Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tarczki nie mają raczej nic wspólnego z pochyleniem ciągnika... ja stawiałbym na łożysko na półosi

Pytanie do wieska , a czym się różnią tarcze blokady od hamulcowych w starych mtz?

 

Opublikowano

No niby troche ma małego luzu na półosi ale olej na uszczelniaczu nic nie leci a słyszałem że jak łożysko ma mocne luzy to rozwali uszczelniacz. Myśle że łożysko by cały czas szarpało a to tylko szarpie jak jest pochylony na lewo i ciągnie w polu jakąś maszyne ale możliwe że coś może być z nim nie tak bo od nowości nic nie było tam robione. Jak blokada nie pomoże to odkręce pokrywe i je obejrze mam nadzieje oby tylko nie siadło wewnętrzne bo sporo będzie roboty. 

Opublikowano

No i dziś rozebrałem blokade było w srodku troche gruzu z tarczy wszystko wywaliłem i jak pogoda się poprawi bo strasznie dolało w nocy to zobacze czy to było coś winne jeśli nie to zajrze do łożysk półosi. A i jeszcze mnie nie pokoi luz na tym trybie co się nakłada tarcze czy to normalne i dopuszczalne aby troche się ruszał jak się poszarpie reką ? Czy można ten luz jakoś zmiejszyć na podkładkach dystansowych czy trzeba wymieniać łożyska ? 

IMG_20191009_130709.jpg

Opublikowano
23 godziny temu, slawek80 napisał:

Tarczki nie mają raczej nic wspólnego z pochyleniem ciągnika... ja stawiałbym na łożysko na półosi

Pytanie do wieska , a czym się różnią tarcze blokady od hamulcowych w starych mtz?

 

ja to robiłem 20 lat temu ale wiem że nie było to obojętne

Opublikowano

Dokładnie to są te same tarcze, w nowszych typach mtz hamulcowe są większe

 

Jakby ktoś miał do wymiany bębny i tarcze to polecam zmienić na rozmiar 205 , hamulce dużo lepiej działają

Opublikowano

najlepiej jakbyś pojechał go oglądać z kimś kto jeździ mtz on by ci powiedział czy wszystko chodzi ok a tak to jak w każdym ciagniku skrzynia nie może nadmiernie wyc jargotac wycieki niby można ogarnąć ale bez smykalki do tego to jest mordenga

  • Like 1
Opublikowano

Dzwoniłem i tak... Silnik jest świeżo po remoncie, ale skrzynia wymaga już naprawy bo zaczyna wyc jak jedzie się z gory tak mi powiedział właściciel. Hydraulika była robiona, zalozone są podobno jakieś rozdzielacze tzn przerobiona nie cieknie. 32 tys za ciągnik zaraz do rozpolowienia trochę dużo... Co myślicie?

Opublikowano

Jak z TUR-em to cena raczej normalna. W skrzyni na 99% poluzowała nakrętka ataku - hałas przy hamowaniu silnikiem. Jak inne biegi nie wyskakują to raczej nic więcej do roboty nie będzie. Pytanie czemu ktoś zrobił remont silnika i sprzedaje? Czy wyszło coś czy remont zrobiony po łebkach?

Opublikowano

Panowie mały problem z silnikiem MTZ D 240 kapitalny remont. Po pierwszym odpaleniu wyciek oleju pomiędzy głowica a blokiem z prawej strony przy filtrze powietrza. Uszczelka dokręcana na 180 nm wszystko planowane . Czy ma ktoś jakieś pomysły czy pomoże dokręcenie jeszcze głowicy czy raczej zwalanie wymiana uszczelki z tym że nie wiem co to się mogło stać z nia.

Opublikowano

Gdybyś poczytał wcześniej forum to wiedziałbyś, że dobrze jest tam włożyć oring bo sama uszczelka nie zawsze daje radę. Spróbuj dokręcić. Uda się to dobrze a nie to dopiero zdejmiesz głowicę.

Opublikowano

Na forum szukałem ale z tym szukaniem to różnie bywa pomysł miałem przy składaniu dołożyć bo nie było jak rozbieralem a wiem że w sw 400 były ale stwierdziłem że może nie ma co poprawiać fabryki zobaczymy jutro 

Opublikowano

Byłem oglądać tego mtza. Leje się ogólnie ze wszystkiego w środku kokpit rozwalony, tylnej szyby nie ma. Tur na górnej ramię spawany, a opony do wymiany. 32 to sporo za dużo 

Opublikowano

Jak chcesz coś w przyzwoitym stanie to patrz za podobną cenę bez ładowacza. No może w granicach 28 tyś bo za mniej to raczej nik Ci igły nie sprzeda.


Chyba, że chcesz to Ci mojego za 22 ożenie :-)

Opublikowano

No opony też dużo robią w kosztach trzeba policzyć prawie 4 tys na komplet i to nie będzie jakiś szal. Pro po silnika jednak z uszczelki się leje sprawdzałem to z tą śruba od kolektora ale nie leje się i to porządnie śruby sprawdzałem dokręcone na 180 wszystkie pukały od razu pod kluczem teraz jedynie albo dać na 200 ale nie wiem co śruby na to albo zdejmować żeby podłożyć oring 

Opublikowano

Raczej tak bo nie słabej firmy i w sumie mało używam ale i tak musiałem zwalić cała górę żeby sprawdzic śruby kupiłem uszczelkę oring zwale założę od nowa głowice tylko adaptacja od tura wszystko utrudnia 

Opublikowano
mani51 napisał:

Jak chcesz coś w przyzwoitym stanie to patrz za podobną cenę bez ładowacza. No może w granicach 28 tyś bo za mniej to raczej nik Ci igły nie sprzeda.


Chyba, że chcesz to Ci mojego za 22 ożenie :-)

kurka wychodzi ze po 5 latach moj mtz jest wart więcej niz za niego zapłaciłem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v