Polecane posty

Ursusc385    674

Zeby chodziło leciutko wystarczy załozyc przedłouzke do tego co wychodzi od silnika

i załozyc łancuch :) jutro przesle zdjecia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Nic nowego. Wiadomoże jak dzwignia dłuższa tym lżej.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    3

No, ale czy wtedy "skok" dźwigni nie będzie za krótki i dobrze będzie tozłączać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Miki7211    5

Własnie jak ja tak miałem zrobione to nie mogłem WOMU wdusic. Jak bym tak dalej jezdził to raczej by mi skrzynia zadługo nie pociagła.


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Widziałem tako przeróbke i działało wszystko. Trzeba pamiętać że nie mozna zbyt przedłużać bo wtedy będzie problem z drugim stopniem. Nie wiem cz nie jest potrzebna korekta docisku sprzęgła.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    674

imnie chodzi wszystko ładnie a mam długą przedłuzke trzeba tylko sciac ogranicznik sprzegła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gufi    0

ja mam tez jak byłem mały ojciec zrobił żebym miał siłe włączać mam na ciegnie nie na łancuch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    674

Dzis wystawie w udoskonaleniach i wynalazkach :)

 

zdjecie juz jest w wynalazkach i udoskonaleniach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

Ja w T-25 mam zrobione by sprzęgło chodziło ciężej, bo się wałek w skrzyni urwał :) Niestety nie ma nic za darmo. Może ktoś założył wspomaganie, myślę że ze starego np. dużego fiata 125p by coś takiego dopasował.


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

ja mam przedłuzone w 360 i mw 4011 i kazdy po kolei u mnie gdzie tylko nie widze ma przedłuzone i ok chodzi wszytko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopek22    2

tez mam tak przedluzone bo gdy bylem jeszcze smarkaczem o nie dawalem rady atak to bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janis12    0

bez obaw mam tak przerobione w swoim c-360 i rozłącza idealnie a sprzęgło moge wcisnąc ręką stojąc na zewnątrz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2
bez obaw mam tak przerobione w swoim c-360 i rozłącza idealnie a sprzęgło moge wcisnąc ręką stojąc na zewnątrz :)

Ja tez w swojej nie narzekam wymieniliśmy cale sprzęgło ojciec podregulował i chodzi nawet lekko.

Kiedyś jak facet przyjechał do nas c 4011 to sprzęgło sie wciskało jak w fergusonie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

Mi letko chodziło, ale biegi zgrzytały ale tata ściaśnił i biegi dobrze wchodzą


17 lutego 2007r - 17 lutego 2012 pięć lata na af!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DjFarmerr    103

u mnie tez sprzeglo leciutko chodzi, biegi i wom wchodza bez prolemu ale i tak co jakis czas peka ciegielko od pedalu bo jest za delikatne :/ co nowsze kupujemy to gorsze jest :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinek14    0

Witam mam URSUSA C-360 3P i mam taki problem wyciągnąłem silnik. Popatrzyliśmy na tarcze sprzęgłowe i mówimy ze jak silnik wyciągnięty to i trzeba tarcze wymienić i mam właśnie takie pytanie jak je zdemontować stare tarcze i jak założyć nowe tak żeby wszystko grało ze sobą jak macie jakiś przekrój sprzęgła na Foto to bardzo bym prosił Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Gdzieś na forum wrzuciłem instrukcje napraw do C360-3P poszukaj na pewno ci się przyda :(


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinek14    0
Gdzieś na forum wrzuciłem instrukcje napraw do C360-3P poszukaj na pewno ci się przyda :(

Jak możesz to powiedz gdzie, bo jakoś nie mogę znaleźć.

Z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinek14    0
Gdzieś na forum wrzuciłem instrukcje napraw do C360-3P poszukaj na pewno ci się przyda :(

Właśnie znalazłem wielkie dzięki za tą instrukcje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ufosi    0

Witam bardzo ciężko chodzi mi sprzęgło w ciągniku takim jak w temacie, otóż dużo ciągnikiem jeździ mój syn ale ledwo wciska sprzęgło a ma dopiero 13 lat a jak każdy wie sprzęgło czasem trzeba bardzo nagle wcisnąć i z tym może być problem. Więc chciałbym coś zrobić żeby to sprzęgło chodziło lżej, wiecie jak to zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edzio    1
Witam bardzo ciężko chodzi mi sprzęgło w ciągniku takim jak w temacie, otóż dużo ciągnikiem jeździ mój syn ale ledwo wciska sprzęgło a ma dopiero 13 lat a jak każdy wie sprzęgło czasem trzeba bardzo nagle wcisnąć i z tym może być problem. Więc chciałbym coś zrobić żeby to sprzęgło chodziło lżej, wiecie jak to zrobić?

 

 

niestety u mnie też cienżko chodzi chyba nieda rady taka konstrukcja Polska.pozdro


moje filmiki you tube

mtz82 +bury2.5
http://pl.youtube.com/watch?v=rD01sQvTx3Q
miłego oglądania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg93    4

Ja mam przerobione na łańcuch zamiast tego pręta i dużo lżej sie wciska.


Ursus & JD Rulezzzz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez borsuk1891
      Witam wszystkich.Potrzebuję docisk sprzęgła i tarczę sprzęgła do Case 923. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć . Może ktoś pomoże. Z góry dziękuję.
       
    • Przez Mares
      Witam. Chciałbym kupić sprzęgło przeciążeniowe do rębaka. Producent podaje, że zalecana moc ciągnika powinna wynosić 35kM i sprzęgło przeciążeniowe powinno mieć wartość 1000Nm. Na forum znalazłem temat w jaki sposób można wyliczyć wartość w Nm wałka wom w ciągniku. I w moim przypadku wychodzi tak:
      W ciągniku maksymalny moment obrotowy silnika wynosi 160Nm przy 1500obr/min.
      I teraz 1500:540=2,77
      160x2,77=443Nm Tyle wynosi u mnie w ciągniku moment obrotowy wałka WOM.
      Czyli, żeby nie uszkodzić czegoś w ciągniku powinienem zastosować sprzęgło wom o wartości mniejszej niż 443Nm ? Bo jak wstawię sprzęgło 1000Nm to ciągnik po prostu zdechnie, ponieważ nie będzie miał takiej siły, żeby zadziałało sprzęgło ? 
      Mam zamiar kupić sprzęgło przeciążeniowe cierne, myślę, że to by był najlepszy wybór. Czekam na odpowiedź kogoś kto się w tym orientuje.
      A obliczenia wziąłem z tego tematu:
       
    • Przez robertrolnik27
      Witam, rok temu wymieniałem sprzęgło w zetorze forterra 11441 teraz czuje że się ślizga jaka może byc tego przyczyna? Nie ma tam żadnej regulacji? 
    • Przez lukasztusin123
      Witam kupiłem zetora 8145 w którym ciężko ze zgrzytem wchodziły biegi oraz ciągnęło sprzęgło.
      po rozjechaniu Wymieniłem : Słoneczko, piasta napędu WOM, tarcza dociskowa była nowa i w bdb stanie więc zostawiłem, tarcza sprzęgła nowa, koło zamachowe było już nowe i w bdb stanie, łożysko oporowe zmieniłem na nowe wyższe 45mm, nowa tuleja wyciskowa + nowe widełki i cięgło regulacyjne. piaste WOM i tarczę sprzęgła założyłem na 100% dobrze (tarcze krótszą piastą w stronę skrzyni. Po zjechaniu jest tak samo co przed "naprawą".
      Zrobiłem pomiary i po wciśnięciu pedału sprzęgła łożysko oporowe pracuje max 10.5mm, natomiast skręciłem na wierzchu docisk z tarczą do koła zamochowego i po wciskaniu prasą hydrauliczną tarcza zwalnia się przy 13-14mm wciskając słoneczko. stara tarcza była zwykła pełna i tutaj pytanie czy w docisku typu słoneczko nie powinna znajdować  się 6ramienna tarcza ceramiczna? czy to może być problemem złego wysprzęglania tarczy?
    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.