Skocz do zawartości

Zdjęcie

Sprzęgło C-360


691 odpowiedzi na ten temat

#61 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 18 grudzień 2008 - 14:51

Sprzęgło C-360 Pytanie 1. Cięzko jest tak napisać nie patrząc na sprzęgło (ja po prostu wiem to jak spojrzę na sprzęgło). Spróbuj tak:
- oznacz sobie wybrane trzy dźwigienki (co drugą)
- zmniejsz na nich luz prawie do zera
- odpal ciągnik, wciśnij sprzęgło, włącz WOM i bieg, a następnie powoli puszczaj sprzęgło
- jeżeli ciągnik najpierw zacznie jechać a później właczy się WOM to znaczy, że te dźwigienki są od pierwszego stopnia (jazdy)
- jeżeli najpierw włączy się WOM to znaczy, że są one od przekaźnika
Pytanie 2. Tutaj są informacje na temat regulacji zaworów.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Sprzęgło C-360 Dzisiaj, 00:01
  •  

#62 Share karola44

karola44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 404 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:swietokrzyskie

Napisany 18 grudzień 2008 - 15:42

Sprzęgło C-360 Ja tez mam delikatnie przedluzona dzwignie od sprzegla przy skrzyni.

Otwor oryginylny i ten ktory teraz mam sa oddalone od siebie ok 50mm.
Czy ta roznica w dlugosci ( ok50 mm) znaczaco wplynie na odleglosci miedzy lozyskiem oporowym, a lapkami sprzegla??
Jakie ty odleglosci stosujesz??

#63 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 18 grudzień 2008 - 19:16

Sprzęgło C-360 U mnie ta odległość wynosi około 35 mm. A 50 mm to już jest dużo. Co do wielkości luzów w moim przypadku ja reguluję sprzęgło "na oko", a następnie sprawdzam czy dobrze pracuje. Ciężko jednoznacznie określić wielkość luzu między dźwigniami a łożyskiem. Każdy ciągnik ma inne wartości przy takiej przeróbce. W tym przypadku chodzi o kompromis między brakiem poślizgu sprzęgła a skokiem pedału (który w tym przypadku się zwiększa). Musiał bym widzieć Twój ciągnik, bo jest wiele czynników mających wpływ na pracę sprzęgła (miedzy innymi grubość tarcz). Ale spróbuj zmniejszyć wartość luzu pierwszego stopnia do 3 mm, a drugiego stopnia do 7 mm. Przy tych ustawieniach powinno pracować poprawnie. Chodzi tu o różnicę między pierwszym a drugim stopniem, która nie może być zbyt mała bo wtedy obydwa stopnie bedą rozłączać się prawie jednocześnie. Przy większych wartościach luzu pedał może po prostu dojść do końca skoku nie rozłączając WOM całkowicie przez co utrudnione będzie włączanie i wyłaczanie WOM. Ja mam C-360 3P a tam jest trochę inne sprzęgło więc te regulacje też są trochę inne.

#64 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 styczeń 2009 - 21:14

Sprzęgło C-360 Jeśli dźwignia nie jest przedłużana to prawidłowe wymiary są takie
luźny skok pedału 35 mm luz między łożyskiem a dźwigienkami ;1 stopień 4 mm(jazda) ,a 2stopień 10mm(wałek)
jeśli masz przedłużoną dźwignię to jej skok będzie mniejszy i wymiary luzu na dźwigienkach trzeba zmniejszyć do 1stopie-3mm ,2stopien7-8 mm ,ale będą kłopoty przy lekko wypracowanych elementach sprzęgła

#65 Share bongle

bongle

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom pow.Lipno

Napisany 22 luty 2009 - 13:39

Sprzęgło C-360 Mam zamiar usprawnić działanie sprzęgła w C360.Myślałem o założeniu serwa od osobówki i pompki od diselka.Co o tym myślicie, a może ktoś już coś podobnego zmontował. <_<

#66 Share Teddy

Teddy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 158 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wieluń
  • Zainteresowania:Informatyka, głównie sieci i systemy(Unix, NT), muzyka

Napisany 22 luty 2009 - 14:02

Sprzęgło C-360 żeby sprzęgło lżej chodziło wystarczy przedłużyć cięgno <_< nie trzeba stosować aż tak radykalnych rozwiązań. Ja w swojej C355 mam przedłużone i wciska się je tak lekko jak w osobówce :lol:

#67 Share rafff24

rafff24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 844 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Przeciszów
  • Zainteresowania:rolnictwo, motoryzacja

Napisany 22 luty 2009 - 14:04

Sprzęgło C-360 może Ci wyjdzie, z tym, że po:
1. podciśnienie w kolektorze ssacym w dieslu jest niższe niż w benzyniaku (chyba) więc w dieslach do wpomagania hamulców są pompy "wakum"
2 tłoczek to raczej z dostawczaka, bo w 360 tłoczek z osobówki może mieć za ciężko,
3 muszisz dobrać odpowiedni stosunek średnicy tłoczka do średnicy pompki, może się okazać, że w serwie samochodu wydatek pompki jestr niższy niż potrzebny w tłoczku, żeby prawidłowo wycisnąć sprzęgło

tak czy siak lepiej przedłużyć dźwignię przy sprzęgle o kilka cm, będziesz musiał trochę dalej pedał wciskać, ale jest to łatwiej zrobić bo czego nie ma to się nie zepsuje

#68 Share xdxaxmxixaxnx

xdxaxmxixaxnx

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 130 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 22 luty 2009 - 14:08

Sprzęgło C-360 Przy dłuższej pracy nie będzie to zbyt wygodne, zwłaszcza dla niskiego operatora.
Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Ekspert-osoba która ma coraz większą wiedzę w coraz mniejszym zakresie, aż wreszcie wie zupełnie wszystko o niczym.

#69 Share bongle

bongle

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom pow.Lipno

Napisany 22 luty 2009 - 18:09

Sprzęgło C-360 Zamierzam kupić siłownik do sprzęgła orginalny od zetora.A może samo hydrauliczne(bez serwa) włączanie rozwiązało by sprawe.Bo wysprzęglenie drugiego stopnia i wyłączenie WOM(trzeba się położyć nosem na kierownice)ni jest zbyt komfortowe.

#70 Share Tadeusz1212

Tadeusz1212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 564 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 22 luty 2009 - 20:20

Sprzęgło C-360

Zamierzam kupić siłownik do sprzęgła orginalny od zetora.A może samo hydrauliczne(bez serwa) włączanie rozwiązało by sprawe.Bo wysprzęglenie drugiego stopnia i wyłączenie WOM(trzeba się położyć nosem na kierownice)ni jest zbyt komfortowe.



Ja tam już się przyzwyczaiłem <_<

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Sprzęgło C-360 Dzisiaj, 00:01
  •  

#71 Share kombajn

kombajn

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 254 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie/Plock/Radzanowo/JURYSZEWO
  • Zainteresowania:Maszyny ich przeróbki, przebudowy i udoskonalenia :) z pasją buduje konstrukcje od podstaw mam wiele pomysłów za mało czasu i pieniędzy...<br />

Napisany 22 luty 2009 - 20:47

Sprzęgło C-360 Panowie takie kombinacje żeby lżej sprzęgło działo? wystarczy przedlużyć dźwignię sprzęgła wychodzącą ze skrzyni o jakieś 15-20cm i jest bardzo wygodnie je wciskać lekko i precyzyjnie nim sie operuje, układ serwo wspomagania sprzęgła jest bardzo ambitny tylko strasznie pracochłonny i myślę że kosztowny...
Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

#72 Share Tadeusz1212

Tadeusz1212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 564 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 23 luty 2009 - 08:11

Sprzęgło C-360 ...i nie wiadomo czy w C-360 zdało by to egzamin.

#73 Share Rafauc360

Rafauc360

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 26 luty 2009 - 16:44

Sprzęgło C-360 Czy ma ktoś fotkę jak coś takiego wykonać

#74 Share miszka31

miszka31

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1138 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:siedliszcze koło dubienki
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze

Napisany 26 luty 2009 - 16:53

Sprzęgło C-360 poszukaj w galeri w temacie wynalazki tam była fotka przedłużenia ramienia od sprzegła,troche chałotycznie wykonane ale zawsze cos tam,mam to zrobione, tak lekko chodzi jak by sprzegła wogule nie było,by wałek włączyć nie trzeba siadać nawet do ciągnika można sprzegło ręką wcisnąć :)

#75 Share Rafauc360

Rafauc360

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 26 luty 2009 - 17:48

Sprzęgło C-360 A czy da radę sprzęgło podciągnąć bo łapało wcześniej bo u mnie jest troche luzu całkowitego dopiero potem łapie i żeby skrzzynie nie trzeszczała muszę wcisnąć całe. Tarcze sprzęgła były wymieniane rok temu.

#76 Share bongle

bongle

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom pow.Lipno

Napisany 26 luty 2009 - 18:36

Sprzęgło C-360 Ale gdy przedłużę dżwignie o 15cm to skok pedału musiał by być o 100% większy,obawiam się że dobrze by nie wysprzęglało.

#77 Share bolo12121

bolo12121

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 206 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 26 luty 2009 - 18:43

Sprzęgło C-360 Jak przedłużysz dzwignie to nic złego nie będzie się działo tyle ze będzie lżej chodziło wystarczy odpowiednio podregulować aby miało troszke luzu albo załozyć można jeszcze łancuszek tyle ze to jest troszkę kłopotliwe bo lubi się wyciągać
kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

#78 Share marcin974

marcin974

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice włocławka

Napisany 26 luty 2009 - 18:47

Sprzęgło C-360 Jeżeli przedłuży dźwignie to zwiększy sie skok pedału, wiem co piszę bo mamy taką przedłużkę :)

Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047


#79 Share kombajn

kombajn

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 254 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie/Plock/Radzanowo/JURYSZEWO
  • Zainteresowania:Maszyny ich przeróbki, przebudowy i udoskonalenia :) z pasją buduje konstrukcje od podstaw mam wiele pomysłów za mało czasu i pieniędzy...<br />

Napisany 26 luty 2009 - 21:38

Sprzęgło C-360 Masz racje zwiększy sie skok pedału ale nie do tego stopnia żeby niewysprzęglał. wiem jak taka przeróbka sie sprawuje bo sam mam taką i szczerze się przyznam u nas na wiosce rzadko kto ma na orginalnej dźwignie bo za ciężko chodziło sprzęgło
Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Sprzęgło C-360 Dzisiaj, 00:01
  •  

#80 Share iron

iron

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1397 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodzko

Napisany 26 luty 2009 - 22:26

Sprzęgło C-360 a nie prościej będzie założyć od zetora np., 5211 pompki i i całej reszty?a ja nigdy nie włączam WOM ręką tylko jedna noga na sprzęgło a drugą dżwignię wł.

Podobne tematy c 360 sprzedlo c 360 sprzęgło