Cała aktywność
Strumień aktualizowany automatycznie
- Dzisiaj
-
Witam panowie, pszenica patras. Początkiem marca 250 saletrosanu, początkiem kwietnia 250 saletry. Temat azotu zamknięty, obecnie od końca marca do początku maja przebywam za granicą, nie miałem jak aplikować t1. Pytanie do was, jakimi substacjami wykonać choć raz grzybowke?
-
Szybkie pytanie. Jak się nazywa ta część? Ząb/redlica? Czy jak? Chodzi o całą cześć od mocowania przy ramie do gesiostopki.
- Wczoraj
-
Siew 25 marca , Kazimierza Wielka rejon Cukrownia Łubna
-
Pewnie bym zyskał ale nieznacznie bo ruch niewielki i ładowanie baterii by zbyt efektywne nie było. Nie mozna jednak zaprzeczyć że w jeździe miejskiej i nie robiąc tras hybryda jest oszczędniejsza a na trasie wyjdzie to samo jak w normalnym aucie. Nie wiem czemu ty sobie ubzdurałeś tą krucjatę wobec hybryd i elektryków. Nie pasuje ci , to trudno, ale na siłę udowadniać w intelektualnie wątpliwy sposób to już jakaś obsesja.
-
w twoim rejonie naprawdę zaoszczędzisz pryusem ze hej drogi puste i wyjdzie ci to ekonomicznie
-
Ty znowu napity czy chcesz uniknąć zaorania? Jaka autostrada? Gdzie o tym była mowa? Sedno jest oczywiste - warunki testu zostały tak dobrane by wykazać że hybryda więcej spali jak M3. Jest to oczywista głupota bo w codziennym użytkowaniu warunki i wyniki sa zgoła inne i toyka spali połowe tego co M3. Każdy kto ma jakikolwiek kontakt z rzeczywistoscia to wie. Powinieneś zostać mentorem taksówkarzy i ich oświecić żeby nakupili 300 konnych aut i dali sobie spokój z hybrydami , bo wtedy zaoszczędzą na paliwie
-
-
fajnie ze się naczytałeś prospektów co to EQ bost może nazwijmy słowa po imieniu ze to miękka hybryda tylko sam producent pisze po co zostało to stworzone a mianowicie spisuje sie w trybie miejskim i auto przeznaczone do miasta nic nie wspominając o cyklu pozamiejskim trasa największe korzyści z użytkowania układu typu mild hybrid można odczuć zwłaszcza podczas jazdy miejskiej, która wymaga częstego zatrzymywania się i ruszania. Taki typ napędu zapewnia bowiem większą płynność jazdy, także podczas wyprzedzania czy włączania się do ruchu ja też mam napisane ze traktor super tuningowany z bodstem prospekcie uwalnianie mocy kiedy potrzebujesz ... szczerze nic to nie daje w moc to się nie wlicza ... diler m to samo uświadomił nic to nie daje a fakty Jakie moc rzeczywistą moc posiadał ciagnik T6050 Pana Roberta? Producent podaje we wszystkich informacjach moc nominalną 126 KM i 540 Nm. na silniku + dodatkowo 39% momentu więcej poprzez Power-Boost. Dlatego zrozumiałym jest, że skoro New Holland T6050 Pana Roberta miał jedynie 131 KM, pod większym obciążeniem w transporcie czy w polu się męczył. Do tego stopnia się męczył, że przy podjazdach na wzniesienia lepszą prędkość uzyskiwał przy włączonej opcji manualnej na skrzyni niż w opcji automatycznej. Zatem odczucia Pana Roberta towarzyszące jemu już od momentu zakupu tego ciagnika i wykonaniu nim pierwszych prac się potwierdziły podczas wykonanych pomiarów. Problem z powerboost-em w ciąniku Case Maxxum 125? Mamy na to lekarstwo i to dla ciągników nowych! Dodatkowe "konie" w postaci Powerboost-u kuszą przy podejmowaniu decyzji o zakupie ciagnika. Jednakże jak okazuje się kiedy maszyna już ma pracować dodatkowe "konie" trzeba szukać na pastwisku bo wmoże ich brakować
-
Nic się nie zmieniło dla rr.
-
Drogie, ale na dobrej ziemi te 75000 wypadałoby wysiać.
-
jak mam się nałopatować na przyczepe lub naworkawać naważyc itp to wole od razu w piec , myślałem mieszać z trocinami z piły /krajzegi /heblarki/tartaku lub podumać o sprzęcie ciągnikowym by samodzielnie te składniki wymieszać i zrobić pellet bo usługa chyba też droga i czasochłonna , u mnie sie ponakręcali na owies , sąsiad podniósł dzierżawę okolicznemu krowiarzowi , ten sie zrzekł i wziął inny i 3,5ha owsa za miedzą budżetowo bez nawozu przedsiewnie tylko zaorane wiosną zeszłoroczne ściernisko , 2x talerzówka i owies agregatem
-
Dlatego sieje sobie sam kiedy chce i jak chce. Różnicy w plonie nie widać , to po co przepłacać. Pendimetaliny na dobrych glebach nawet 3 litry dają 400tki
-
JaqMF zaczął obserwować Żyto na kiszonkę
-
-
O to to , też tak uważam.
-
pranie POrobione i schnie
-
-
Kiedy siałeś? Kiedy pryskałeś?
-
Yyyy no ten tego Polski cukier ale z biedronki 😁
-
-
Noce są tak zimne że narazie to prawie nic nie urosło
-
Oglądałem na fb. Mówi że od 3 lat tak wcześnie zaczynają i trawy maja ok. 21% białka. Ja szykuję się na po majówce
-
A no tak...taki post w jego wykonaniu mógłby spowodować lawinę 🤔...
-
U mnie tak wygląda na jednej działce Tadeus po mrozie... Druga działka przez drogę i tam wszystko ok( a tam odmiana z odpornością na mroz niższa od tadeusa)
-
Ten szybki test na: Crypto, Rota, Corona i ecoli wyszło wszystko negatywne
-
Po tym coś napisał wyszło, iż mało wiesz o tej technologii. Mercedes ma system 48V gdzie jest to typowe podkręcenie momentu na żądanie. Te jego 654 (ptfuu) wówczas wchodzi w klasę efektywności energetycznej A. Współdziała to też z systrmem start-stop bo niema tam typowego alternatora ani rozrusznika. Hybryda mild. Ma też plug iny gdzie jest to zupełnie inna para kaloszy. Systemy mercedesa to znów całkiem inne podejście niż ma Prius w Toyocie. Tam skrzynia jest w działaniu podobna do Fyndta ale łączy te dwa napędy i stabilizuje obciążenie dilnika spalinowego aby mógł zostać wystrojony asymetrycznie czyli do cyklu Atkinsona lub Millera... To nie jest kwestia tego ile Ty na prądzie przejedziesz tylko bilansu w ogólnym ruchu. Dlatego jeżeli nawet przy przyspieszaniu ze 100 do 140 mercedes oszczędzi paliwo to będzie to zysk z hybrydy. Są to obecnie pojazdy spalinowe wspomagane elektrycznie. Odwrócenie tematu czyli uruchomienie pojazdu elektryczno - spalinowego gdzie gro pracy wykona system elektryczny a silnik spalinowy będzie służył generowaniu stałego parametru potrzebnego do jednostajnego ruchu będzie odpowiadało Twojemu postrzeganiu tegoż napędu. Bo aby sobie lecieć 150 potrzebne Ci jest około 70 kW w lichym momencie a to można wycisnąć z miniaturki o dwóch cylindrach. No i miniaturka zimą ogrzeje kabinę... Jest to politycznie obecnie niepoprawne.