zaxson

Members
  • Ilość treści

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

3 obserwujących

O zaxson

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

1766 wyświetleń profilu
  1. Doszedlem juz , wyjąlem cewke przeczyscilem papierkiem wodnym , potem nowe oringi i problem prawie zniknął
  2. Wykrecilem tą cewke , tam są dwa oringi jeden za cewką , drugi przed i sprawa wyglada nastepująco , ale ten sworzeń z cewki to da sie zdemontować ze skrzyni , żeby wyczyscic ? Bo te wycieki to z oringów mi sie wydaje , i plynelo tam po kablu...
  3. Wyczyscilem wszystko karcherem , upuscilem troche oleju , bo na miarce było ok troszke ponad stan , ale zauważyłem wyciek z takiego elementu oznaczonego na zdj , *(co to konkretnie jest ta kostka )wczesniej cała byla mokra skrzynia , wìęc po myciu okazało sie konkretnie skąd wyciek jest
  4. Ale to znaczy sprawdzić cisnienie podawane na pompke ktora biegi zmienia? , jakie powinno byc prawidłowe w tym przypadku?
  5. Witam ! Od pewnego czasu mam problem ze skrzynią w tej ładowarce , jest to 6 biegowa powerschift z 3 biegami wstecznymi , problem zaczyna sie po przejechaniu jakiegos dystansu kilometrow , mianowicie biegi nieparzyste do przodu jakby zalaczają sie (chodzi mi o bieg 5) ale tak jakby nie slychac tego zalaczenia i bieg jest nie wlaczony , dzieje sie tak po zagrzaniu oleju chyba , wtefy musze sie calkowicie zatrzymac na biegu czwartym i ta ,,piątka,, wchodzi po czasie na wcisnietym do konca hamulcu , co to moze byc ? Ktos cos wie na ten temat?
  6. Jest czujnik polozenia wału w pompie
  7. Witam! Jak ustawic pompe commonrail perkins 1104d wiadomo rozrzad na znaki a pompe zablokowac w pkt zero ale skąd wiadomo czy aby nie jeszcze jeden pelny obrót wału korbowego🤔 bo 4 suw do pelnego cyklu pracy jednego tloka potrzebuje 2 pelne obroty wału sa dwa czujniki jeden na pompie drugi na wale
  8. Witam forumowiczów Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou
  9. Case rb 344 można nią naprawde szybko śmigać
  10. zaxson

    Rb 344 rc

    😃
  11. zaxson

    Case & Case

    Przygotowanie do sezonu zielonego.
  12. zaxson

    Manitou

    Udany rok wspołpracy😅 z Manitou
  13. No to sprawdzę,dzięki za info , myślałem wcześniej że te stuki mogą dochodzić z wybitych swozni zwrotnic Ale skasowalem luzy I są dalej stuk puk 😑
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj