Skocz do zawartości
tvt

zetor 7540 8540 9540 10540

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

tvt    0

proszę o jakies zdanie na temat tej serii

post-2147-1180552218_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

adikpl1    179

Seria UR III. Podobno nad tą serią prace zaczęto już ok. 1980 po przeniesieniu produkcji ciągników ciężkich (crystal) z Brna do Martina (na słowacji). Prace przyhamowały z powodów finansowych. Dzisiaj ich następcami jest seria forterra. Pochodne ich silników występują również w proximie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

abuk14    1

Kumpel mi wyszukał 7540 z Turem.

Jak wygląda spalanie??

Jak z awaryjnością??

Czy ogólnie nadaje się do Ładowacza czołowego ??

Kosztuje 65000 zł, warto??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W naszej Wiki jest trochę o tej serii. To praktycznie to samo co Forterra, tylko, że ładniejsza :D (jak dla mnie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kamyk514    0

Mi tez się podobają te ciągniki znajomy ma od roku 9540 na bodajże 40ha dał za niego 56tys z 1996roku jak narazie spisuje sie bezawaryjnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cichy007    0

Też interesuje mnie ta seria szczególnie 10540. Nie są one starymi maszynami i komfort już nie najgorszy. Ogólnie mi się bardzo podobają ale też mnie interesuje spalanie, awaryjność itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomekzet    38

moim zdanie wogóle zetory jako marka sa mało awaryjne, a seria 7540 8540 9540 10540 to sa dobre ciagniki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


MarcinPykuS    62

Mnie się te zetory podobają, twarde sztuki...jak chcecie się czegoś o nich dowidzieć to poczytajcie komentarze pod zdjęciami tych zetorów... :D:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

abuk14    1

Sam nie wiem, bo ten 7540 jest z 94 roku. Silniczek ogólnie ładnie chodzi, ale przedni naped ma luzy, wspomaganie takie sobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomekzet    38

no ale ile ma mth i przy czym pracował

Edytowano przez wsk125ccm
Cyt. poprzedniego posta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

abuk14    1

Ma chyba 6500 mth, a przynajmniej na liczniku. Od nowości w Polsce. Klika lat pracuje z Turem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lena    0

Kolega miał 10540 przez 2 lata zrobił nim 2600 mtg. Miał przy nim tura .Najczęstsze awarie to pompy hamulcowe i sprzęgłowa(robił 3 razy) Raz pękł krzyżak w przednim moście ,robił też sprzęgło i raz ukręcił się wałek napędu pompy hydraulicznej.Jak go sprzedawał to na liczniku miał 4500 mtg Moim zdaniem to dobra maszyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ZetorPower    0

jak widac ja mam 10540 mam od nowosci tzn od 97r i jak narazie nic mi sie złego w nim nie działo praktycznie zadnych awari, chyba powazniejsza wada tej seri jest to ze przy nizszych temperaturach cięzko zapalaja ale ja sobie w tym roku założyłem grzałke w blok i gitara! a sasiad ma 9540 z 93r kupił go rok temu i tez jest zadowolony, a wczesniej miał chyba 912 i mowi ze ten 9540 spla mu mniej od tamtego , niewiem czy to prawda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dawid777    0

Mam pytanie odnośnie skrzyni biegów bo w zetorze (8540) jest tabliczka 1,2,3,R i co dalej czy on ma tylko 3 biegi :D a jeśli nie to jak zmienic zakres? Bo u mnie w 7211 to jest taka wajcha obok włącznika wom żeby przełączyc na polowe :D

Prosze o odpowiedzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek    5

na każdym biegu ma trzy biegi zmieniane bez sprzęgła i reduktor na tzw. polowe, czyli 3*3*2=18 do przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek    5

na każdym biegu ma trzy biegi zmieniane bez sprzęgła i reduktor na tzw. polowe, czyli 3*3*2=18 do przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gago    0

Odświerzam temat jeśli można ?

Ja mam 9540 od 7 lat i ciągnik jest super poprostu z 4 obrotowo o szerokości 180cm pali na 1h 14 litrów! bardzo mało według mnie bo miałem już kilka innych firm ciągników i wiem jak palą inne firmy. Jeszcze nie miałem przypadku żeby mu siły zabrakło. Nie zepsuł się ani razu odkąd go mam. Ciągnik jest bardzo mocny i ma mocny podnośnik i bardzo dobrą hydraulikę jak na tamte czasy. A teraz Forterry i Proximy się wzorujo na tych silnikach co były w nich.

Ale teraz go sprzedaje :P bo trzeba mi coś mniejszego z ładowaczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


pawel6485    234

Ja tez mam 10540 od nowosci czyli od 98r ma na zekarku 5600mtg naprawde maszyna godna polecenia ale powiem jedno ze lubi paliwo..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

yarecki12    0

może zetory lubią wypić może nie ale fakt faktem lubią ciężką robotę :) twarde sprzęty, sąsiad ma 10540 maszyna nie do zajechania a on ( znaczy pracownicy)już zajechali NH tm165 i zetora 7341 a tamten się nie dał :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pawel6485    234

Zgodze sie z Toba naprawde Nie wiem czy to ta seria czy mi sie taki trafił ale jak na razie to jest super wytrzymały.... i oby tak dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

yarecki12    0

Ogólnie to zetory mają najlepszy stosunek ceny do jakości i potrafią robotę zrobić, przykładowo jechałem forterrą 10641 ( a to prawie to samo co Twoja seria) z ładunkiem 34 tony netto na wiadukt a gościu za mną nowym MF 130 koni, ja tylko jeden bieg w dół przed samą górką i dalej w piec i się zdziwił że zetor taki mocny, myślał że spuchnę pod tą górkę, zetor go pozytywnie zaskoczył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szymons    0

mój sąsiad ma zetora 9540 i pracuje nim na usługach:

-koszenie

-zgrabywanie

-oranie itp.

jeszcze na swoim gospodarstwie i w lesie pracuje

pracowałem z sąsiadem tym ciągnikiem tydzień

jest praktycznie nie do zajechania

naprawdę go polecam

pozdro <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez COUNTRYSERVICE
      Mam problem ze wspomaganiem (ciągnik na gwarancji, serwis się tym zajmie, ale może ktoś wie co to). Czasem przy bardzo wolnej jeździe nie da sie skręcać, jest duży opór, zatrzymuję sie sprawdzam co sie dzieje i koła stoją w miejscu, ale kierownicą można pomało skręcać. Podobnie jest w "trasie" : wyjeżdżam z domu, kierownica przy kołach na wprost jest ustawiona prosto, po 10 kilometrach przy kołach na wprost kierownica jest przekręcona o 45 stopni, a wkażdym zakręcie muszę "dokręcać", żeby sie w nim zmieścić. Krótko mówiąć kierownica swoje, koła swoje....
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez tomi382
      Czy ma ktoś informacje co do nowych modeli proximy odnośnie chip tuningu? Nowe Proxy mają pompę wtryskową sterowaną elektronicznie więc wydaje mi się że można poprawić program podnosząc moc o 20-30%.
    • Przez roberti
      Witam Panowie mam taki problem z zetorem forterra hsx 120. 2013r. zaczął rozłączac rewers. na wyswietlaczu Literka ,,N'' myga gdy chce go zapalic. tak jak myga f. dzieje sie tak jak jest gorąco. gdy schłodze cały rewers okładami z lodu wtedy jest na jakis czas spokój az się znów nie nagrzeje i znów rozłącza i nie da się jechać. a jak zgaszę to juz ie można zapalic. nie wiem co zrobic a nowy kosztuje ok. 1500zł
×