tvt

zetor 7540 8540 9540 10540

Polecane posty

tvt    0

proszę o jakies zdanie na temat tej serii

post-2147-1180552218_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Seria UR III. Podobno nad tą serią prace zaczęto już ok. 1980 po przeniesieniu produkcji ciągników ciężkich (crystal) z Brna do Martina (na słowacji). Prace przyhamowały z powodów finansowych. Dzisiaj ich następcami jest seria forterra. Pochodne ich silników występują również w proximie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abuk14    1

Kumpel mi wyszukał 7540 z Turem.

Jak wygląda spalanie??

Jak z awaryjnością??

Czy ogólnie nadaje się do Ładowacza czołowego ??

Kosztuje 65000 zł, warto??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W naszej Wiki jest trochę o tej serii. To praktycznie to samo co Forterra, tylko, że ładniejsza :D (jak dla mnie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

Mi tez się podobają te ciągniki znajomy ma od roku 9540 na bodajże 40ha dał za niego 56tys z 1996roku jak narazie spisuje sie bezawaryjnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy007    0

Też interesuje mnie ta seria szczególnie 10540. Nie są one starymi maszynami i komfort już nie najgorszy. Ogólnie mi się bardzo podobają ale też mnie interesuje spalanie, awaryjność itp.


Zetor Proxima 110 Power
New Holland T5.105+TUR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    78

moim zdanie wogóle zetory jako marka sa mało awaryjne, a seria 7540 8540 9540 10540 to sa dobre ciagniki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    68

Mnie się te zetory podobają, twarde sztuki...jak chcecie się czegoś o nich dowidzieć to poczytajcie komentarze pod zdjęciami tych zetorów... :D:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abuk14    1

Sam nie wiem, bo ten 7540 jest z 94 roku. Silniczek ogólnie ładnie chodzi, ale przedni naped ma luzy, wspomaganie takie sobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    78

no ale ile ma mth i przy czym pracował

Edytowano przez wsk125ccm
Cyt. poprzedniego posta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abuk14    1

Ma chyba 6500 mth, a przynajmniej na liczniku. Od nowości w Polsce. Klika lat pracuje z Turem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lena    0

Kolega miał 10540 przez 2 lata zrobił nim 2600 mtg. Miał przy nim tura .Najczęstsze awarie to pompy hamulcowe i sprzęgłowa(robił 3 razy) Raz pękł krzyżak w przednim moście ,robił też sprzęgło i raz ukręcił się wałek napędu pompy hydraulicznej.Jak go sprzedawał to na liczniku miał 4500 mtg Moim zdaniem to dobra maszyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorPower    0

jak widac ja mam 10540 mam od nowosci tzn od 97r i jak narazie nic mi sie złego w nim nie działo praktycznie zadnych awari, chyba powazniejsza wada tej seri jest to ze przy nizszych temperaturach cięzko zapalaja ale ja sobie w tym roku założyłem grzałke w blok i gitara! a sasiad ma 9540 z 93r kupił go rok temu i tez jest zadowolony, a wczesniej miał chyba 912 i mowi ze ten 9540 spla mu mniej od tamtego , niewiem czy to prawda


zetor 7211  zetor 10540  zetor 11441  zetor 18345  XTZ T-150K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid777    0

Mam pytanie odnośnie skrzyni biegów bo w zetorze (8540) jest tabliczka 1,2,3,R i co dalej czy on ma tylko 3 biegi :D a jeśli nie to jak zmienic zakres? Bo u mnie w 7211 to jest taka wajcha obok włącznika wom żeby przełączyc na polowe :D

Prosze o odpowiedzi :D


“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek    5

na każdym biegu ma trzy biegi zmieniane bez sprzęgła i reduktor na tzw. polowe, czyli 3*3*2=18 do przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek    5

na każdym biegu ma trzy biegi zmieniane bez sprzęgła i reduktor na tzw. polowe, czyli 3*3*2=18 do przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Odświerzam temat jeśli można ?

Ja mam 9540 od 7 lat i ciągnik jest super poprostu z 4 obrotowo o szerokości 180cm pali na 1h 14 litrów! bardzo mało według mnie bo miałem już kilka innych firm ciągników i wiem jak palą inne firmy. Jeszcze nie miałem przypadku żeby mu siły zabrakło. Nie zepsuł się ani razu odkąd go mam. Ciągnik jest bardzo mocny i ma mocny podnośnik i bardzo dobrą hydraulikę jak na tamte czasy. A teraz Forterry i Proximy się wzorujo na tych silnikach co były w nich.

Ale teraz go sprzedaje :P bo trzeba mi coś mniejszego z ładowaczem.


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek4312    0

ja mam zetora 9540 2 lata i niemoge złego słowa powiedzię o tym traktorze :D


Zapalniczka- 2 zł
Benzyna- 50 zł
Widok palącej się szkoły- bezcenne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel6485    242

Ja tez mam 10540 od nowosci czyli od 98r ma na zekarku 5600mtg naprawde maszyna godna polecenia ale powiem jedno ze lubi paliwo..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

może zetory lubią wypić może nie ale fakt faktem lubią ciężką robotę :) twarde sprzęty, sąsiad ma 10540 maszyna nie do zajechania a on ( znaczy pracownicy)już zajechali NH tm165 i zetora 7341 a tamten się nie dał :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel6485    242

Zgodze sie z Toba naprawde Nie wiem czy to ta seria czy mi sie taki trafił ale jak na razie to jest super wytrzymały.... i oby tak dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

Ogólnie to zetory mają najlepszy stosunek ceny do jakości i potrafią robotę zrobić, przykładowo jechałem forterrą 10641 ( a to prawie to samo co Twoja seria) z ładunkiem 34 tony netto na wiadukt a gościu za mną nowym MF 130 koni, ja tylko jeden bieg w dół przed samą górką i dalej w piec i się zdziwił że zetor taki mocny, myślał że spuchnę pod tą górkę, zetor go pozytywnie zaskoczył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymons    0

mój sąsiad ma zetora 9540 i pracuje nim na usługach:

-koszenie

-zgrabywanie

-oranie itp.

jeszcze na swoim gospodarstwie i w lesie pracuje

pracowałem z sąsiadem tym ciągnikiem tydzień

jest praktycznie nie do zajechania

naprawdę go polecam

pozdro <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj