Polecane posty

Gość   
Gość

Bij zabij nie powiem   :P nawet nie że nie chcę, tylko po prostu nie wiem, nie znam tego silnika.     :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Bez problemu można zaślepić.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja widziałem ursusa c330 właśnie z silnikiem 3p i był bez sprężarki, a dolot i spływ były zaślepione :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154
Napisano (edytowany)

zasilanie raczej masz z bloku, bo tam jest ciśnienie, w misce masz spływ

oba bez problemu możesz zaślepić, możesz też kupić kółko pasowe ze sprzęgiełkiem, wtedy będziesz mógł włączyć sprężarkę w razie potrzeby

 

 

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro87    1

Dzięki koledzy za odpowiedzi. 

Do izydor6280 masz rację zasilanie jest z bloku a spływ do misy grawitacyjnie grubym przewodem.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek007    0

witam mam proble ze sprezarka w c 360 wymienlem cylinder tłok pierscienie i głowice i słabo pompuje ma mała wydajnosc nabijam max 4 atm ale musze mocno gazowac z 10 min po podłaczeniu do przyczepy spada do 1 atm i nie moge nabic wiecej układ jest szczelny wszystkiepołaczenia szczelne zawor  dziła prawidłowo prosze o pomoc

i moze ktos mi powiedziec ile czasu i na jakich obrotach silnika pompuje orginalana butle powietrza w c 360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sprawdź szczelność zaworków w głowicy. One najczęściej robią bałagan nawet w nowej. Taka jakość........


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek007    0

ale głowica sprezarki jest nowa i słychachgdy pompuje ten charakterystyczny dzwiek pracy sprezarki a jak sprawdzic szczelnosc głowcy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zatykając palcem króciec ssący, tłoczący nie może zasysać a zatykając tłoczący, ssący nie może dmuchać. Że nowe nie znaczy dobre a głowiczki do sprężarki kiedyś felerne często się trafiały. Wątpię żeby teraz było lepiej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Przy nominalnych obrotach około 90 l/min. Sporo. Kompresor 60-ki do wydajnych nie należy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Musi gdzieś uciekać, jeśli nie słychać to spyla albo na zaworkach, albo na pierścieniach. Nie ma innej możliwości.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek007    0

15 min na 200o obr i nabiło1 atm  jusz  nie wiem co robic wszystko nowe i nie działą rece opadaja 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sprawdź tą głowicę inaczej... w jeden zaworek dmuchaj a w drugi zassij ustami. Jak przepuszcza to ona jest winna.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Na pewno nigdzie nie przepuszcza? Sprawdzałeś regulator ciśnienia? W środku jest gumowy zaworek w kształcie grzybka,czasem jest że ta gumka dobrze nie przystaje do powierzchni i ucieka.U mnie ten zaworek był krzywy nie centrycznie przylegał,wziąłem zamocowałem wiertarkę,wyrównałem powierzchnię.Dałem trochę silikonu  i ponownie użyłem wiertarki przyłożyłem lekko palec żeby zdjąć nadmiar silikonu czarnego i wyrównać powierzchnię.Odkręć śrubę od strony silnik i zobacz.Druga sprawa to czy bolec dobrze odbija w tym regulatorze,odkręć tą boczną śrubę  co masz na widoku przed nosem.Uruchom sprężarkę ustaw na 800 900 obrotyi zobacz.Bo też mialem problem że zaworek był cały czas załączony i ciśnienie uchodziło przez regulator zamiast iść do butli teraz mi przepuszcza na zaworze od sterowania hamulcami przyczepy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek007    0

probowałem układ  na krotko bez odolejaczai i zaworu cisnieniowego i dalej to samo połaczyle te dwie rurki przy zaworze na krotko bez zaworu hamulcowego i dalej nie nabija cisnienia. dotykajac palcem wylotu powietrza ze sprezarki nie jestem wstanie go utrzymac cisnienie jest tak duze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

na 99% winna głowica   te nowe są gówno warte  ja do swojego  jak kupowałem to odrazu w sklepie sprawdzałem to dopiero 7 sztuka okazala się w miarę szczelna   lecz po jakimś czasie  też zaworki zaczęły puszczać 

więc rozebralem  i każda część zaworka poszła na szlifierke do płaszczyzn po wyrownaniu do kupiłem minimalnie twardsze sprezyny i dopiero sprężarka zaczęła pompowac tak jak powinna

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

ustami idzie to sprawdzić  jesli przy tak malym ciśnieniu jest jakaś nieszczelność  to raczej pewne że  po zamontowaniu będzie wariowac

mozna tez zalać rozpuszczalnikiem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrz_    432

Ja z lewej u góry  widzę przewód który powinien być podpięty pod filtr powietrza , bo to raczej jest przewód ssący

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez farmer78lbl
      witam szukam tylny most z dokumentami na c 360 c355 4011 z wojewodztwa lubelskiego w rozsadnej cenie
       
    • Przez Jontek
      Pilnie kupię do TURa do c 4011, C360 łyżkę, wysięgnik, hydraulikę. Mocowanie mam własne. Do 100 km od 63 - 500.
      Cena jak najniższa.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj