matoperator7

Members
  • Ilość treści

    254
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

O matoperator7

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 08/26/1986

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    kujawsko-pomorskie

Ostatnio na profilu byli

4443 wyświetleń profilu
  1. cena w dol na poniedzialek juz tylko 3.8 netto
  2. posrednik do sokolowa z 5.4 na 4.9 spadek w ciagu 2 tyg o 50 gr a jak podnosza to 10 gr na tydzien albo nic nie wiedza
  3. skad wiesz ze na zywa ci wyszlo 5.52 ??? wazyles je przed sprzedaza bo tak to mozesz sobie gdybac ze tyle ci wyszlo !
  4. po ile kuujecie nawozy z yary chodzi m idokladnie o nawoz pk 15-30 lub pk 20-30
  5. Niemcy -4 na małej gieldzie lipa totalna pewnie od poniedzialku niektorzy odrazu obniza z 20-30gr
  6. niezgdze sie z toba ze dostali najbardziej poszkodowani dostali kase obszarnicy co kombinują podawali w protokoloach ze wszystkie rzepaki im wymarzly i w zniwa jeszcze po 2 tony zbierali i nic nie przesiewali jak tu tylko jakas kase wyciagnac a jak rolnik maly to prawde powiedzial co i jak bo moglo sie zdazyc ze jak masz 40 ha pszenicy to miales 2 ha innej odpornej odmiany i ci nic nie wymarzło z tej pszenicy bo to lepsza odmiana byla i za te 38 ha co trzeba bylo przesiac nic nie dostajesz i co kleski nie masz ze na 40 ha 38 musiales przesiać ??? bzdura totalna to jest !!!!!!!
  7. a tam cos nie bylo we wnisoku ze wpisywales czy w trakcie wystapienia szkody miales ubezpieczone od tego ryzyka czyl wymarzniecia ?
  8. Moimzdanie to bardzo zle zrobili bo nawet jesli mialbyc 1000 ha pszenicy i by ci policzyli ze wymarzla i wpisali 50 % a 1 ha miales inna odmiane bardzo odporna i ona nie wymarzla zostala to automatycznie kleski nie masz ????? cos jest nie halo chyba ????? kto takie bzdury wymysla ? za to co zostalo wpisane ze jest 50 % to sie powinno dostac a nie takie bzdury co oni wypisuja ze w danej uprawie nie ma 50 % strat ?!?!?!?!? kpiny i jeszcze raz kpiny
  9. czyli wedlug ciebie kazdy kto nie dostal do upraw co mial wpisane 50 % w protokole ma się odwolywac ?????? jak wojewdoa może wydac interpretacje ,,w danej uprawie" jak ustawa o kleskach jest stworzona przez ministerstwo ??? czy to sa jakies kpiny ??????????????????
  10. dziwie sie troche przeciez w protokole nie wpisywali pol nie obsianych tylko to co miales zasiane to jak mogli ci obliczyć z calosci wszystkich gruntow ?
  11. ja tez na poczatku pomyslaem ze zle cos policzyli ale pewnie nie uznali ci iles dzialek podanych w protokole bo nie wyszlo ze w danej uprawie ma byc 50 %
  12. nie wiem czy jest sens sie odwolywac bylem wczoraj wlasnie w agnecji to powiedzieli mi ze nie ma szans u nich niby jest to zapisane o co chodzi w danej uprawie dla nich to kazda osobna roslina jest inna uprawa
  13. ale naprawiales to juz ??? wiesz ze to moze byc to ? bo ta dzwignia od tego a-b wlasnie lekko jakos wchodzi i wyskakuje na a ciekawe czemu to jest raczej bieg bardzo malo uzywany wogole jak ma ktoś skrzynie syncroplus ale ten wybierak chyba jest do 3 biegow glownych i wstecznego bo do grup abcdef powinny być 3 wybieraki
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj