ziutekrb

Members
  • Ilość treści

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

1 obserwujący

O ziutekrb

  • Ranga
    Użytkownik

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. zacznij od dosłownej diagnozy czyli zmierz napięcie na klemach i gdzieś w obwodzie bo najczęściej klemy są zaśniedziałe czy problem z masa i mimo, że na akumulatorze masz prawidłowe napięcie to dalej może być poniżej 10V
  2. katalog części online jest do absolutnie wszystkich maszyn tego producenta, w linku poniżej https://partscatalog.deere.com/jdrc/ Instrukcje obsługi kupisz po polsku na allegro lub olx
  3. Na allegro sprzedają za 120zł komplet dokumentacji do tej serii jest m.in. kompletnie rozpisana wiązka każdego typu, a to podstawa w 30letnim sprzęcie ogarnąć.
  4. jeśli jest tam silnik forda to najsłabszy punkt to odstojnik. Januszowanie na szybko to odcięcie go i ponieważ jest tam przeważnie zawór zwrotny zamiast niego montaż uniwersalnej gruszki albo takiej z renault osobowego do pompowania, tam jest wbudowany zawór zwrotny. Rozwiązanie tylko doraźne bo odstojnik jest absolutnie niezbędny bez niego woda osiada na dnie pompy wtryskowej a co ona w niej robi nie muszę mówić. Wymień też od razu filtry koszt jakieś 10zł sztuka i składając zwilż nie ropą tylko olejem wymieniając KOMPLET oringów a nie tylko te dwa duże i dokończysz bezstresowo żniwa a po sobie ogarniesz na tip top.
  5. wejdź na katalog online cnh on jest aktualny i podaje jaki kiedyś był numer części i jakim ewentualnie zostało zastąpione. W praktyce wiele elementów jest identycznych a maja inne numery i ceny, dobre podróbki maja podawane wymiary wystarczy porównać ze starym
  6. https://ngpc.cnh.com/Lp/es/cbs?brand=CSAG&region=EUR&sma=&locale=en_GB wybierasz brak rejestracji jedynie EPC czyli Electronic Parts Catalogue zaznaczasz niezbędne zgodny na pytanie Case IH Ag EUR: wybierasz EUR International potem harvesting equipment > conventional combines > d series i do wyboru jest albo D7200 albo D7500 one są najbardziej zbliżone do d7000
  7. Masz tylko nie wiesz gdzie. Wyciągnij go bo on jest w pełni mobilny i do przenoszenia pomiędzy maszynami i od tyłu zobaczysz. Cyba, że nie mówiny o green star jak przedstawiasz tylko o command center a to zupełnie co innego.
  8. Nie powiodła się aktualizacja, że padło? Bo ostatnia aktualizacja wyszła w marcu 2019 W załączniku procedura resetowania, i tyczy się dokładnie GreenStar 3 2630 i myślę, że w każdej 3 będzie taka sama lub bardzo podobna.
  9. Brak opcji bez spuszczania oleju. Pocieszenie takie, że jak się ma dużą wanne na olej to można się nie bawić w przewidziane miejsca tylko tam odkręcić i poleci większość. Jeśli nie jest uszkodzony to można go czyścić, dopiero gdy jest albo tak zabity albo porwany wymaga wymiany, są dwie wersje nylonowy i metalowy. Najlepiej sobie wydrukować i zapisać datę wymiany i przebieg, potem się człowiek nie zastanawia kiedy co było wymieniane.
  10. Pompa tylko pompuje, olej ma coś w rodzaju swobodnego spływu jak przestawisz dźwignię w drugą stronę. znajdź najlepiej po vin swój pojazd https://partscatalog.deere.com/jdrc/ i pierwsze co zobacz jak wygląda sterowanie, czyli zobacz od samej dźwigni aż do zaworu ile ktoś narzeźbił i przywróć fabrykę. Potem dokładnie przejrzyj same gniazda, tam jest kilkadziesiąt elementów i ma być tak jak w momencie opuszczenia fabryki a najpewniej jest syfu cała masa opiłków szlamu i wszystko jest zawalone, tak, że sprężyny stoją, ale widziałem mnóstwo innych efektów janusza i można się zdziwić jakie "patenty" są stosowane by jeszcze bardziej zepsuć to co nie działa prawidłowo. A jako pierwsze zobacz jak wygląda element nr. 13 czyli ten filtr siatkowy, ludzie nie wiedzą że jest i zazwyczaj jest cały zawalony opiłkami i mazią i hydraulika nie działa prawidłowo
  11. agrol to olej typu STOU a inne takie jak oryginalny deere Uniwersal Tractor Transmission Oil w skrócie UTTO. Dodatkowo UTTO ma lepkość 10W30, a nie jak inne nieodpowiednie 10W40.
  12. A słyszałeś kiedyś o pojęciu docieranie? Pomiar mocy ma sens po pierwszym serwisie. i jak każdy silnik CR mocno reaguje na paliwo klasyczne kontra premium. Hamowanie ciągnika ma jeszcze bardzo poważna wadę robi się przez WOM i w zależności od konfiguracji na skrzynia A mamy moc przykładowo 100 na skrzyni B tylko 92 a za to na C już 110. By pomiar miał sens trzeba by go wykonać na stole na wyciągniętym silniku w dokładnie tych samych warunkach temperatura / ciśnienie. Sam hamownie też są g warte, masz jeden i ten sam traktor robisz pomiar na 10 różnych i masz rozrzut +-20%.
  13. w załączniku dla poprzednika czyli wersji bez s. Kup bańkę więcej i patrz na bagnet, albo znajdź dokumentację do wersji s. Kup najtańszy spełniający specyfikację (agrol U się nie nadaje, ale są inne rodzime dużo tańsze oleje które spełniają specyfikację) i wymień go z kompletem filtrów po połowie przebiegu czyli po 100mth, bo nie wiesz co było wcześniej i będziesz miał przepłukane, a jak przez te najbliższe 100mth usuniesz wszystkie wycieki i będzie bez awarii zalejesz sobie czymś lepszym i wtedy wymiana z filtrami wszystkimi już po 200mth.
  14. https://partscatalog.deere.com/jdrc/ wszystko jest, jeśli był wałek z jakiegoś powodu wycofany będzie nowy numer części.
  15. Ta pompa działa tak jak myjka wysokociśnieniowa. W teorii wielu podaje, że można podać wodę z zewnętrznego zbiornika ale ten musi być wyżej by było choć minimalne ciśnienie inaczej nie ruszy. Tak samo jest tu, pompa główna z przodu jedynie podnosi ciśnienie, ale z zera go nie wytworzy, bo nie jest to pompa ssąco tłocząca.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj