Skocz do zawartości
tom31

C-360 Olej z tłumika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tom31    11

Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek269    0

Ja myśle że to jednak w głowicy uszczelniacz któregoś zaworu walnoł, i olej leci Ci po zaworachi wywalany zostaje ze spalinami. Jeśli głowice były regenerowane to bardzo możliwe bo ci nasi mechanicy czasem coś odalić lubią bo majągorszy dzień np bo im żona nie dała- tak się tłumaczą hi hi. Ale to tylko moja teoria bo tak miałem w motocyklu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzych2007    0

ja to samo mam w MTZ 82 silnik ma 56 Mth po remoncie i też pluje na małych obrotach, ale u mnie wieszają się wtryski (kopci raz z 3 innym razem z 1 cylindra), pompiarz mówił że muszą się dotrzec wtryski.

Zobacze jak zrobie jeszcze pare godzin co bedzie


Ursus 1014, c-385, c-360, MTZ-82, DT-75, koparka Białoruś, Agregat Rabe Werk 250, Claas Mercator 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jktuning    18

a sprawdzał ktoś czy nie ubywa płynu chłodniczego bo może być usczelka pod głowicą. Pytam ponieważ ja osobiście trafiłem felerne tuleje i kilka godzin po remoncie wywalał mi uszczelkę pod głowicą i też były problemy na wolnych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????

Nie spala paliwa na wolnych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18

no tak jak wywali uszczelkę to też nie będzie spalał i wtedy śmierdzi paliwo pomieszane może być z płynem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Ale wtedy powinien być wyciek i ubytki płynu. Może porównaj ciśnienia na cylindrach, przy wydmuchanej uszczelce będzie dużo niższe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18
Ale wtedy powinien być wyciek i ubytki płynu. Może porównaj ciśnienia na cylindrach, przy wydmuchanej uszczelce będzie dużo niższe.

No może być ubytek ale kolega tego nie sprawdził wie tylko że oleju nie bierze gdyż może go przybywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
No może być ubytek ale kolega tego nie sprawdził wie tylko że oleju nie bierze gdyż może go przybywać.

Gdyby jeździł na płynie to byłoby czuć na węch i smak obecność płynu w spalinach i dym byłby biały. Ciemna i tłusta ciecz wskazuje na niewłaściwe spalanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sidrobert    0

- krzych2007 - docieranie wtryskiwaczy - bardzo ciekawa teoria, czy ty chłopie nie zastanawiasz się nad zmianą tego swojego mechanika, bo ja dawno bym mu kazał w główkę się popukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Nie wyzywaj jego mechanika, miał trochę racji, czasem nowa końcówka pracuje niestabilnie i w czasie pracy "układa się"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisu    0

silnik odpala a z 2 glowic wycieka olej przez kolektor wydechowy byly robione glowice wymienione pierscienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adasko987    0

z tym olejem to i ja miałem problem pierścienie muszą sie dopasować i przestanie ale u mnei też słabo pali a powiedz czy Ci dymi bo u mnie po takim samym remącie dymi jak przed remontem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam że jest za dużo oleju w filtrze powietrza lub on nie spełnia swoich funkcjii (wymień) u mnie było podobnie .. ;)


Zetor8011,UrsusC-360,UrsusC-330-na 28ha muszą starczyć.......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisu    0

moze i tak bo bez filtra chodził a teraz go założyłem dzięki zobaczę

Edytowano przez andrzej2110
cytowanie posta wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adasko987    0

mi to dymi czarnym dymem i nikt nie wie co mu jest i do tego ciężko pali a to ze dymi białym dymem to musie przepalić olej z pierścieni bo jak wkładałeś w tuleje tłok to chyba go polałeś trochę olejem żeby lepiej wszedł tak????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

Ja mam podobny problem pluje mi olejem z nieszczelności komina w 60-tce nie wiem co to może byc zaczął pluć nie dawno zawory są wyregulowane bo właśnie wczoraj nam mechanik robił. Na mocy nie stracił :)

Sorry za odkopanie tematu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szpeniek26    4

Ja miałem taki sam problem w C-360-3P na wolnych obrotach i jak silnik był jeszcze zimny i była to wina wtryskiwaczy, wszystkie lały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Wtryski-końcówki jakieś 50 zł jedna czyli razy 4, podkładeczki góra 10 zł, regulacja ze 30 zł i to chyba wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja C-360 po remoncie również trochę wywalała olej z wydechu jednak po zrobieniu kilku Mtg uspokoiło się znajomy jakiś czas temu zrobił remont i ma to samo co ja,moja C360 po remoncie brała olej przestała brać dopiero po około roku od remontu wszystko musi się w silniku dobrze ułożyć :).


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    120

U mnie wymiana końcówki wtrysku i regulacja wtryskiwaczy do 3P kosztuje 5 złotych :)


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Misiak1177
      Witam, mam problem taki, że w 16 stuka mi coś w okolicy wałka rozrządu na wolnych obrotach to słychać najbardziej, jak dodam gazu to się ucisza, nie mam pojecia co jest napewno nie głowica, ani dół silnika stawiam na popychacze zaworowe te miseczki w które wkłada się laskę popychacza, miał ktoś taki przypadek lub wie co się dzieje gdy te miseczki są podjechane ?
    • Przez adhock
      Cześć wszystkim,
      Ściągnąłem dzisiaj głowicę w swoim ciapku do regeneracji i to co zobaczyłem lekko podcięło mi nogi.... w kanałach wodnych głowicy znalazłem kawałki drutu:

       
      sporo tego drutu jeszcze tam zostało ale nie mogę go wyciągnąć....  ten ciągnik jeździł tak ze 20 lat....
       
      Spotkaliście się z czymś takim ???
       
    • Przez padom86
      Witam wszystkich.
      Mam problem z dostaniem na składnicach bagnet - wskaźnik układu hydrauliki do Ursusa 5314 1997r. W katalogu części widnieje symbol: 3028 997 M91. Obecnie jest włożony korek na rurkę aby żaden syf ne szedł do hydrauliki. Ciągnik teść kupił kilka lat temu od handlarza. Dopóki ciągnik nie zaczął pracować w prasą rolującą i nie został zamontowany TUR temat układu hydrauliki teść zaniedbał...
      Po wizycie w kilku składnicach każdy rozkłada ręce - brak... Na jednej ze składnic padła sugestia, że ciągnik to wersja export, więc temu nie ma i warto poszukać sobie gdzieś na szrocie ew jakiś podobny i dociąć go na odpowiednią długość.
      Moje pytania:
      1. jaka jest długość takowego bagnetu?
      2. gdzie można kupić taki wskaźnik?
      3. od jakiego ciągnika może pasować? (ewentualnie symbol katalogowy)
      Lanie oleju na ślepo raczej nie wchodzi w grę...


    • Przez Cariena
      Problem dotyczy MF 3125, a mianowicie wygląda on tak:
      Nie posiadając bagnetu w tym ciągniku, postanowiłem kupić.
      Kupiłem w necie, rozmawiałem z gościem powiedział, że nie ma problemu, jest to dostępne. Kupiłem bagnet za 135 zł "oryginał".
      Niestety nasz oryginał tak za bardzo nie chce pasować. Ma średnicę ok. 1,5mm większą niż otwór na bagnet.
      Teoretycznie, gdy bagnet dojdzie do tego miejsca już nawet się macza w oleju (do kreski opisującą minimum)
      Wcześniej nie miałem w tym ciągniku bagnetu tylko jakiś kawałek blaszki, niewiadomego pochodzenia, nie mam z czym za bardzo porównać. I nie jestem pewien czy to na pewno odpowiedni bagnet.
      Tu następuje prośba, czy ktoś może jakoś potwierdzić, że ten bagnet o takich wymiarach jak na zdjęciu jest dobry do tego ciągnika??
       
      Odległość do maximum - 18,2 cm
      Odległość do minimum - 21,2 cm
       
      Poprzednio ni


    • Przez 360ursus4011
      Nie wiem co może być ma ciężko odpalić mam dwa akumulatory 6v a jeśli podłącze jeszcze od samochodu 12v to odpala i nie wiem co może być akumulatory są nowe 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.