Skocz do zawartości

Polecane posty

tumek19    5

Posiadam ursusa c360 3p. Mam zamontowaną w nim sprężarke od stara(foto w dziale wynalazki).

Ale zaczyna się psuc. Przykładając ręke do odolejacza pojawia sie olej.. I to dośc dużo.

Co może byc winne? Prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

od stara??? to co to za sprezarka??? wiem ze jet HS i druga nie wiem nazwy moze masz skladaka to 3p??

 

to chyba tez zalezy od cisnienia oleju mnie tez pluje olejem czasami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Robertos84    5

według mnie są dwie możliwości dostawania sie oleju do powierza ... pierwsze to zaciągnięcie z filtra powietrza ale to nie możliwe w tak dużych ilościach a drugie to z układu smarowania sprężarki co wg mnie jest bardziej prawdopodobne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tumek19    5

Licze że to pierścienie.... ale nie mam pojęcia skąd je dostac. albo chociaż ich wymiary...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

katalog czesci od 360-3p i bedziesz wiezial wszystko jak od stara to nieznajdziesz sorki niezauwazylem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    4

Model sprężarki to chyba HS 19-nie jestem pewny.

Co do pierścieni to w sklepie z częściami do ciężarówek typu star itp muszą być :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    4

Tylko że nowa oryginalna będzie kosztować z 800zł :)

Rozbierz tą co jest i ją najpierw sprawdź, jeśli to pierścienie to koszt będzie niewielki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1458

Sprezarka orginalna w 3p to hs22, żal kupywać nowej juz lepiej wymien te pierścienie ,albo skombinuj taką sama jak masz i ją załóż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tumek19    5

ale to nie jest oryginalna od 3p. oryginalna jest do d**y. Wysiada szybko.... a ta od stara jest mocniejsza....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanik99    2

mam problem urwała mi się dźwignia włączająca sprężarkę podczas transportu silnika na przyczepce z remontu kapitalnego. Problem zauważony dopiero po skręceniu całości i mam pytanie czy tą dźwignię da się wymienić odkrecając samą sprężarkę, czy konieczne jest jakieś większa robota. w takim wypadku coś bym próbował do tego dospawac, ale zawsze jest lepiej wymienić na nowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

Do wymiany tej dźwigni o ile jest to ta pozioma jest wymagane zdjęcie przedniej pokrywy kadłuba silnika. Nie pamiętam dokładnie czy wystarczy Ci miejsca na to po ściągnięciu cylindra sprężarki ale bez tego się nie obejdzie więc spróbuj najpierw odkręcić te cztery szpilki i spróbować wyjąć tą dźwignię bez zdejmowania pokrywy. Jeśli się nie uda to i tak będziesz musiał ściągnąć pokrywę.

Najprościej będzie zobaczyć w katalogu przed rozpoczęciem rozbierania jak to jest złożone i zabezpieczone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

do wymiany tej dzwigienki musisz ściągnąć cylinderek i głowiczke spreżarki i po odkręceniu bodajże srubki m6 dzwigienka wyjdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanik99    2

dzieki za odpowiedź. zobacze jutro i sie okaże, chociaż ciezko to widze bo w c-360 normą jest że aby wymienić drobną część trzeba rozkręcić pół ciągnika, ale miejmy nadzieje że bedzie ok. pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanik99    2

oj było ciężko :) Sprawa jest do zrobienia jak najbardziej, ale jest kilka problemów, u mnie po ściągnięciu cylindra i wciśnięciu na maksa tej urwanej dźwigni, dostęp do sruby która jest wkręcona w wodzik i trzyma dźwignię nieruchomo był bardzo utrudniony. Wyglądało to tak jakby ktoś nie pomyslał za bardzo przy konstuowaniu w.w. elementów.W bloku jest takie jakby podtłoczenie w którym przy maksymalnym wciśnięciu dźwigni powinna się znaleźc śruba, i można było wsadzic jakiś klucz nasadowy. u mnie nie było tak do końca, bo sruba w polowie byla widoczna a w polowie chowala sie pod blokiem. trzeba było zniszczyć klucz płaski poprzez ugięcie go do kąta 90 stopni żeby odkręcić nakrętke kontrującą i później naprawde gimnastykowac się ze srubokrętem żeby odkręcić tą śrubę milimetr po milimetrze. Ale sie udało. Później był problem z wybiciem starej dźwigni, bo za cholerę nie chciała się wysuwać przy pomocy srubokręta, oczywiście ładnie by wyszła jakbym z zewnątrz mógł nią poruszać wokół własnej osi, ale była urwana w taki sposób ze nie było to możliwe. ale w końcu pop jakichś 2 godzinkach zabawy śrubokretami udało mi się to wysunąc. Teraz mam nadzieje ze dobrze dokręciłem tą srubke trzymającą dźwignię, co było podobnym wyzwaniem jak jej odkręcenie i nie zrobi mi jakiegoś bęc i nie pójdzie w tryby.

 

Aha po odkręceniu tej srubki był jeszcze taki problem że ona się ruszała we wszystkie strony i istniało ryzyko że spadnie w otchłań, a nie było mozliwościjej wyciągniecia, gdyż przeszkadzał blok. Takze wymiana tej dzwigni napsuła mi troche nerwów i kilka razy myślałem żeby skręcić to spowrotem jak było, zeby sobie bidy nie narobić, na szczęście sie udało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

to mogło tak być ze ta dzwigienka jakaś lewa była bo ja jak przy swojej robiłem to tak jak wspomniałem cylinderek w górę srubeczka i wychodziło bez problemu i teraz znowu muszę rozebrać spręzarke bo coś mi własnie ten zatrzask nawalił i na wysokich obrotach sama sie wyłancza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanik99    2

to nie kwestia dźwigni bo po założeniu nowej było to samo, albo wodzik w którym wkręcona jest śrubka ma wywierconą dziurkę nie tam gdzie trzeba ( tzn za bardzo w kierunku kabiny) , albo w blok jest nieodpowiednio wyprofilowany, ale to raczej bym wykluczył, stawiam na wodzik

 

a co do twojej kwestii to mysle ze to zabezpieczenie ze spręzynką nie trzyma, opisz problem dokladniej. tzn czy przy wysokich obrotach dźwignia się cofa sama, czy dźwignia zostaje wciśnięta a sprężarka nie działa. i wtedy oznaczało by to ze własnie ta śrubka mocująca dzwignię do wodzika wypadła, ale wtedy cięzko by było nawet właczyć sprężarkę, a z twojego posta wynika że to mozesz zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

no przy włączonej sprezarce na niskich obrotach chodzi ładnie ale tak jak z przyczepami jezdze to z początku chodzi ładnie po przejechaniu paru kilometrów dzwigienka się cofa w stronę pompy wtryskowej i słuchać taki żegot tak jakbyś prubował ją właczyć na wysokich obrotach jeszcze tego nie rozebrałem ale myślę ze albo zatrzask słabo trzyma albo dzwigienka sie już wyrobiła . A jesli chodzi o twoją sprawę to może być tak jak mówisz może być jakoś dziwnie blok odlany bo ja to robiłem przy swojej to nie miałem problemy i tak jak ci napisałem zeby zdjąć cylinderek o głowiczkę tak i ja u siebie robiłem i nie było z tym takiej motki jak u ciebie co opisywałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adeq15    6

Witam planuje zrobic remont sprężarki w 60tce chcem wymienic tłoczek pierscienie cylinderek i głowiczke i jak to wymienie to musi mi sie dotrzec sprężarke ?? jesli tak to w jaki sposób i przez ile motogodzin ??

 

Za odp z góry dziękuj Pozdrawiam Adeq15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Gdy kupowałeś nowy ciągnik to przeprowadzałeś docieranie sprężarki? Silniki docierało się a sprężarka zazwyczaj pracowała okazjonalnie i tak samo zrób, czyli włączaj jak trzeba i nie wykorzystuj max obrotów niech na początku ma trochę lżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adeq15    6

aha a przez ile mth musze docierac sprężarke?? bo silnik dłuzej sie będzie docierał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hedonity    0

Z moich doświadczeń wynika, że po prostu podkręć samą końcówkę do pompowania - wtedy powietrze ma gdzie wylecieć i włączyć sprężarkę. Jeździć - będzie chodziła bez obciążenia, pierścienie się ułożą, tuleja wygładzi i potem "do roboty" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×