DjFarmerr

Members
  • Ilość treści

    1456
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez DjFarmerr

  1. DjFarmerr

    dobudowa obory

    A po co miał burzyć? Też tak dobudowalem obore Ale wyburzylem ścianę i mam 2 rzędy głowami do siebie . masz gdzies foto jak Ci to wyszlo?
  2. DjFarmerr

    dobudowa obory

    Wolnostanowiskowa czy uwieziowa? co bedziesz kladl na dach? Wolnostanowiskowa czy uwieziowa? co bedziesz kladl na dach? Wolnostanowiskowa czy uwieziowa? co bedziesz kladl na dach?
  3. Piekny sprzecior. Jaka cena? Piekny sprzecior. Jaka cena? Piekny sprzecior. Jaka cena? Piekny sprzecior. Jaka cena?
  4. Chodzi mi pod względem hałasu na zewnatrz. Nie wiem przez co tak wyją. Czy to skrzynia czy co? Poza tym mocne fajne maszyny.
  5. Powiem Ci ze o mojego tez sie obawiam w duze mrozy bo juz nie kreci tak jak byl nowy. Skrzynia 40ka fajna sprawa chociaz droga ktora jezdze nawet 30 nie idzie jechac
  6. teraz juz sie nie cieszysz ze swojego ? oczywiście, że się ciesze :) tylko dziś wybrał bym wersje plus z półbiegami. Poza tym jestem bardzo zadowolony. Wcale nie pali duzo i ma super uciąg jak na swoją woielkość. Zwykla proxa az taka glosna nie jest. Najgorsze sa forterry hsxy.
  7. Ja mam 30 niestety. Mnie wyszla z ładowaczem 5 lat temu 160 brutto.
  8. A do ładowacza jaki osprzęt? klima jest? jaka skrzynia?
  9. oo prosze :) ja ze swojego cieszylem sie 5 lat temu :) co masz na wyposazeniu? ile kosztowal z ladowaczem ? zobaczymy ile podrozaly przez 5 lat :)
  10. Ciągnik to Proxima 87km która smigala do tej pory z Opalem 90 ale sprzedalem bo za maly i na zabezpieczeniu kołkowym. Teraz chce z zab. non stop i oczywiscie obrotówka. Pod pług tylko 15ha IV klasy
  11. Panowie co lepiej się sprawdzi na polach zakamienonych? sprezyna w lemkenie czy resory w KV? moze ktos uzytkuje np opala x 110 lub 140? na co zwrocic uwage przy zakupie używanego pluga na takich zabezpieczeniach? interesuje mnie coś typu 3x40/45
  12. Stół paszowy jest na tej samej wysokosci gdzie stoi bydlo czy wyzej?
  13. Ile dales za opryskiwacz? zadowolony z niego?
  14. Ładna proxa tylko czemu dają jeszcze te rozpurki na turze?
  15. DjFarmerr

    Farmtrac 675DT

    Co tak Ci sie oblepiły odkładnie? luzna ziemia czy nie wyslizgane jeszcze?
  16. DjFarmerr

    Lemken Opal 90

    Ja też bede jeszcze obornik woził bo później wiosną nie mozna się pomieścić
  17. DjFarmerr

    Lemken Opal 90

    ja walczę już kilka dni z obornikiem. Musze pomyśleć nad większym rozrzutnikiem...
  18. DjFarmerr

    Lemken Opal 90

    Orka zimowa rozpoczęta. A wy jak daleko jesteście z robotą? obornik rozwieziony?
  19. Na krowy czy opasy? wolnostanowiskowa czy uwięziowa?
  20. DjFarmerr

    Unia + Dziekan Dzik

    Uprawa pod pszenżyto 😊 warunki idealne 😊 nie za sucho nie za mokro 😊
  21. DjFarmerr

    Kverneland + Ursus 914 DL

    Fajna sprawa z wałkami 😊 też myśle nad czymś takim żeby nie używać bron zaraz po orce
  22. DjFarmerr

    Akcja łobornik😣

    Identyczny zestaw pracuje nie daleko mnie 😊
  23. Fajnie mu z tym ładowaczem 😊 kurde u mnie to proxima przy lucerni bez obciążenia z tyłu dupke unosi a 60ka to już w ogole 😀
  24. Z maszynami ubijacie? to w poprzek nie jeździcie? najlepiej wlasnie ubija sie w poprzek 😊
  25. DjFarmerr

    Vicon RV2160

    Proximą bedziesz z tym śmigać? kawał prasy 😊 do ilu cm robi bele?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj