ilovemtz

MTZ 82 co na jego temat powiecie?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Orientuje się ktoś ile podniesie kg mtz na tylny podnośnik? Stara wersja, bez dodatkowych siłowników z obciążnikami w przodzie. Ciekawi mnie to bo mają przywieźć RSM i będę musiał go przewieść od asfaltu bo cysterna nie wjedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galan99    7583
4 minuty temu, robert123farmer napisał:

Orientuje się ktoś ile podniesie kg mtz na tylny podnośnik? Stara wersja, bez dodatkowych siłowników z obciążnikami w przodzie. Ciekawi mnie to bo mają przywieźć RSM i będę musiał go przewieść od asfaltu bo cysterna nie wjedzie

1400 kg tak na spokojnie da rady .

  • Thanks 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9241

Akurat tu się zgadzam - wygląda normalnie, pieniadze tez normalne za niego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Podejrzanie niska cena więc jak to nie jest okazja to coś z min może być nie tak. Z takiego opisu i dwóch zdjęć nie wiele można powiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galan99    7583

Podejrzewać zawsze można a może normalny sprzedaje rolnik a nie handlarzyna  -  filozof cenę z kosmosu wystawił .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Znajomy takiego nie dawno za 30 sprzedał i handlarzem nie jest. Tego z ogłoszenia trzeba jechać zobaczyć bo jak jest w miarę to brać i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1457

Brak końcówek błotników tylnych, nowy tłumik, obrócone światła na kabinie do środka... Może być po robotach w lesie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Y635    37

Ludzie obracają lampy na kabinie do środka żeby wygodniej sie wsiadało wysiadało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Wsiadanie i wysiadanie to nie problem. Ja ile razy się pie*dolnę głową przy naprawach tych gratów. Każdy model ma inaczej, Pronar, Belarus MTZ, każdy rocznik inaczej. Jak nie obliczysz dobrze to glowa rozbita.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    18

Panowie próbował ktoś zespawać do siebie cięgna dolne żeby były nie rozbieralne ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pudło    54
7 godzin temu, arkady12 napisał:

Panowie próbował ktoś zespawać do siebie cięgna dolne żeby były nie rozbieralne ?

Ja mam zespawane od 15 lat

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Pokażcie o co chodzi bo jestem ciekaw, a nie wiem o co chodzi.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9241

Chodzi pewnie o zespawanie dolnej laszy więdną całość, jak nie używasz tej belki z zaczepem na tuz to da radę.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

U nas było zaspawane w jednym z tych w małej kabinie, ale jeden dzień gruberowania i puściło. Nie wiem kto to spawał, bo to było zaraz po kupnie.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Przy moim jak go kupiłem to jedno było obspawane ale nie w całość tylko ta dłuższa część. Poprzednikowi pewnie pękło, błożył to blachą i obspawał ale końcówka dalej była odpinana. Wytrzymało do samego końca a lekko nie miało a później założyłem jednolite z hakami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    18

Aha czyli się da i jak się zrobi to dobrze to wytrzyma po prostu chce założyć haki na koniec ale nie inwestować w cale belki kupno gotowych jednolitych to koszt ponad 1500 zł zrobienie samemu nie wyjdzie wcale dużo taniej a jak by to zespawal jak należy to dołożył by tylko haki  mam blachę i będę robić konsole do tylnego zaczepu poza tym nie będzie tych luzow i nie będzie tak ścinać sworzni na tych ramionach jak będzie sztywno przynajmniej takie było założenie ale chciałem się poradzić bo warto pytać 😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pudło    54
9 minut temu, arkady12 napisał:

Aha czyli się da i jak się zrobi to dobrze to wytrzyma po prostu chce założyć haki na koniec ale nie inwestować w cale belki kupno gotowych jednolitych to koszt ponad 1500 zł zrobienie samemu nie wyjdzie wcale dużo taniej a jak by to zespawal jak należy to dołożył by tylko haki  mam blachę i będę robić konsole do tylnego zaczepu poza tym nie będzie tych luzow i nie będzie tak ścinać sworzni na tych ramionach jak będzie sztywno przynajmniej takie było założenie ale chciałem się poradzić bo warto pytać 😁

Pytałeś czy obie części ramion ktoś spawał , a nie czy dospawywał haki to napisałem że mam pospawane i trzyma , ale ramiona wchodzą jedno w drugie i jeszcze są bolce (ja mam to obspawane porządnie ) haki Będziesz musiał dobrze powzmacniać po bokach (jakieś blachy np.) bo do czoła to nie wiem czy będzie trzymać (tylna część ramion jest dosyć cieńka)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Jeśli ja bym miał robić, to już bym zainwestował w listwę płaskownika, przeguby i haki i wyspawał swoje belki.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    18

Nie wiem być może zainwestuje w ten płaskownik ale warto rozważyć różne opcje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373
arkady12 napisał:

Kupno gotowych jednolitych to koszt ponad 1500 zł zrobienie samemu nie wyjdzie wcale dużo taniej

Trochę Cię poniosło. Końcówki zwykłe kupisz poniżej 100zł za dwie. Haki najtańsze do 400 zł za dwa (tylko tych najtańszych cat 2s nie polecam) Płaskownik 30x100 to 150 zł max i za spawanie chyba więcej jak 100 nie wydasz więc 800zł spokojnie Ci wystarczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal1108    22

Pytanie z innej beczki :)  Czy ktoś z was montował siedzenia pasażera w MTZ 82 z dużą kabiną. Wiem jest z tyłu ławka ale chodzi mi o coś takiego jak w zetorkach 5211 tego typu. Jeśli tak to czy zdaje to egzamin i czy można jakąś foteczkę :) Widziałem jest jedna n af ale żeby nie opis to nawet nie widać że to MTZ. 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetix    46

Pany sprawa następującą.

Babeczka ma w stodole Mtz82 oryginał 96rok z przebiegiem ok 2tys motogodzin... Pracował nim kiedyś jej ojciec na 15 hektarach, aczkolwiek zmarł i ten Rusek stoi parę lat w stodole. Przednie opony do wymiany, komplet obciążników - zaczepów itp wszystko jest, ale jest mały problem, bo do zrobienia głowica ... A tak to wycieków zbytnio nie widać, nie wiem jak reszta bo nie próbowałem go odpalać czy coś w tym stylu, ale z automatu ceni go na 30tysi... Co myślicie na ten temat? Chciałem zaoferować jej 20tysiecy ale może się nie zgodzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    242

Nikt jej tyle nie da. Taki silnik do remontu jest po takim długim postoju a głowica na bank jedt do robienia to mogą być i inne kwiatki. Zalej go wodą i sprawdż wycieki starszy człowiek różnie to mogło być.

Ma ktoś namiat na instrukcje napraw do mtz rocznik 96?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj