Skocz do zawartości

zdruj77

Members
  • Zawartość

    387
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

8 obserwujących

O zdruj77

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 01.01.1992

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    wlkp
  1. Bizon Rekord

    Powiedz coś więcej na jego temat  
  2. No ja odpadam z programu, za duża wartość, warunki i te założenia bez senesu. W moim przypadku musiał bym sprzedać cielęta i zlikwidować świnie, w tym roku nic nie rozwijać. Wymagania jak by z 600tyś dawali. taka prawda i moje zdanie wielu z nim się zgodzi.
  3. Czyli mieszalnik, śrutownik ssąco-tłoczący, tur do c-360, agregat uprawowo siewny, owijarka, wóz asenizacyjny 3000-4300l, silos na zboże, to dobry pomysł, wszystko potrzebne i sensowne, no ale to wersja uczciwa i rzetelna, inni napiszą soja zamiast żyta i dostaną......
  4. Gdzie jest jakaś dokładna i pewna rozpiska tych wymogów, punktów.... No i termin?
  5. Słowo ,,Polska" określa wszystko, w mojej okolicy były przypadki że na młodego rolnika kasę otrzymywały trzy osoby w jednym domu,na jednym podwórku, to jest to wspieranie....
  6. Kto będzie miał dobry bajer to dostanie, a tym którym się należy będą mogli pomarzyć, jak ktoś uprawia zboża z racji tego że hoduje trzodę to będzie pisał o uprawie papryki po to aby dostać kasę? Trochę nie logicznie ale chyba zanosi się na to.
  7. to w końcu 10ha to dużo czy mało jak średnia krajowa to 10 z czymś, samo mówi za siebie że to średnie gospodarstwo....
  8. Rejstracja przyczepy

    witam taka sprawa, przyczepa d35m nie zarejstrowana ale jest stara faktura zakupu, pózniej do tego umowa z następnym właścicielem a na końcu nowy właściciel czyli ja, pytałem sie na SKP i facet powiedział ze zrobic przegląd i do wydziału komunikacji, a jak z opłatą skarbową muszę płacić, czy da się załatwic?  
  9. Co tu mówić o tym http://www.naszdziennik.pl/ekonomia-polska-wies/67490,pulapka-na-rolnika.html Niby celowe działanie aby pogrzebać do reszty machły, co tu myśleć?
  10. mając na myśli uczciwość chodziło mi właśnie o ten wniosek i biznes plan że pieniądze zostaną przeznaczone na rozwój, wiele osób już myśli jak to przeskoczyć, trzeba czekać na decyzje z góry.
  11. witam, mając 10ha średnie wykształcenie Technik rolnik i ubezpieczenie krus mam chyba szanse na te pieniądze, ale pewnie wiele osób bedzie chciało zrobic wałek na tym działaniu, kto jest przebiegły i cwany wyciągnie kase a uczciwemu np.mi sie nie uda...
  12. Wszystkiego najlepszego życzy DAMOL99 :)

  13. Najlepszego!!! 100lat i zdrówka!!!

  14. Rivierre 126 L

    masz automatyczne owijanie kolega ma podobną rc125 i jest zadowolony
  15. Zetor 7245

    ja pier ale pytania zadajesz co to znaczy morze nie ma innego ciągnika nie róbcie z zetora takiego pijaka
×