Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Silnik jest nowego typu z 86 roku zwolnice są od 6-stki na nowe oblachowanie nową chłodnicę nowy filtr powietrza nowe opony chociaż są made in Ukraine. Ciągnik jest 76 roku do 91 był w kołchozie potem do dnia dzisiejszego jest u gospodarza chce się go pozbyć bo kupił nowy. Ma wszystkie dokumenty wiec są to prawdziwe informacje. co dziwne w kołchozie była to 4- z przednim napędem przerobili go później na 6 stke ichodziła w transporcie. Wiec może warto go kupić za te pieniądze. Co myślicie ? Pozdrawiam.

Opublikowano

Myślę, że nie, bo masz stary typ całej reszty oprócz silinika. Za tą kasę kupisz odpowiednika w zetorze - 12111, a to już o dwa typy nowsze jest niż ten z ogłoszenia i będzie znacznie nowszy.

Opublikowano

Właśnie nie wiem czy kupi porządną c 385 za te pieniądze na allegro chcą nawet 20 tyś. za 16 tyś raczej nie kupi zetora 12111. A czy skrzynia i most nie jest taki sam jak w starcszych typach bo mi sie wydaje że nie ma żadnej różnicy. Pozdro .

Opublikowano

Zwolnice są inne, skrzynia też. Silnik w nowszych typach jest przystosowany do turbo. Lepiej chyba dołożyć 4tys i mieć co najmniej 10lat nowszy ciągnik, bo te staruszki będą później trudne do sprzedania w razie chęci zmiany na lepszy sprzęt.

Opublikowano

Ten 1614 jest krajowy i może być w fatalnym stanie technicznym, bo w tych latach to najczęściej były one w PGR-ach, a tam kto żyw to jechał. Lepiej szukać z importu: ursus 914 de-lux wersja export importowany (727754009) - Aukcje internetowe Allegro , Ursus 1014 (10145,9245,1004,914,zetor) (728789926) - Aukcje internetowe Allegro , http://www.allegro.pl/item733706179_ursus_1224_1989r_stan_bardzo_dobry_import.html, Ursus 1614 De Luxe (734872756) - Aukcje internetowe Allegro

Może są i drogie, ale jak to mówią "tanie mięso psy jedzą..."

Opublikowano

Witam

 

Cisnienie oleju w moim ciagniku to po dlugiej orce 0,5bara na wolnych obrotach. Slyszalem zeby je zwiekszyc mozna przystawke do filtrow kupic zamiast tego bąka. Nie wiecie gdzie mozna cos takiego kupic? Do c-385. Na alegro strasznie duzo za to chca.

Silnik podobno po kapitalnym remoncie. Odpala praktycznie na dotyk cyk i chodzi. Kompresje ma 30 barow na kazdym cylindrze mierzone osobiscie. Tylko to cholerne cisnienie. Na zimnym ma 3,5 bara jak sie rozgrzeje to 0,5. A to juz za malo. Byc moze mnie oszukali i nie byl szlif walu robiony tylko tuleje nowe i tłoki. A byc moze wszystko bylo robione tylko stara pompa olejowa co juz cisnienia nie trzyma. Macie pomysl?

Opublikowano

może za małe jest ustawione na zaworze, tak na zimnym z 4.5 mogło by być wtedy na gorącym też pewnie byłoby więcej, może pompa oleju dojechana, kapitalka lipna?? tak czy siak bez odkręcenia misy się nie obejdzie chyba

Opublikowano

kolego nie mam ursusa ale w tym roku miałem taki sam problem z MTZ'tem tez cisnienie mi spadało po rozbiórce byliśmy zdziwieni bo były nowe tłoki i ale coś musiało być zle, po pomiarach okazało sie że był krzywy wał zrobiliśmy szlif (400zl) i teraz luksus chodzi silnik u Ciebie może być podobnie.

Opublikowano

może za małe jest ustawione na zaworze, tak na zimnym z 4.5 mogło by być wtedy na gorącym też pewnie byłoby więcej, może pompa oleju dojechana, kapitalka lipna?? tak czy siak bez odkręcenia misy się nie obejdzie chyba

 

A to jakims zaworem ustawia sie cisnienie oleju w silniku?? Co do cisnienia to 3,5 bara mam na wolnch obrotach na zimnym.

Kupil bym nowa pompe ale nie wiem czy jest sens. Byc moze wal jest dupniety jak ktos z Was tutaj napisal.

 

Zegar kupilem nowy gdyz myslalem ze stary juz mnie oszukuje, ale okazalo sie ze wartosci sie pokrywaja.

Opublikowano

witam mam problem w Ursusie 1614 spadlo cisnienie oleju z 4 na 3.Do konca sezonu wszystko bylo ok,trzymal na wolnych obrotach na 3.5 podczas pracy na 4.5.Teraz na "duzym gazie" cisnienie utrzymuje sie na 3.Jaka moze byc przyczyna?

Opublikowano

miałem podobny problem, powoli zaczęło mi ciśnienie spadać w jesieni z 4,5 do 3.W zimie rozebrałem i okazało się że pękła stopa główna na panewce.Ciągnik chodził normalnie nic się nie działo tylko ciśnienie powoli spadało.Obrobiłem na tym z 70 ha.Najlepiej ściągnij miskę sprawdż stopy [panewki główne] i wymień zawór.Ale zaczą bym od filtra oleju bąka, a najlepiej zmienić go na filtry, u mnie po zmianie na filtry ciśnienie skoczyło z 5 na 10 i musiałem zmienić zawór.Ale minimalne z 1,5 na 3 wzrosło .Przystawka kosztuje chyba niecałe 200 zł filtry po 20

Opublikowano

Ale skoro ten bąk był fabrycznie nowy to po co kombinować? trzema go wyczyścić, to sitko wymienić na nowe i już. a co do pompy to trzeba olej z silnika spuścić i odkręcić miskę olejowa i tam masz smog i pompę i ją sprawdź...

Opublikowano

nie wiem czy cię kolego dobrze zrozumiałem zainwestować w remont bąka??

jeśli tak to inwestycja nie warta świeczki lepiej kupić dwu wkrętny i masz lepiej wyczyszczony olej i pewność że nie zainwestowałeś w badziew

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez kwiat82cch
      Witam. Mam pytanie. Otóż tak, posiadam problem przy moim fohn deere 3140, wyciek jest pod tylnym mostem, olej kąpię z rurki na zdjęciu i pytanie brzmi, jak uszczelnic ta rurkę, co trzeba wykręcić... 


    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v