Skocz do zawartości

jonkszi

Members
  • Postów

    955
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

7 obserwujących

O jonkszi

  • Urodziny 03/30/1993

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Opatów, Świętokrzyskie
  • Zainteresowania
    KPK KUMURUN,, Gniotsa nie złamiotsa"
    Technika rolnicza i nie tylko.

Ostatnie wizyty

8871 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jonkszi

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

66

Reputacja

  1. Jak ma większa średnice ruchu obrotowego czopów przy turbo może wał ukręcić. Jeśli tłok będzie miał większy ruch to stopień sprężania wzrośnie a przydałoby się chyba mniejsze.
  2. Jak masz głowice z komorami wirowymi to nie. Wał bez przeciwag do turbo tez nie bardzo no i sam wymiar tuleji i skok z korbowodem.
  3. Tuleja tłok nie wiem ale pierscienie gmp(najgorsze). Najgorsze to mnie denerwuje wiosną robiłem wtryski i pompę(pompiarz stwierdził ze nie powinien w takim stanie w ogóle zapalić) teraz głowice bo zawory powpadały wymieniłem pierścienie(żyletki) tuleje trochę progu(ojciec stwierdził że będzie źyć) 3 h pochodził na sucho do pługa na 2 skiby 3 z reduktorem gazu żeby miał lekko 100 m i woda z tłumnika wiadrami. Myśleliśmy że głowica pękła ale tuleje . Panewki za 60 dych h1 niby oryginalne nie pasują a u Kisiela za 35 zł w czerwonym pudelku są dobre(h1). Najgorsze to jest to że ruskiego nie pokazuje jak mu cos dolega orałem na cieżkiej glinie 4-5 a nawet dawał radę trawę sianą na 6(obrotówką)
  4. Wymieniłem komplety ale znowu mnie zamurowało sworznie bez grzania cieżkawo ale weszły reką,co to jest ! Panewki na h1 nowe słabo skrecone tak na razie wał nie idzie przekrecić(takie jak stare)
  5. Ważnego nic- korbowody załozyłeś pod 105 km czy tak żeby był zapas. https://allegro.pl/oferta/atego-i-815-4-2-112kw-152km-turbina-53169707111-7881228072 ciekawe jak ruski by chodził na takim modelu turbiny(nie na tej konkretnej)
  6. Ale do turbo 2 zestawy sa krotkie a 2 zestawy normalne i 4 zestawy sa do mmz 245 do silnka turbo.
  7. Lepiej kupiłem zestawy i wszystkie są na 4 pierścienie do turbo tłoki- ale dwie tuleje w zestawie są krótkie(koloru czarnego) a dwie długie jak stare ale są czarnobiałe(stalowe) róznica z 1cm może 1,5 jutro jadę wymienić na jeden rodzaj. I są motordetala i na pudełkach oznaczenie takie same co do literki.
  8. na jakie dłuższe jak tłok z w gorze jest na styk(nie na darmo są schowane zawory).
  9. Tuleje nie są krótsze(na 3 są krótsze) tylko martwi mnie najbardziej stopien na 16;1 a na turbo 15;1 i chodzi zeby się nie zatarło a jak była by trochę mniejsza kompresja to bym przeżył bo i tak mu nie dam czadu bo musi się teraz 50h musi się układać.
  10. Można chwilowo założyć zestawy naprawcze silnika od d 245(turbo) bez zakładania turbo- tuleje mnie popękały i muszę zmienić zestawy. A potem założył turbo. Prosiłbym o szybką odpowiedź.
  11. Czy zestaw naprawczy(tłok tuleja) od turba może na razie chodzić bez turbo, tuleje popekały(i pasuje całe zestawy wrzucic a na samo turbo bardzo groszem nie śmierdze).
  12. Grill maski z czego dobrałes ?
  13. Dałem sobie spokój z rotacja zawiozłem pompę z wtryskami na sprawdzenie. Pompiarz(inny niz zawsze- polecany) na szybko sprawdził dwa wtryski i pytał się czy w ogóle ciągnik na tym chodził(nie wiem czy można powiedzieć ze się lały czy fontanna) to i pewnie pompa będzie koszmar . To jak spadnie mi po takim remoncie porządnym spalanie konkretnie to rotacja nie jest tego warta.
  14. Ale jak z mocą bo w ostatnim poscie w linku twoim pisze ze spalanie mniejsze ale mniejsza moc. I czy pompe robił pod ltz czy mtz. (na dawce)
  15. Jest sens zakładania takiej pompy do mtz https://allegro.pl/oferta/pompa-wtryskowa-ltz-oryginal-541111004-50-8261016713?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czescimaszyn_pla_czesci_do_maszyn&ev_adgr=Części+do+maszyn&gclid=EAIaIQobChMIpaWfrbWD5wIVBs-yCh3FpARyEAYYBCABEgK5QfD_BwE . Ciekawi mnie czy ta pompa jest coś warta i czy by spalanie spadło ? Facet pisze ze w opisie ze z turbo ze stara daje 140 km Na mało nie wyglada.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v