Luki1988

Olej na dolewkę do John Deere 6300

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Luki1988    5

Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

lub dzwoń do serwisu ale dolewkę robisz na własną odpowiedzialność. poza tym zlany olej możesz wykorzystać w innym ciągniku o mniejszej pojemności miski

  • Like 1

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    5394

A skąd serwis ma wiedzieć co poprzedni właściciel wlał?


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

w teorii to co fabryka. albo chociaż parametry pozna jakie powinny być


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luki1988    5

Wiem że najlepiej wymienić całość ale chciałem przesunąć koszta w czasie. Myślałem że może jest jakiś olej mieszalny z innymi. A ile jest filtrów hydraulicznych? Jeden od spodu przy kole i co jeszcze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    499

Najlepiej by było trochę tego oleju spuścić, mieszać z innymi i grzać i by było widać co się dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    2095

A ja powiem Ci tak, wymień bo teraz oszczędzisz 1000 zł a za chwile poleci pompa czy coś innego i włożysz 5000 albo i więcej. Ja ,,zaoszczędziłem” przy aucie na wymianie płynów i olejów i efekt taki ze 2 tyg po zakupie były do wymiany wtryskiwacze za 5000:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7973

jakim cudem padły Ci wtryskiwacze z powodu zaniedbania płynów ? chyba ze filtr paliwa był zawalony albo się rozpadł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    2095

 

 

10 godzin temu, Uziu92 napisał:

jakim cudem padły Ci wtryskiwacze z powodu zaniedbania płynów ? chyba ze filtr paliwa był zawalony albo się rozpadł

Filtr paliwa padł i puścił syf na pompę i dalej na wtryskiwacze. A chciałem po kolejnej wypłacie dopiero wymienić i d*pa

Edytowano przez przemek28_28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Zapewne każdy stou czy utto 10w30, 10w40 bez problemu powinien sie mieszać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutekrb    5
22 godziny temu, Luki1988 napisał:

Wiem że najlepiej wymienić całość ale chciałem przesunąć koszta w czasie. Myślałem że może jest jakiś olej mieszalny z innymi. A ile jest filtrów hydraulicznych? Jeden od spodu przy kole i co jeszcze?

 

pamiętaj o wymianie oleju w przednim moście.

odnośnie filtrów wszystko masz w załączniku

filtry6000.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiler    16

O Panie ale lament z tym olejem my do nowego dolewke robiliśmy i nie było tyle płaczu. W moim przypadku pękł przewód i sobie ciekło i brakowało z 10L. Instrukcja jest taka Kanister do reki jedziesz kupujesz wlewasz i zapierdylasz:)

Edytowano przez kiler

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luki1988    5

Jak człowiek przesiada się ze starego Zetora na JD to się trochę boi...

Ziutekrb a jaki idzie olej do przedniego mostu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutekrb    5

Mechanical Front Wheel Drive (MFWD):
Front Axle Housing (Front Wheel Drive)...................... 5 L (1.3 gal)
Final Drive Housings (Front Wheel Drive).............. 0.8 L (0.21 gal)

6000.jpg

zależnie jaki jest to most (trzeba odczytać z tabliczki znamionowej na nim) zazwyczaj idzie olej LS (low slip), bo most ma automatyczna blokadę, np Extreme Gard LS 90

Edytowano przez ziutekrb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luki1988    5

Panowie a olej Fusch mogę wlać do skrzyni? W greene powiedzieli mi że to samo co hy gard a jak chce przepłacać za zielona bańkę to moja sprawa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutekrb    5

Zamiast fusch lepiej kup coś z polskiej rafinerii typu Lotos czy Orlen, jakościowo niczym się nie różni, a przy okazji wspierasz rodzima produkcje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luki1988    5

Wiecie może czemu polbiegi pod obciążeniem szarpią? Skrzynia power quad. Da się to jakoś podregulowac? Przy zapalaniu i gaszeniu tak dziwnie buja ciągnikiem. Czy to przez to że jest konstrukcja ramowa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj