak czy inaczej firma podeszła do mnie po ludzku w tym wypadku.
  4. Dalej czekam na przykład mojego najmniejszego faworyzowania JD. Bo ty dajesz przykłady i piszesz że są to prostsze silniki, lepsze silniki i nie kryjesz się z tym że jd to złom, bo to złom jak już pisałem. Jednak wciąż czekam na przykłady a nie bezpodstawne hipotezy.
  5. @hubertuss Widzisz jak to wytykasz innym a sam nie rozumiesz tego co napisałem. Podaj mój konkretny komentarz gdzie napisałem że JD jest super, lepszy, świętość? Czekam na to aż pokażesz mój błąd gdzie niesłusznie pochwaliłem to zielone padło. Ja natomiast pisze że nie ma się nad czym zachwycać u innych producentów i zostaje nazwany nierozumnym, no wybacz to od Ciebie trąci od Ciebie awersją do JD, a nie ode mnie fanatyzmem.
  6. Wstawiłem zdjęcie informacji i kawałku złomu a tutaj o mało się nie pobili.... Co do zachwytu kolegi hubertussa to mam od pół roku nowego MF5710S i nie widzę efektu wow nad ani tym silnikiem ani ogólnie ciągnikiem, złom jak złom. Silnik NEF w NH TC (wiem że to nie ciągnik) jest poprawny i nic więcej nie powiem. Ja tu widzę tylko chęć udowodnienia że JD jest złom a sisu i fpt są cudowne, a to błąd wszystkie to złomy w chwili obecnej zależnie od mocny uzbrojone w SCR DOC/DPF.
  7. uzytkowniq

    Mtz Belarus 1523.3

    @Ursusc385 bo ludzie głupie, a chłodnica, pare przewodów żeby zrobić obejście i mocowanie to tak 500-600zł i spokój na lata.
  8. 22l/h to on nawet w 60% nie jest obciążony...
  9. Czyli zmiana zakresu powinna mieć miejsce z fizycznym wciśnięciem sprzęgła? Pytam bo dokładnej budowy i zasady działania nie znam. W moim mf w dyna 6 jest niby full ps, ale pod obciążeniem zakresów nie powinno się zmieniać.
  10. To trzeba czytać instrukcje obsługi bo tam jest opisane do czego jest tryb auto a od czego tryb manual i to w każdym ciagniku z full PS jest taka sama zasada.
  11. Silnik sisu bez vtg jest dużo mniej elastyczny w dolnym zakresie obrotów niż silnik jd.
  12. W moim modelu aktuator jest już chłodzony powietrzem a nie cieczą więc nie ma problemu z jego chłodzeniem, niemniej vtg głupieje.
  13. Ciężarówka to trochę inny temat jeśli chodzi o zanieczyszczenie środowiska, ciągniki rolnicze powinny być jak najprostsze, euro 2 i nic więcej.
  14. Usterka zgłoszona do serwisu, czekam na ich przyjazd i ocene sytuacji. Ciągnik produkcji 2016 kupiony wiosną 2017 godzin ma całe 900
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj