Skocz do zawartości

Polecane posty

mateunia19    0

mam takie pytanie odnośnie ciśnienia oleju. Gdy ciągnik jest zimny i tuż po zapaleniu ma 3-4 na niskich obrotach a jak się przegazuje to 5-6. Gdy ciągnik popracuje i olej się już rozgrzeje porządnie to na małych obrotach ma 1 atak w pracy przy np pługu przy 18-20 tyś obrotów to ma w granicy 2-4. Takie ciśnienie jest wystarczające? pytam w kwestii ciekawości tak na przyszłość. dzięki za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może czujnik nie jest dobry....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzych2007    0

takie cisnienie jest jeszcze dopuszczalne, ale moim zdaniem masz zatarty zawór cisnieniowy w pompie oleju (cisnienie raczej nie powinno przekraczać 5 atm nawet na zimnym oleju na całym gazie )


Ursus 1014, c-385, c-360, MTZ-82, DT-75, koparka Białoruś, Agregat Rabe Werk 250, Claas Mercator 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciagnikfan    3

Dziwne że na małych obrotach ma 1 a to jest na pewno za niskie ciśnienie a po zapaleniu 5-6 co jest za wysokie. Na pewno wskażnik jest sprawny?


...He just takes the tractor another round, And pulls the plow across the ground...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    87

Na pewno wał korbowy do szlifu i rozrząd do naprawy. Zrobisz to i będziesz miał 3,5 na rozgrzanym przy wolnych obrotach. Jak byś rozpołowił ciągnik to przy poruszaniu za koło zamachowe będziesz miał wyczuwalny luz wzdłużny czyli wał będzie się poruszał do przodu i do tyło oraz poprzeczny czyli góra dół. Dopóki nie cieknie olej od strony koła zamachowego można jeździć, jak zacznie ciec to wymienić oring na nowy albo naprawa główna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

w jakich granicach mieści się naprawa kipitalna silnika?? szlif wału korbowego, pompa olejowa, szlif głowicy, tłoki, tuleje, korbowody??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    1

naprawa główna około 5 tyś, najpierw zobacz jaka jest pompa olejowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi    7

a jaki masz filtr oleju? odśrodkowy czy 2 wkręcane????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

mam filtr odśrodkowy, wymieniałem go w ubiegłym roku. Na razie nie zamierzam nic w nim naprawiać bo pali nawet dobrze oleju, zbyt dużo nie bierze. Ten sezon powinien przechodzić bo i tak nie ma dużego areału do obrobienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi    7

ja jak w 1214 wymienilem odśrodkowy na 2 wkrencane to mi cisnienie na wolnych podskoczyło tak o 1atm że teraz po rozgrzaniu mam około 2atm. na wolnych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15h    14

U mnie w 1224 ciśnienie wacha sie między 3 a 4 atm.Na zimnym silniku przy 2000obr/min jest 4 a jak sie rozgrzeje to przy tych samych obrotach jest 3 atm. mam 2 filtry przepływowe jak był zamontowany odśrodkowy to te wartości były analogicznie niższe o 1 atm.Czyli potwierdza sie to co pisał wcześniej kolega Yogi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi    7

no trzeba kupic tą całą podpore pod filtry(ok. 300zł) no i same filtry(ok. 40zł)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam na zimnym silniku koło 4 a jak sie solidnie nagrzeje to spada do niecałych 2 na wysokich obrotach

silnik póki co oleju za dużo nie bierze ale zaczyna dmuchać z komory silnika...(przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą sprawdzaliśmy tuleje i nie mają progów- możliwe że same pierścienie sie starły? )

z tego co wiem to diesel wolnoobrotowy (ciągniki) to może mieć nawet 1 atmosfere i sie nie zatrze jak silnik jest już dotarty bo samo obmywanie olejem mu wystarczy

a po remoncie to jednak musi utrzymywać ponad 4 żeby olej wszędzie dochodził jak wszystko na ciasno spasowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    635

W zeszlym roku w moim 1224 byla robiona kapitalka. Przedtem cisnienie bylo na zimnym silniku przy niskich obrotach ok 2 atm. A teraz na zimnym jest ok 4,5 atm (nie wiecej i tak powinno byc) a na rozgrzanym nie spada ponizej 3,5 atm. A z tymi obrotami to tak nie powinno byc. Bo u mnie obojetnie czy wysokie czy niskie nie ma roznicy. Zawsze jest rowne cisnienie 4,5 atm.


"Ernte gut, alles gut" ...:::KRONE:::...
Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    100

witam

mam drobny problem z 1002 w tamtym roku zrobiliśmy szlif wału zostały wstawione nowe panewki, nowe koła na rozrząd i efekt nie był zadowalający w tym roku kupiliśmy nowa pompę olejową nowy zwór nowy wałek rozrządu i po zapaleniu ciśnienie w granic 2 atm, po rozgrzaniu zwiększyło się na 3 atm ale ciągnik nie był zbyt mocno rozgrzany bo nie wyjechał w pole tylko pochodził trochę na różnych obrotach wie może ktoś co go może boleć i jaka może być tego przyczyna z góry dzięki za pomoc pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    1

Według instrukcji ciśnienie powinno wynosić 3-5 przy obrotach nominalnych i nie mniej niz 0.8 przy obrotach biegu luzem na rozgrzanym silniku. Często złe ciśnienie jest winą wadliwego zaworu lub zanieczyszczeń smoka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomóżcie nie wiem co jest czy zegar o ciśnienia oleju jest niesprawny czy co . sprawa jest następująca gy silnik jest zimny zegar pokazuje 4 na niskich obrotach. a gdy silnik się rozgrzeje to na niskich obrotach jest 2 a na wysokich ok 3 atm. Czy z silnikiem jest wszystko okej ??? czy tak może być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko jest bardzo dziwne to ciśnienie dlaczego na rozgrzanym silniku na niskich obrotach jest 2 a na wysokich 3 . hm czyżby cos z zaworem przelewowym pompy ??? pomóżcie bo już sam nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Na zimnym dochodzi do 5 na rozgrzanym 2,5 na gazie 3-3,5. uważam że to normalne. Na bardzo wolnych obrotach no w c-360 swieci kontrolka oleju a po zwiększeniu obr już nie. Więc niema co się bać. silnika nie zatrzesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    1

U mnie 914 jak jest zimny to pokazuje 5 a jak sie rozgrzeja to max 2 a przy niskich spada do 0 :) dziwne jest to że ciśnienie spadło z dnia na dzień. Niestety czeka go remont...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1    0

Zależy co masz nim robić. Jeśli to naprawdę jest silnik 6 a reszta jest od 4 to zwolennice przy cięższej pracy masz do wymiany.

A poza tym to składak, pewnie z zza granicy i widać że nie szkodowali farby i nowych blach. Za taką cene można kupić krajową 1212 itp. do małego remątu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez rutek22kret
      Witam wszystkich użytkowników:) Jestem nowy na forum ale liczę na wszą pomoc:) Posiadam MF 3060 o roku czasu i na koniec sezonu zapaliła mi się kontrolka od filtra skrzyni, okazało się że znajduje się w nim dużo opiłków takich mikroskopijnych, po wymianie oleju i filtra spokój był na dwa tygodnie a potem to samo i teraz już nie mogę nadążyć zmieniać filtrów. ogólnie wszystko działa tylko w ostatnim czasie zginęły hamulce nożne (ręczny jest) może wiecie co mu jest . Za dwa tygodnie jestem umówiony z mechanikiem ale czekam na waszą pomoc z góry dzięki Rutek
    • Przez Cineek
      Witam, zakupiłem niedawno MF 6180, i dziś podczas pracy, jak silnik już się dobrze rozgrzał, zdawało mi się jakby sprzęgło ciągło, nie szło włączyć czasami biegu, a jak już się właczył to mimo tego że trzymałem noge na sprzęgle ciągnik ruszał pomału. Co może być przyczyną no i jak to naprawić? Chciałbym najpierw może sprzęgło podciągnąć i zobaczyć co z nim, ale jak tam się dostać? Pozdrawiam i liczę na szybkie odpowiedzi, bo praca czeka na niego.
    • Przez rafalpronar82a
      montuje sprężarkę w mf 3090 silnik perkins i nie wiem gdzie podłączyć obieg oleju powrót znalazłem ale skąd wziąści ciśnie myślałem o czujniku oleju wstawić trójnik ale czy nie spadnie mi ciśnie oleju w silniku skąd jest brany oryginalnie obieg oleju do sprężarki ?
    • Przez Romcjusz
      Witam!
      Proszę po pomoc w sprawie wtrysków do MF-a 3095 bez dyna-shift.
      Chodzi mi jakie powinno być ciśnienie na wtryskach przy wymianie i jaka jest cena zamienników.
      Niedawno kupiłem takiego i trzeba się wziąć za drobne poprawki i czy trzeba odpowietrzać układ paliwowy oraz gdzie można coś takiego kupić po rozsądnej cenie. Z góry dzięki.
    • Przez massey2620
      Witam wszystkich,
       
      Jestem szczęśliwym posiadaczem MF 2620 i chcę w najbliższym czasie wymienić olej w skrzyni biegów ( wspólny z hydrauliką ) – zauważyłem że obecny olej który jest się pieni podczas pracy a wiem że tak nie powinno być , jest to spowodowane pewnie przez dolanie oleju hydraulicznego przez mojego tatę, mam do was pytanie, jaki olej polecacie do tego ciągnika???
       
      Myślę nad AGRO STOU tylko nie wiem czy 10W30 czy 10W40????
      Lub AGROL UTTO
       
      Który waszym zdaniem jest lepszy do tego Masseya????
       
      a przy okazji zapytam mam u siebie końcówkę WOM na 1000obr (21 frezów) a potrzebuję na 540obr (6 frezów) może ktoś chce się zamienić lub ma taką do sprzedania nie drogo???
       
      MF mam od 3 lat więc jak ktoś ma jakieś pytania to mozna pisać na: skatebmw@op.pl
×