kombinator18

Wał korbowy do C-360

Polecane posty

tomi8317    1

panowie kupiłem dziś używany wał korbowy do ursusa 360 i ten wał ma od dołu przykręcane przeciwagi a nie od góry jak było w poprzednim czy napewno to jest wał do ursusa 360 i ma kolo zamachowe przykrecane na trzy śruby proszę o szybkom odpowiedz z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Raczej to nie jest od 60.Wstaw zdjęcia.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi8317    1

koleś od którego kupowałem to mówił że od 60 a nie były czasem takie przy zetorach 7211

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

Panowie szybkie pytanie mam wał po 2 szlifie do 60 bez przeciwwag czy można założyć przeciwwagi z innego wału czy trzeba go wywazac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Dobrze się pytasz bo żebyś założył inne przeciw wagi  i byś go założył to na wysokich obrotach możliwe była by dziura w bloku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

moje pytanie wynikło ze sprzeczki między mna a ,,renomowaną firma rol serwis,, i kolega z pracy kolegważaa i rol serwis mówili ze po co wyważac         

 

tylko zebym przelozyl z jednego na drugi nie zmieniajac połozenia i składał silnik ale cos mi w tym nie pasowało 

 

Adi96  

 

 

z ta dziura to przesadziłes ale wal moglby peknąc 

czy ktos wie gdzie robia szlify w dolnosląskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

To dobre majstry...  Każdy wał może troszeczkę inaczej ważyć po 2 przeciwwagi co dostosowane do poszczególnego wału a nie jako przekładka.A czemu miałby wał pęknąć  musiałby być mniejsze pęknięcie lub wade fabryczną bo wały od tak nie pękają 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

tak mi sie wydaje ze jakbym tego nie wywazyl to po pewnym czasie wal moze peknac od przeciazen

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EteroxPL    2

Witam serdecznie i przepraszam za odkop, ale mam pytanie odnośnie wału korbowego:

Jaką siłą powinno się dokręcić wał korbowy w ursusie c360? Z tego co wyczytałem w internecie i instrukcjach to wynosi to w przedziale od 9kGm do 9,5kGm a to w przeliczeniu na nm wynosi od 88.29nm do 93,16nm, ale mam pewne wątpliwości co do tego gdyż dokręcenie wału w Wladimircu  t-25 wynosi od 140nm do 160nm (i tak kiedyś dokręcałem i chodzi) a jak wiadomo c360 jest 2 razy silniejsza od niego więc jakos wątpie aby to było tak mało.

 

Więc jak w końcu ma być, najlepiej by się ktoś wypowiedział kto już to robił.

 

Pozdrawiam i liczę na szybka odpowiedź!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawech1    0
Napisano (edytowany)

Witam. Właśnie jestem w trakcie remontu silnika w moim c-360. Założyłem nowy wał wraz z panewkami ( wszystko nominalne). Dokrecilem z siłą 90 Nm. Przed osadzeniem wału dałem na panewki po kilka kropel oleju. I teraz rodzi się pytanie: czy po dokręceniu wał ma obracać się swobodnie? U mnie ręka nie mogłem obrócić. Kręcąc za koło zamachowe wał się obraca lecz z oporem. Czy możliwe jest w ogóle za mocne dokręcenie?  Czy jest to normalne? Dziękuję i pozdrawiam

Edytowano przez pawech1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwekx25    5593
Ma się kręcić swobodnie,jak jest taki opór to znaczy ,że coś jest źle. Korbowody kontowałeś czy zostały nie ruszane ?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Jak obrócisz ręką bez pomocy rury to może być, tylko akumulatory dobrze naładuje przed pierwszym rozruchem.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
2 godziny temu, Sylwekx25 napisał:

Ma się kręcić swobodnie,jak jest taki opór to znaczy ,że coś jest źle. Korbowody kontowałeś czy zostały nie ruszane ?

A jak się "kontuje" albo "kątuję" korbowody?

Wał ma się obracać luźno ręką. Odkręć stopki i na panewce odznaczy się gdzie zaciska. Siedliska pomierzone czy składane na pałe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

A czopy nie są zabezpieczone warstwą lakieru?? Jeśli tak to trzeba go najpierw zmyć rozpuszczalnikiem przed montażem.

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Po czym poznać jakiej produkcji jest wsadzony wał do silnika ? Chodzi mi jak odróżnić oryginał od polskie i indyjskiego? Są gdzieś jakieś znaki odlane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol259    1

Witam panie i panowie,

właśnie remontuje silnik w mojej 60-ce i muszę wymienić podporę wału korbowego. Tą od strony sprzęgła. 

Niestety nigdzie nie mogę znaleźć nowej ani używanej podpory. Czy ktoś z was może wie gdzie zakupić ową podporę lub sam ma i chciałby się jej pozbyć?

 

Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj