galoni

Wspomaganie na orbitrol MTZ-82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
andrev1822    1

Witam

Wie ktoś może gdzie można dostać w Polsce taki zestaw wspomagania do mtz z napędem?

 

12221.jpg

Edytowano przez andrev1822

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

Znalazłem to na jakiejś ruskiej stronce z częściami na pl wychodzi okolo 1300zł cały ten zestawik ze zdjęcia. a masz może nr?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

Tylko po co ci taki zestaw  jak pozbędziesz się kolumny to zbiornik oleju możesz zrobić albo dopiać się do dużego zbiornika a sam orbitrol dać pod kierownice pozbywając się wszelkich luzów. A do tego to jeszcze potrzebny ci zawór blokady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1
1 godzinę temu, jonkszi napisał:

Tylko po co ci taki zestaw  jak pozbędziesz się kolumny to zbiornik oleju możesz zrobić albo dopiać się do dużego zbiornika a sam orbitrol dać pod kierownice pozbywając się wszelkich luzów. A do tego to jeszcze potrzebny ci zawór blokady.

a pod główny zbiornik w które przewody się podpiąć? powrót?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

Zasilanie ja dałem z bocznych blaszek co oryginalnie są wyjścia z przodu hydrauliczne i w blasze dałem dużo dziurę ważne żeby pompa miała dobre zasilanie ale nie musisz dawać zakuwanego węża. A powrót to u góry na deklu(od powrotu; na upartego możesz zrobić powrót z blaszki z drugiej strony to taka druga opcja)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Nie rozumiem, o jakie blaszki chodzi? Jak dałeś zasilanie z wyjścia hydraulicznego?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373
Po bokach zbiornika hydrauliki tam gdzie są przykręcone wyjścia hydrauliki zewnętrznej są otwory zaślepione kwadratowymi blaszkami na 4 śruby. Kolega zrobił w tej blaszce otwór i podłączył zasilanie do pompy wspomagania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

To jak tam jest na stałe zasilanie?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

Do wspomagania musisz mieć na stałe bo jak inaczej ?

Tylko bez kolumny to brak blokady automatycznej a możesz jeszcze z powrotu orbirtola dać zawór blokady od belarusów albo zrobić na powietrze- ale wtedy jest zwykła blokada.

Edytowano przez jonkszi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Trochę bym się bał mechanicznego załączania. Przy hydraulicznym jednak w razie czego tarczki puszczą i nic nie rozerwie a tu nie ma żadnego bezpiecznika. Powieś mu ciężką obrotówkę i niech się nie rozłączy na uwrotach.

  • Confused 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Z obrotówką na uwrociach nic mu nie będzie. Po prostu nie skręcisz i tyle. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Jak dobrze dociąży przód, to coś musi puścić...  No ale ruska fantazja nie zna granic...

Tutaj na pewno pozbył się luzów...

screenshot2016-05-09-10-58-45_0.thumb.jpg.3d308aedeac974c4f64804bbedb3a947.jpg


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Lubisz te ruskie fora :-) Tam tez się udzielasz czy tylko obserwujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825
Napisano (edytowany)

Z obrotówką z tyłu  trzeba by ponad pół tony powiesić żeby przód nie skręcił a blokadę uszkodził. Wspomaganie z niebieskim zbiornikiem jest na olx. 

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Ja wpadam na fermera tylko jak coś potrzebuję, lub dla inspiracji. Tam tematy mają po ponad 100 stron i gadają o pierdołach. Inny klimat.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He he na tele pisałem tekstu nie sprawdziłem. Kuźwa i sam nie wiem o co mi chodziło... 

  • Haha 1

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Pokaż mi ten zbiornik, bo nie widziałem na olx.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

A mam pytanko czytałem gdzieś tu ale już nie wiem gdzie dokładnie już na której stronie. Czy można dołożyć sam siłownik do serwa oryginalnego? Zniweluje to luzy a czy bedzie się lżej kręciło? no i wktóre przewody wpiąć się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Można i chyba Mani tak zrobił. Na pewno usuniesz  luzy na zębatce siłownika w serwie, ślimaku i ślimacznicy. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

@jonkszi a czy to nie Ty na którejś stronie pisałeś o wstawieniu siłownika z ltz t40 ?  Siłownik jak z mocowaniem tego i dobre rozwiązanie bo wtedy odchodzi spawanie wspornika siłownika do osi i przerobienie głowiczek do tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Głównie chodzi o to by hydraulika trzymała bezpośrednio koła, a nie zębatki.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj