Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
4 godziny temu, mani51 napisał:

Wtedy nie działałby też podnośnik bo pompa ma napęd z tego samego wałka i z tarczy dociskowej.

Tego nie wziałem pod uwagę, a o podnośniku nie pisał

Opublikowano

Wrócę do tego czujnika paliwa, po czym poznać przy zakupie który czujnik będzie pasował do wskaźnika i odwrotnie?


Chodzi mi jaki musi być numer czujnika i numer wskaźnika żeby to dobrze pokazywało

Opublikowano

U mnie robi się tak od jakiegoś czasu że gdy przełącze na 1000 i robię coś ciężej to zginą obroty walka, przełącze na 540 potem znów na 1000 i jakoś czas znów jest ok, coś pewno się dzieje z tu właśnie gdzie zmiana obrotów

Opublikowano (edytowane)

@mani51 Na szczęście udało się przez pokrywę pod spodem, ale było trochę kombinacji bo ciasno tam i ze sporym oporem ten wałek wchodzi. 

@kris148aZnajomy miał tak samo, to się wkurzył złapał spawarką i teraz ma na stałe 540.

Edytowane przez Skoczek1994
Opublikowano
kris148a napisał:

U mnie robi się tak od jakiegoś czasu że gdy przełącze na 1000 i robię coś ciężej to zginą obroty walka, przełącze na 540 potem znów na 1000 i jakoś czas znów jest ok, coś pewno się dzieje z tu właśnie gdzie zmiana obrotów

Wymienić blaszkę ustalającą.

Opublikowano

U mnie też było zaspawane na stałe ale jak robiłem skrzynię to poprawiłem. Blaszka się rozgięła w miejscu gdzie trzyma wałek wybieraka i wystarczyło ją doklepać młotkiem żeby ciasno wchodziła ale poprzedni właściciel miał jakieś widzimisię i to zaspawał. W sumie do przełączania obrotów w niczym to nie przeszkadzało ale jak chciałem wymienić oringi to musiałem odciąć.

Opublikowano

Pany co sądzicie o takiej panewce? Pierwszy raz rozebrałem silnik by wymienic sznur i nie wiem co o niej sądzić. Tzn te rysy to naturalny proces docierania czy już wada? Ciągnik jumz

IMG_20210706_093914.jpg

Opublikowano

Nie wiem, czy kapitalny, ale takie rysy świadczą o niedomaganiach układu smarowania albo układu filtrującego. Jak wał nie jest porysowany, to może sama wymiana panewek, skoro trzymał ciśnienie.

Opublikowano

wał najlepiej zmierzyć. Może to jakas pozostałość po remoncie i nie dokładnym oczyszczeniu wału po szlifie.

Czasami w d65 koła rozrządu zaczynają się zdzierać i sypią opiłkami, przy dziurawej siatce filtra lądują w magistrali olejowej.

W filtrze lub oleju widać opiłki?

Opublikowano

Olej już był spuszczany i nie wiem czy coś w nim było, bo to nie ja robiłem, a ciśnienie trzyma tylko na zimnym około 2.5 lub przy gazie w podłodze, a jak się rozgrzeje to spada do 05-08 atm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v