Jontek

Members
  • Ilość treści

    119
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

4 obserwujących

O Jontek

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

825 wyświetleń profilu
  1. Przy piaskowaniu pełna zgoda, ale skłaniam się bardziej ku śrutowaniu, które jest dużo agresywniejsze... Więc chyba poprzykręcam jakieś blachy i we wszystkie gwinty powkręcam śruby. Niestety dopiero za miesiąc - teraz leżę i rehabilituję się po bliskim spotkaniu z ortopedą. A jaki gatunek farby? Po prostu lakier samochodowy? Jaki? Akryl? I jednak kolor mnie interesuje.
  2. Docelowo cały. ale etapami.
  3. PS Podzwoniłem, i dziś wspornik przyszedł. Przed montażem chcę go wyczyścić i pomalować - stąd pytania: Waszym zdaniem do śrutowania/piaskowania zabezpieczać powierzchnie które nigdy nie były malowane/powierzchnie styku z innymi częściami ciągnika? Jaką farbę polecacie (ja jestem miłośnikiem chlorokauczuku, ale to chyba nie w tym zastosowaniu). No i jaki kolor - odcień będzie bliski oryginałowi? Najlepiej numerem RAL.
  4. Pilnie kupię do TURa do c 4011, C360 łyżkę, wysięgnik, hydraulikę. Mocowanie mam własne. Do 100 km od 63 - 500. Cena jak najniższa.
  5. U mnie nie ma intensywnego używania, a za komfort (jeśli rzeczywiście się poprawia) mógłbym zapłacić. Tyle, że za oś wołają 250 i na dzień dobry pewnie wszystkie bebechy - to już robi się za dużo na raz, zwłaszcza że czeka mnie wymiana pompy wtryskowej.
  6. Dzięki, widziałem te ogłoszenia ale nie byłem pewien czy o to mam pytać. Teraz wiem i dziś podzwonię. Widziałem jeszcze miękką oś i też mnie korci...
  7. No to może ktoś, coś? Leży u kogoś i zawadza? Albo ktoś podrzuci namiary z netu, bo sam nie mogę znaleźć...
  8. Witam po bardzo długiej nieobecności. Traktor przez ten czas robił swoje, ja robiłem swoje i w sumie niewiele przy traktorze. Teraz dojrzewa następna porcja robót. Dlatego pytanie: zamierzam zakupić i wymienić wspornik osi i w opisach znajduję że do osi płaskiej lub okrągłej. To do jakiej kupić? Przepraszam za naiwne pytania ale nie ogarniam "branżowego języka". Zawsze myślałem, że wspornik do 60 i już.
  9. Ok, wszystko rozumiem. Na mijaniu zaworów znalazłem GMP i jest on powyżej znaków wtrysku, mniej więcej w takiej odległości jak na zdjęciach i filmiku. A początek wtrysku jest - mniej więcej w połowie między znakami a znalezionym przeze mnie GMP. Czyli albo pompa źle zamocowana albo przestawione koło lub wałek na rozrządzie. A pomysł z przemierzeniem całkiem fajny - ktoś pomoże?
  10. Dzięki, obejżałem ten filmik zanim się zabrałem za robotę. Powyżej edytowałem post. Znaków GMP niet, znaki początku wtrysku ok, wtrysk dużo za późny i brak możliwości regulacji.
  11. To idę dalej patrzeć. Na pewno mam te dwie od kąta wtrysku, GMP nie zauważyłem jak dotąd. EDIT Ewidentnie znaków GMP nie ma. Ale z mijania się zaworów wynika, że znaki początku wtrysku są prawidłowo. Czyli albo przestawiona pompa, albo któreś z kół rozrządu. Nic, zmienię pompę zasilającą, i zobaczę czy pompa wtryskowa jest prawidłowo zamocowana.
  12. Błędne ustawienie kąta wtrysku to takie moje przypuszczenie, nie mam jeszcze pewności, że jest źle. Szukałem znaku GMP na kole i jedyne co znalazłem, to dość regularne "wyszczerbienie" na krawędzi koła zamachowego. Nie jestem pewien czy to znak. Ma ktoś foto lub link do foto jak powinien ten znak wyglądać?
  13. Właśnie wróciłem z warsztatu. Niestety stawiam na pompę. Nie wiem tylko czy wtryskową, czy zasilającą. Objawy: pierwsze kilka - kilkanaście obrotów silnika pompa nie podaje paliwa. Potem przez chwilę lecą bardzo drobne bąbelki powietrza. A z rurki przelewowej oleju od czasu do czasu leje ropa po stanięciu na pochyłości i zgaszeniu silnika. PS silnik jest od C355. Ciekawostka, że silnik zapala nawet na trzy cylindry i całkiem fajnie pracuje. A z udoskonaleń - założyłem wycieraczkę szyby przedniej, bo ciężko się jeździło przy opadach śniegu czy deszczu.
  14. To co? Warto zdjąć pompę i obejrzeć? Czytałem o wyrobionym wpuście (ale to od strony rozrządu). Jakoś nie chcę rozjeżdrzać przodu w tym roku... Podobno jeszcze tulejka sprzęgłowa pompy moż być od innego ciągnika? Obecnie pompa jest maksymalnie na blok i efekty... Jutro zrobię filmik ja to odpalanie wygląda.
  15. Było trochę innych problemów w zyciu, a i zimy nie było ostrej, to zaniedbałem prace przy ciągniku. Teraz wymieniłem filtry palwa (zwłaszcza wstępny,bo ciekł), pompkę ręczną bo ciekła jak głupia. Ogólnie duża poprawa, silnik "chce" zaskoczyć bardzo szybko, tylko jakby "brakowało" obrotów. Jak już zaskoczy to też na początku trzyma jakieś 800 - 1000 obrotów i dopiero po 5 - 10 sekundach wchodzi na wyższe. A ustawienie nie jest takie ksiązkowe. Paliwo zaczyna się podnosić gdy cechy na kole przejdą jakieś pięć cm poniżej cechy na obudowie, i brakuje zakresu regulacji na pompie by to zniwelować. Możliwe, że silnik w ogóle zapala przy takim opóźnieniu? i jak przywrócić możliwość regulacji? Rozrząd? Pompa? Od czego zacząć sprawdzanie, aby uniknąć zbędnych wydatków i straty czasu?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.