Skocz do zawartości
tom31

C-360 Olej z tłumika

Polecane posty

tom31    11

Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek269    0

Ja myśle że to jednak w głowicy uszczelniacz któregoś zaworu walnoł, i olej leci Ci po zaworachi wywalany zostaje ze spalinami. Jeśli głowice były regenerowane to bardzo możliwe bo ci nasi mechanicy czasem coś odalić lubią bo majągorszy dzień np bo im żona nie dała- tak się tłumaczą hi hi. Ale to tylko moja teoria bo tak miałem w motocyklu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzych2007    0

ja to samo mam w MTZ 82 silnik ma 56 Mth po remoncie i też pluje na małych obrotach, ale u mnie wieszają się wtryski (kopci raz z 3 innym razem z 1 cylindra), pompiarz mówił że muszą się dotrzec wtryski.

Zobacze jak zrobie jeszcze pare godzin co bedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jktuning    18

a sprawdzał ktoś czy nie ubywa płynu chłodniczego bo może być usczelka pod głowicą. Pytam ponieważ ja osobiście trafiłem felerne tuleje i kilka godzin po remoncie wywalał mi uszczelkę pod głowicą i też były problemy na wolnych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50
Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????

Nie spala paliwa na wolnych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18

no tak jak wywali uszczelkę to też nie będzie spalał i wtedy śmierdzi paliwo pomieszane może być z płynem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Ale wtedy powinien być wyciek i ubytki płynu. Może porównaj ciśnienia na cylindrach, przy wydmuchanej uszczelce będzie dużo niższe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18
Ale wtedy powinien być wyciek i ubytki płynu. Może porównaj ciśnienia na cylindrach, przy wydmuchanej uszczelce będzie dużo niższe.

No może być ubytek ale kolega tego nie sprawdził wie tylko że oleju nie bierze gdyż może go przybywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50
No może być ubytek ale kolega tego nie sprawdził wie tylko że oleju nie bierze gdyż może go przybywać.

Gdyby jeździł na płynie to byłoby czuć na węch i smak obecność płynu w spalinach i dym byłby biały. Ciemna i tłusta ciecz wskazuje na niewłaściwe spalanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sidrobert    0

- krzych2007 - docieranie wtryskiwaczy - bardzo ciekawa teoria, czy ty chłopie nie zastanawiasz się nad zmianą tego swojego mechanika, bo ja dawno bym mu kazał w główkę się popukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Nie wyzywaj jego mechanika, miał trochę racji, czasem nowa końcówka pracuje niestabilnie i w czasie pracy "układa się"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisu    0

silnik odpala a z 2 glowic wycieka olej przez kolektor wydechowy byly robione glowice wymienione pierscienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adasko987    0

z tym olejem to i ja miałem problem pierścienie muszą sie dopasować i przestanie ale u mnei też słabo pali a powiedz czy Ci dymi bo u mnie po takim samym remącie dymi jak przed remontem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisu    0

moze i tak bo bez filtra chodził a teraz go założyłem dzięki zobaczę

Edytowano przez andrzej2110
cytowanie posta wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adasko987    0

mi to dymi czarnym dymem i nikt nie wie co mu jest i do tego ciężko pali a to ze dymi białym dymem to musie przepalić olej z pierścieni bo jak wkładałeś w tuleje tłok to chyba go polałeś trochę olejem żeby lepiej wszedł tak????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

Ja mam podobny problem pluje mi olejem z nieszczelności komina w 60-tce nie wiem co to może byc zaczął pluć nie dawno zawory są wyregulowane bo właśnie wczoraj nam mechanik robił. Na mocy nie stracił :)

Sorry za odkopanie tematu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szpeniek26    4

Ja miałem taki sam problem w C-360-3P na wolnych obrotach i jak silnik był jeszcze zimny i była to wina wtryskiwaczy, wszystkie lały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Wtryski-końcówki jakieś 50 zł jedna czyli razy 4, podkładeczki góra 10 zł, regulacja ze 30 zł i to chyba wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja C-360 po remoncie również trochę wywalała olej z wydechu jednak po zrobieniu kilku Mtg uspokoiło się znajomy jakiś czas temu zrobił remont i ma to samo co ja,moja C360 po remoncie brała olej przestała brać dopiero po około roku od remontu wszystko musi się w silniku dobrze ułożyć :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Ci którzy mają lub jeżdżą tym URSUSEM jaka wygoda jazdy czy da sie radia słuchać jak idzie w polu itp. itd.
    • Przez HorPol65
      Witam!! Mam takie pytanie jaki tur da rade zalozyc do 60-tki??
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez kokosik12
      Witam serdecznie. Mam Władimirca z 87r. jest to bardzo dobry i wdzięczny traktor lecz ma jedną (małą) wadę. :mellow: . Dlatego więc chciałbym spytać co myślicie o podwyższeniu mocy poprzez wymianę silnika na piękny cztero cylindrowy z mercedesa w123 ''beczka''. myślę że poj. 2.4-3.0 powinna wystarczyć. Ma on ok. , z tego co pamiętam od 60 do 125 KM przy ok. 4000 obr/min. Wiem ze skrzynia biegów może tej mocy nie wytrzymać lecz gdyby zrobić ogranicznik wciśnięcia pedału gazu to może udało by się uzyskać jakieś (przy silniku 125 konnym) 50-60 KM przy obrotach rzędu 1900-2000 obr/min. i to by były maksymalne obroty. oczywiście pomyślałem także o wałku sprzęgłowym , który należało by wzmocnić(pogrubić). poza tym oczywiście jakaś nowa rama pod silnik.
      Dzięki temu mój nie zastąpiony władzio miał by bardzo przyjemny dźwięk no i trochę więcej koni.to tylko jedna z przemian. w mojej koncepcji praktycznie sam korpus skrzyni bięgów i zawartość pozostaje seryjne. Może się uda.
    • Przez 12345678910
      Tak jak w temacie.Przy 10godzinach orki spala ok.2l oleju silnikowego brak wycieków , wydobywa sie dym z pod odpowietrznika miski olejowej i korka wlewu oleju wysoka temp. oleju 120stopniC według wskazań czujnika temp .oleju.
      z góry dziękuję.
×