kombinator18

Members
  • Ilość treści

    869
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

18 Good

O kombinator18

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 17.06.1990

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    N-ce

Ostatnio na profilu byli

7276 wyświetleń profilu
  1. To nie lata 90 ze nie ma czesci do zachodnich Miałem jaska 430 rekorda teraz sampo 580 i wiekszego problemu z czesciami nie miałem
  2. Rybitwy poniedziałek poludnie 10, oddawali po 9 a nawet po 8
  3. Ale to z wydechu wyadaje taki dzwiek a nie dmuchanie kolego. Ale te miedziane tez mi kazali nowe kupic wiec moze tez w tym problem
  4. To jest taka guma zeby raczej syf sie nie dostawał. Nie chodzi mi o te miedziana na samym dole Ale miejmy nadzieje ze masz racje
  5. W tłoku Ci dziure wypaliło ? A oleju przybywało ? Bo u mnie nie przybywa.
  6. Mam Problem z silnikiem w kombajnie sampo 580 Jednostka to 3 cylindrowy Valmet. Pod koniec zniw tamtego roku zaczał pod obciazeniem na pelnych obrotach jakby tak furkac. Nie chodzi stabilnie tylko (napisze po dziecinemu) robi fur fur fur zamiast jednostajnie. Moc ma, nie grzeje sie. Wymieniłem wszystkie przewody paliwowe, wszystkie podkladki, 2 nowe filtry paliwowe i wyplukałem zbiornik. Zawiozłęm wtryski i powiedzieli ze wszystkie mniej lub wiecej leja. Czy moze to byc tego przyczyna czy raczej juz szukac zanim odbiore te wtryski dobrego mechanika ? JAk wyciagałem wtryski to jedno uszczelnienie gumowe było rozerwane i cały wtrysk do dołu był jakby w takim syfie. Dwa pozostałe były czyste gdzie te uszczelnienie było całe.
  7. Dzieki wielkie ja raczej silnikiem odjade wiec zdam Ci relajce czy tak prosciej . Jak narazie jestem zadowolony ze sprzetu a Ty ?
  8. Ile tam jest tych tuleji gumowych ? Jesli odjade silnikiem to chyba nie rusze w ogole wału wiec nic nie przestawie. Jakie łopatki odkrecałes? te od wiatru ? Łozysko na wariatorze mam raczej dobre bo rozebrałem to w zniwa bo tarło mi takie koło i na ostani kawałek nałozyłem na wał podkladki do przedniej osi od c 360 Jak rozebrałem to ruszałem tym wałem do silnika i w druga strone wiec raczej te tulejki gumowe szlak trafił. Miałes podobne objawy ?
  9. Podobno sie da, Mnie tez to czeka bo juz na samym koncu zniw jakby cały mi ten wałęk cofneło i zaczeło mi trzec takie koło. Ale odjedz silnikiem duzo lepsza robota a z tego co widziałem to maks 2 godzinki i wyjedziesz nim.
  10. a3 2005 rok 300 000 pykło ale pewnie z 2 tyle ma przejechane Lublin 2 rok 1997 bodajze 160 000. Oprocz tego przemieliłem przez swoje 26 letnie zycie z 20 samochodow. Najepiej wspominam vectra b 1.8 benzyna,audi a4 1995 2.8 benzyna i forda mondeo 3 2.0 benzyna. Ale zawsze najbardziej niezwodne były Lubliny
  11. Rybitwy od 18 do 20 za worek cena z 16 czerwca popoludniu.
  12. kombinator18

    Amazone

    ile taka przyjemnosc i pojemnosc ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj