Skocz do zawartości

Polecane posty

mateunia19    0

mam takie pytanie odnośnie ciśnienia oleju. Gdy ciągnik jest zimny i tuż po zapaleniu ma 3-4 na niskich obrotach a jak się przegazuje to 5-6. Gdy ciągnik popracuje i olej się już rozgrzeje porządnie to na małych obrotach ma 1 atak w pracy przy np pługu przy 18-20 tyś obrotów to ma w granicy 2-4. Takie ciśnienie jest wystarczające? pytam w kwestii ciekawości tak na przyszłość. dzięki za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może czujnik nie jest dobry....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzych2007    0

takie cisnienie jest jeszcze dopuszczalne, ale moim zdaniem masz zatarty zawór cisnieniowy w pompie oleju (cisnienie raczej nie powinno przekraczać 5 atm nawet na zimnym oleju na całym gazie )


Ursus 1014, c-385, c-360, MTZ-82, DT-75, koparka Białoruś, Agregat Rabe Werk 250, Claas Mercator 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciagnikfan    3

Dziwne że na małych obrotach ma 1 a to jest na pewno za niskie ciśnienie a po zapaleniu 5-6 co jest za wysokie. Na pewno wskażnik jest sprawny?


...He just takes the tractor another round, And pulls the plow across the ground...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    91

Na pewno wał korbowy do szlifu i rozrząd do naprawy. Zrobisz to i będziesz miał 3,5 na rozgrzanym przy wolnych obrotach. Jak byś rozpołowił ciągnik to przy poruszaniu za koło zamachowe będziesz miał wyczuwalny luz wzdłużny czyli wał będzie się poruszał do przodu i do tyło oraz poprzeczny czyli góra dół. Dopóki nie cieknie olej od strony koła zamachowego można jeździć, jak zacznie ciec to wymienić oring na nowy albo naprawa główna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

w jakich granicach mieści się naprawa kipitalna silnika?? szlif wału korbowego, pompa olejowa, szlif głowicy, tłoki, tuleje, korbowody??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    1

naprawa główna około 5 tyś, najpierw zobacz jaka jest pompa olejowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

mam filtr odśrodkowy, wymieniałem go w ubiegłym roku. Na razie nie zamierzam nic w nim naprawiać bo pali nawet dobrze oleju, zbyt dużo nie bierze. Ten sezon powinien przechodzić bo i tak nie ma dużego areału do obrobienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi    10

ja jak w 1214 wymienilem odśrodkowy na 2 wkrencane to mi cisnienie na wolnych podskoczyło tak o 1atm że teraz po rozgrzaniu mam około 2atm. na wolnych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15h    14

U mnie w 1224 ciśnienie wacha sie między 3 a 4 atm.Na zimnym silniku przy 2000obr/min jest 4 a jak sie rozgrzeje to przy tych samych obrotach jest 3 atm. mam 2 filtry przepływowe jak był zamontowany odśrodkowy to te wartości były analogicznie niższe o 1 atm.Czyli potwierdza sie to co pisał wcześniej kolega Yogi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi    10

no trzeba kupic tą całą podpore pod filtry(ok. 300zł) no i same filtry(ok. 40zł)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam na zimnym silniku koło 4 a jak sie solidnie nagrzeje to spada do niecałych 2 na wysokich obrotach

silnik póki co oleju za dużo nie bierze ale zaczyna dmuchać z komory silnika...(przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą sprawdzaliśmy tuleje i nie mają progów- możliwe że same pierścienie sie starły? )

z tego co wiem to diesel wolnoobrotowy (ciągniki) to może mieć nawet 1 atmosfere i sie nie zatrze jak silnik jest już dotarty bo samo obmywanie olejem mu wystarczy

a po remoncie to jednak musi utrzymywać ponad 4 żeby olej wszędzie dochodził jak wszystko na ciasno spasowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    697

W zeszlym roku w moim 1224 byla robiona kapitalka. Przedtem cisnienie bylo na zimnym silniku przy niskich obrotach ok 2 atm. A teraz na zimnym jest ok 4,5 atm (nie wiecej i tak powinno byc) a na rozgrzanym nie spada ponizej 3,5 atm. A z tymi obrotami to tak nie powinno byc. Bo u mnie obojetnie czy wysokie czy niskie nie ma roznicy. Zawsze jest rowne cisnienie 4,5 atm.



Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    102

witam

mam drobny problem z 1002 w tamtym roku zrobiliśmy szlif wału zostały wstawione nowe panewki, nowe koła na rozrząd i efekt nie był zadowalający w tym roku kupiliśmy nowa pompę olejową nowy zwór nowy wałek rozrządu i po zapaleniu ciśnienie w granic 2 atm, po rozgrzaniu zwiększyło się na 3 atm ale ciągnik nie był zbyt mocno rozgrzany bo nie wyjechał w pole tylko pochodził trochę na różnych obrotach wie może ktoś co go może boleć i jaka może być tego przyczyna z góry dzięki za pomoc pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    1

Według instrukcji ciśnienie powinno wynosić 3-5 przy obrotach nominalnych i nie mniej niz 0.8 przy obrotach biegu luzem na rozgrzanym silniku. Często złe ciśnienie jest winą wadliwego zaworu lub zanieczyszczeń smoka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomóżcie nie wiem co jest czy zegar o ciśnienia oleju jest niesprawny czy co . sprawa jest następująca gy silnik jest zimny zegar pokazuje 4 na niskich obrotach. a gdy silnik się rozgrzeje to na niskich obrotach jest 2 a na wysokich ok 3 atm. Czy z silnikiem jest wszystko okej ??? czy tak może być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko jest bardzo dziwne to ciśnienie dlaczego na rozgrzanym silniku na niskich obrotach jest 2 a na wysokich 3 . hm czyżby cos z zaworem przelewowym pompy ??? pomóżcie bo już sam nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Na zimnym dochodzi do 5 na rozgrzanym 2,5 na gazie 3-3,5. uważam że to normalne. Na bardzo wolnych obrotach no w c-360 swieci kontrolka oleju a po zwiększeniu obr już nie. Więc niema co się bać. silnika nie zatrzesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    1

U mnie 914 jak jest zimny to pokazuje 5 a jak sie rozgrzeja to max 2 a przy niskich spada do 0 :) dziwne jest to że ciśnienie spadło z dnia na dzień. Niestety czeka go remont...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1    0

Zależy co masz nim robić. Jeśli to naprawdę jest silnik 6 a reszta jest od 4 to zwolennice przy cięższej pracy masz do wymiany.

A poza tym to składak, pewnie z zza granicy i widać że nie szkodowali farby i nowych blach. Za taką cene można kupić krajową 1212 itp. do małego remątu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Cariena
      Problem dotyczy MF 3125, a mianowicie wygląda on tak:
      Nie posiadając bagnetu w tym ciągniku, postanowiłem kupić.
      Kupiłem w necie, rozmawiałem z gościem powiedział, że nie ma problemu, jest to dostępne. Kupiłem bagnet za 135 zł "oryginał".
      Niestety nasz oryginał tak za bardzo nie chce pasować. Ma średnicę ok. 1,5mm większą niż otwór na bagnet.
      Teoretycznie, gdy bagnet dojdzie do tego miejsca już nawet się macza w oleju (do kreski opisującą minimum)
      Wcześniej nie miałem w tym ciągniku bagnetu tylko jakiś kawałek blaszki, niewiadomego pochodzenia, nie mam z czym za bardzo porównać. I nie jestem pewien czy to na pewno odpowiedni bagnet.
      Tu następuje prośba, czy ktoś może jakoś potwierdzić, że ten bagnet o takich wymiarach jak na zdjęciu jest dobry do tego ciągnika??
       
      Odległość do maximum - 18,2 cm
      Odległość do minimum - 21,2 cm
       
      Poprzednio ni


    • Przez CezaryRoszkowski
      Halko,
      kupiłem prasoowijarke i potrzebny mi load sensing (ls) do lepszego funkcjonowania maszyny.
      Ciągnik 6820, co to za gniazdo ? Zwyklę wyjście hydraulicze czy moze jakis swobodny spływ ?
      Zdj dla znawców
       


    • Przez Piotr1711
      Witam. Posiadam od niedawna VarioPack 1500 zmiennokomorową. Podczas ustawienia ciśnienia na 100 bar, otwierając komorę i zamykając po dwóch razach, ciśnienie zwiększa sie stopniowo na maksa. Czy tak powinno być? Jeśli nie to co to może byc za przyczyna?
    • Przez Mati2812820
      Witam. Jak w temacie, prasa nie trzyma ciśnienia, gdy zamykam dobija do 200 bar a potem podczas kręcenia balota stopniowo ciśnienie spada zazwyczaj do 100 bar, potem balot zaczyna rosnąć dojdzie wskazówka do 200 i nie można dobić balota bo klapa się otwiera. Czy to wina zaworu? Proszę o pomoc. 
    • Przez Zbych6622
      Witam, 
      Mam problem ze swoją prasą krone 10-16s. Przy zluzowaniu ciśnienia w prasie ( łańcuchów), manometr ciągle pokazuje ciśnienie, pozostaje na nim okolo 60 bar. Przy ustawieniu ciśnienia do prasowania np. Sianokiszonki wskazuje ciśnienie początkowo 160 bar a pod koniec prasowania  belki wchodzi nawet powyżej 200 bar. Co może być tego przyczyną? Dodatkowo jest problem z łańcuchem po lewej stronie prasy. Gdy belka z sianokiszonką zaczyna być widoczna na komputerze, to wtedy łańcuch 20B wchodzi na zębatkę 2 (zdjęcie w załączniku)  i przeskakuje, dodam, że zębatki  1, 2 i 3 wraz z  łańcuchem  je łączący były wymienione przed sezonem , lecz to nie pomogo.;( czy ktoś kiedyś miał podobną sytuację i ją rozwiązał? 

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.